Huiskamer
Knutselkei
20-07-2026 om 21:10
BenB vol liefde zomer 26
Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?
ToetieToover
04-08-2026 om 17:10
Pimpelmees67 schreef op 03-08-2026 om 23:50:
[..]
Peter had zich voor deze opnames ziek gemeld bij zijn huidige werkgever. En is bij 2 vorige werkgevers ontslagen vanwege diefstal. Normaal?
Wow, in dat licht krijgt de vraag of zijn koffer zwaarder is geworden voor de terugreis een hele andere lading
ToetieToover
04-08-2026 om 17:17
Beterlaat2021! schreef op 04-08-2026 om 13:45:
Volgens mij zag ik dat Fred naar de kapper is geweest....
Aan Fred valt niet veel te verbeteren qua uiterlijk. Dat kun je op meerdere manieren opvatten, maar ik bedoel dat hij er ongeveer hetzelfde uitziet voor en na de kapper. En dat is niet mijn smaak. Hij leek wel wat in zijn wiek geschoten toen zij braaf haar mond hield en de andere kant op ging kijken. Want tja hoe lang kan ze nog naar hém kijken hey?! Tja Fred, het uitzicht aan de andere kant was nét even aantrekkelijker. En ik maar zoeken of er een cameramens in de boot zat. Ze hadden een drone en waarschijnlijk een andere boot, vermoed ik, knap dat het beeld niet schommelde. Waar ik al niet op let hè. Overigens werd ik zelf ook heel nerveus van Monique, in die zin snap ik wel dat ze niet bij hem past. Fred heeft namelijk zélf geruststelling nodig dat hij zo aantrekkelijk is dat ze voor hem strijden. Succes daarmee vent.
Yumi
06-08-2026 om 09:46
Het lijkt erop dat Nisha Tara heeft gekozen voor Lieske vanaf het moment dat ze in beeld kwam. Ben benieuwd of het achteraf inderdaad een goede match blijkt te zijn.
Ik vind het leuk om een "andere" Iris te zien, nu Jiry er is.
Beterlaat2021!
06-08-2026 om 11:40
Ach ach wat is Timothy toch een kwal. Heeftie notabene ook nog een Rolls Royce...
Zou de combinatie met Wadi (spórtman die géén alcohol gebruikt) een goede zijn?
MRI
06-08-2026 om 11:50
Beterlaat2021! schreef op 06-08-2026 om 11:40:
Ach ach wat is Timothy toch een kwal. Heeftie notabene ook nog een Rolls Royce...
Zou de combinatie met Wadi (spórtman die géén alcohol gebruikt) een goede zijn?
Wadi lijkt me in ieder geval een gast die een beetje tegengas geeft. Maar inderdaad gaat hem niet worden denk ik. Misschien even seks.
Die Edwin dan? Mèn wat ik heb ik me geërgerd aan die man. Alles dichtkitten met 'vrolijke' praatjes. Geen ruimte voor een ander laten
MiniJCW
06-08-2026 om 12:24
MRI schreef op 06-08-2026 om 11:50:
[..]
Die Edwin dan? Mèn wat ik heb ik me geërgerd aan die man. Alles dichtkitten met 'vrolijke' praatjes. Geen ruimte voor een ander laten
Hoe kun je zo zijn? Het bedrijf van je gastvrouw "knutselen" noemen. En toen ze haar emotie wilde gaan uitleggen (o.a. over haar overleden kind), begon hij doodleuk over zijn zoon die hij net had gebeld. Bij het exit-gesprek begon hij snel over zichzelf en dat hij het ook niet voelde. Hij was bang dat zij wel op hem verliefd zou worden, want hij voelde het niet
En dan heeft hij het ook nog gehad over de mooie gesprekken die ze hadden gehad. Welke dan? De gesprekken waarin hij het alleen maar over zichzelf heeft?
Delulu
MissHolmes
06-08-2026 om 12:43
MiniJCW schreef op 06-08-2026 om 12:24:
[..]
Hoe kun je zo zijn? Het bedrijf van je gastvrouw "knutselen" noemen. En toen ze haar emotie wilde gaan uitleggen (o.a. over haar overleden kind), begon hij doodleuk over zijn zoon die hij net had gebeld. Bij het exit-gesprek begon hij snel over zichzelf en dat hij het ook niet voelde. Hij was bang dat zij wel op hem verliefd zou worden, want hij voelde het niet
En dan heeft hij het ook nog gehad over de mooie gesprekken die ze hadden gehad. Welke dan? De gesprekken waarin hij het alleen maar over zichzelf heeft?
Delulu
Geloof ik echt geen bal van, dat hij haar ook niet leuk vindt want hij gaf hele andere signalen. Had gewoon geen zin om een blauwtje te lopen. (Waarom vinden sommige mannen dat zo erg.. hij overleeft het heus...)
ToetieToover
06-08-2026 om 13:07
MiniJCW schreef op 06-08-2026 om 12:24:
[..]
Delulu
Precies dit. Die man! Als je ze naast elkaar in beeld zag, alleen al de lichaamshouding is een wereld van verschil. De relaxte vibe van de nieuwe man is simpelweg een verademing. Een beetje zweverig, maar (nog) niet storend. Een man die yoga doet heeft sowieso pluspunten bij mij. Jammer dat er in beeld staat dat hij instructeur is in het leger of zoiets? Al heb ik daar zelf ook wel eens zelfverdedigingslessen geven als gastdocent. Maar toch een beetje minpunten
en ik vraag mezelf nu argwanend af wat er ‘mis’ zal zijn met hem waarom hij single is. Of hij is gewoon kieskeurig, zo ben ik ook aan mijn vent gekomen.
ik twijfel nog. Met het voordeel van de twijfel, Dat wel.
MiniJCW
06-08-2026 om 13:16
ToetieToover schreef op 06-08-2026 om 13:07:
[..]
Precies dit. Die man! Als je ze naast elkaar in beeld zag, alleen al de lichaamshouding is een wereld van verschil. De relaxte vibe van de nieuwe man is simpelweg een verademing. Een beetje zweverig, maar (nog) niet storend. Een man die yoga doet heeft sowieso pluspunten bij mij. Jammer dat er in beeld staat dat hij instructeur is in het leger of zoiets? Al heb ik daar zelf ook wel eens zelfverdedigingslessen geven als gastdocent. Maar toch een beetje minpunten
en ik vraag mezelf nu argwanend af wat er ‘mis’ zal zijn met hem waarom hij single is. Of hij is gewoon kieskeurig, zo ben ik ook aan mijn vent gekomen.
ik twijfel nog. Met het voordeel van de twijfel, Dat wel.
Ik kreeg de indruk dat hij het deed omdat er een camera op hem gericht was en hij geen tijd meer had om een andere broek aan te trekken. Ik wil best geloven dat hij echt regelmatig yoga doet, maar die spijkerbroek vond ik gek.
Ik merk wel dat ik de meeste mannen in B&B Vol Liefde enorme eikels vind (Fred, Timothy, Thomas, Edwin, Carolie, maar ook in eerdere seizoenen) en dat ik daardoor snel bevooroordeeld ben.
MRI
06-08-2026 om 13:42
MiniJCW schreef op 06-08-2026 om 13:16:
[..]
Ik kreeg de indruk dat hij het deed omdat er een camera op hem gericht was en hij geen tijd meer had om een andere broek aan te trekken. Ik wil best geloven dat hij echt regelmatig yoga doet, maar die spijkerbroek vond ik gek.
Ik merk wel dat ik de meeste mannen in B&B Vol Liefde enorme eikels vind (Fred, Timothy, Thomas, Edwin, Carolie, maar ook in eerdere seizoenen) en dat ik daardoor snel bevooroordeeld ben.
Ja haha zij passen ook naadloos bij alle mannen die ik gedate heb. Maar... die man bij Eline vond ik het echt helemaal goed doen: vragen, luisteren (goed luisteren) en doorvragen. Er bleek echte interesse uit. Zo fijn om eens te zien
MRI
06-08-2026 om 13:45
MissHolmes schreef op 06-08-2026 om 12:43:
[..]
Geloof ik echt geen bal van, dat hij haar ook niet leuk vindt want hij gaf hele andere signalen. Had gewoon geen zin om een blauwtje te lopen. (Waarom vinden sommige mannen dat zo erg.. hij overleeft het heus...)
Ja en Edwin verraadde zichzelf big time: in de ochtend zat hij te praten met Jiri over wat ze die dag zouden gaan doen. Dat doe je niet als je van plan weg te gaan omdat de klik er niet is
MissHolmes
06-08-2026 om 13:53
MiniJCW schreef op 06-08-2026 om 13:16:
[..]
Dat zijn ze ook..
.. (behalve idd die man bij Eline. En die nieuwe bij Thimoty weet ik nog niet of die ook een eikel is..)
Knutselkei
06-08-2026 om 22:16
Waarom vragen ze toch allemaal: Hoe vind je het gaan,hoe voelt de dynamiek of wat voel jij,om dan te zeggen... je gaat naar huis.