Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BenB vol liefde zomer 26

b-b-vol-liefde-2026-deelnemers

Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?

MissHolmes schreef op 31-07-2026 om 07:07:

[..]

Is wel een stukje over geweest. Het werd geen koffiedate maar lunch. Waarbij de vonken er niet bepaald van afspatten.. (maar volgens Carolie flirten ze flink hoor.. sure... )

Heb ik dat gemist of stelde het niks voor 🤔Herinner me nu dat een vriendin belde, misschien dat ik niet meteen de pauzeknop heb ingedrukt? Weet het niet, maar kan zelf wel invullen hoe dit haantje zich heeft opgesteld

Knutselkei schreef op 31-07-2026 om 08:16:

ik heb bij hem het gevoel dat hij vooral als zanger door wil breken hier mee. Dat hij zo bekendheid krijgt.

Ik ook. 

Hopelijk blijft ons dat bespaard....         

weet iemand hoe laat nieuwe afleveringen van b&b op Videoland komen? 

Nee want ik kijk niet vooruit.

Peter naar huis. Wel logisch, past totaal niet bij die kwal van een Timothy.
Die Peter is veel te normaal.

Groentetuin schreef op 03-08-2026 om 23:15:

Peter naar huis. Wel logisch, past totaal niet bij die kwal van een Timothy.
Die Peter is veel te normaal.

Peter had zich voor deze opnames ziek gemeld bij zijn huidige werkgever. En is bij 2 vorige werkgevers ontslagen vanwege diefstal. Normaal? 

Pimpelmees67 schreef op 03-08-2026 om 23:50:

[..]

Peter had zich voor deze opnames ziek gemeld bij zijn huidige werkgever. En is bij 2 vorige werkgevers ontslagen vanwege diefstal. Normaal?

Nee, dat is zeker niet normaal, maar dat wist ik niet

Dat is niet handig je ziek melden. Dan ben je hier echt slim.

Die Fred mag wat mij betreft lekker alleen blijven.
Wat een vervelende zelfingenomen man met zijn neerbuigende gedrag  en dat belerende toontje.... bah!

Ik vind Timothy ook een erg vervelend patserig mannetje.

wild-flower schreef op 04-08-2026 om 08:01:

Wat een vervelende zelfingenomen man met zijn neerbuigende gedrag en dat belerende toontje.... bah!

Zeg dat wel, dat gesprek met Monique was tenenkrommend.

In die boot, ik snap dat het niet fijn is als er zinnen worden ingevuld....maar Yvonne laat zich terechtwijzen en gaat even van de stilte "genieten".  Wat ziet ze in die man, behalve volstrekt onaantrekkelijk, is hij ook nog bot en dominant.

wild-flower schreef op 04-08-2026 om 08:01:

Wat een vervelende zelfingenomen man met zijn neerbuigende gedrag en dat belerende toontje.... bah!

Volgens Henny Huisman is het een hele aardige man: https://www.ad.nl/show/henny-huisman-kent-fred-uit-benb-vol-liefde-nauwelijks-terug-op-tv-in-het-echt-is-hij-veel-relaxter~ab632fdd/ (geen betaalmuur)

Henny Huisman, die zelf ook niet vies is van een beetje seksuele intimidatie... 

MRI

MRI

04-08-2026 om 12:18

Pff bij Fred is het nooit goed, Die dame zegt te veel die zegt te weinig (terwijl hij zelf in die situatie ook niets zegt. En hij valt anderen ook vaak in de rede. Monique had gewoon niet de kans om uit de verf te komen. Er was een bondje tussen Fred en Yvonne, die hij gewoon een lekker ding vindt. Hij kon Monique er gewoon niet bij gebruiken terwijl die vrouw ook verlegen was en nog nooit gedate had. En dan haar na één dag wegsturen. Geen schoonheidsprijs Fred. Nare man inderdaad

Ik vind Fred vooral een viezig en onverzorgde man. Snap niet dat vrouwen daarop vallen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.