Huiskamer
Knutselkei
20-07-2026 om 21:10
BenB vol liefde zomer 26
Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?
krulliebollie
07-08-2026 om 14:49
Ik vind Doete zo raar praten. Ik ging de naam even googelen om te kijken of het iets Scandinavisch is maar het blijkt een Friese naam te zijn. Ik denk dat ik dat hoor.
Fred is onsmakelijk. Ik snap niet dat vrouwen dat leuk vinden. Ik hoop dat Yvonne haar tas pakt en naar huis gaat.
Overigens nam Henny Huisman het voor hem op ( leuk man, vriend van mij, komt anders over als hij is bla bla) maar dat vinden wij hier thuis nou niet bepaald in zijn voordeel spreken. Wij vinden Henny vreselijk tegenwoordig.
MissHolmes
07-08-2026 om 16:07
Ik begin Timothy wat minder irritant te vinden al vind ik het wel lullig dat ie niet tegen die nieuwe eerlijk is over Michael.. (zo heet ie toch?
Ik ben slecht met namen)
Evaluna
08-08-2026 om 08:42
Gisteravond nog even teruggekeken, wat is die Fred een griezel. Alles draait om hem en als Yvonne ook maar iets van zichzelf laat zien dan voelt hij zich gepasseerd en gaat vuile opmerkingen maken.
Gelukkig heeft ze hem haarfijn door lijkt het. Nu maar hopen dat Doete hem ook doorheeft.
Timothy leek gelijk een stuk normaler toen hij aan het werk ging. Een verademing, al denk ik niet dat Wadie bij hem past. Die gaat zich snel irriteren aan zijn grappen en luie houding.
Jammer genoeg ga ik op vakantie en had ik me voorgenomen om niet te kijken op de camping, maar ben nu toch wel heel benieuwd 😅
Groentetuin
08-08-2026 om 09:44
Evaluna schreef op 08-08-2026 om 08:42:
Gisteravond nog even teruggekeken, wat is die Fred een griezel. Alles draait om hem en als Yvonne ook maar iets van zichzelf laat zien dan voelt hij zich gepasseerd en gaat vuile opmerkingen maken.
Gelukkig heeft ze hem haarfijn door lijkt het. Nu maar hopen dat Doete hem ook doorheeft.Timothy leek gelijk een stuk normaler toen hij aan het werk ging. Een verademing, al denk ik niet dat Wadie bij hem past. Die gaat zich snel irriteren aan zijn grappen en luie houding.
Jammer genoeg ga ik op vakantie en had ik me voorgenomen om niet te kijken op de camping, maar ben nu toch wel heel benieuwd 😅
Je kan altijd terugkijken ( of via videoland al een week vooruitkijken) ik snap dat je het wilt volgen , ik vind het al jammer dat het vrijdag en in t weekend niet uitgezonden wordt, waarom niet gewoon elke dag🤔
Dolfje
08-08-2026 om 09:53
ToetieToover schreef op 07-08-2026 om 12:14:
[..]
![]()
hij heeft het alsmaar over ‘creativiteit’. Tja. Ik beschilder ook meubels maar daar komt geen gieter bij kijken hoor
![]()
Je weet niet wat je mist
wild-flower
08-08-2026 om 09:59
Fred bekijkt Doete wel erg intensief van top tot teen en vind haar dan 'mooi op haar voeten staan'.
Wie zegt nou zoiets? ( paardenkeuring) 
Ik vind Fred veel weg hebben van 'de vieze man', het typetje van Kooten en de Bie.
ToetieToover
08-08-2026 om 10:37
Dolfje schreef op 08-08-2026 om 09:53:
[..]
Je weet niet wat je mist
![]()
Ik wil het nog overwegen als Fred in die stoel plaatsneemt. Fred besmeuren met verf. Hmmm bij nader inzien teveel eer voor die man.
Marjo41
08-08-2026 om 10:44
Wat een vreselijke man die Fred. Hij denkt dat hij Gods gift to women is.
Hij probeert Yvonne te veranderen,ze mag alleen spreken als hij dat wil. En verder moet ze naar hem luisteren en zijn kunst de hemel inprijzen. Nou ja kunst….alleen die tonijnen zijn nog wel aardig, de rest is kleuter niveau.
En dan die zweterige plukken haar, brrrr.
MRI
08-08-2026 om 11:03
Marjo41 schreef op 08-08-2026 om 10:44:
Wat een vreselijke man die Fred. Hij denkt dat hij Gods gift to women is.
Hij probeert Yvonne te veranderen,ze mag alleen spreken als hij dat wil. En verder moet ze naar hem luisteren en zijn kunst de hemel inprijzen. Nou ja kunst….alleen die tonijnen zijn nog wel aardig, de rest is kleuter niveau.
En dan die zweterige plukken haar, brrrr.
Maar de dames moeten ook weer niet te stil zijn en moeten het gezellig maken voor Fred terwijl hij zelf niks zegt (bij Monique)
Groentetuin
08-08-2026 om 11:56
MRI schreef op 08-08-2026 om 11:03:
[..]
Maar de dames moeten ook weer niet te stil zijn en moeten het gezellig maken voor Fred terwijl hij zelf niks zegt (bij Monique)
Het is leuk om het van een afstandje te zien gebeuren, Yvonne lijkt nu tot bezinning te komen.
Zou een interessant ( maar ook zielig) format zijn om zo ' n relatie langere tijd te volgen, hoe ontstaat zo ' n vreemde relatie en hoe ontwikkelt het zich
ToetieToover
08-08-2026 om 12:02
Yumi schreef op 07-08-2026 om 12:56:
[..]
Iemand met PTSS kan er zo slecht aan toe zijn, waardoor je niet meer in staat bent om voor je kinderen te zorgen. Ik denk dat dit vaag blijft om zijn kinderen te beschermen?
Ze waren ook in de documentaire te zien, kan me voorstellen dat hij ze er niet mee wil belasten?
We weten het niet en dat hoeft ook niet, om de kinderen te beschermen lijkt mij inderdaad aannemelijk.
Knutselkei
08-08-2026 om 12:56
Doete doet mij denken aan Zus Stokvis ( gespeeld door Mouna Goeman Borgesius) uit de serie toen was Geluk nog heel gewoon. Vooral die wat aparte slepende toon in de stem.
MRI
08-08-2026 om 13:22
Ik vind vooral Doetes lichaamstaal heel vreemd: staan draaien en een soort kronkelen, zoals vroeger verlegen jonge meisjes werden voorgesteld (maar wat ik nog nooit een meisje heb zien doen)
HAHA!wait..what
11-08-2026 om 17:16
Ik ben weer helemaal bij met kijken en meelezen hier 
Ik vond het zo jammer dat Kees Jan (bij Eline) zo vervelend werd.
In eerste instantie dacht ik; oh, leuke man! Maar pff, dat afkraken van die nieuwe (Menno?) en dat betweterige gedoe en uit de hoogte tijdens de golf-date.. Pff, zo stom en onnodig allemaal.
hij heeft het alsmaar over ‘creativiteit’. Tja. Ik beschilder ook meubels maar daar komt geen gieter bij kijken hoor