Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BenB vol liefde zomer 26

b-b-vol-liefde-2026-deelnemers

Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?

Jean Pierre en Lieske samen in een programma, 2 mensen met bodemdrift
Ze willen met een bootje langs de costa's en Ibiza, mensen ontmoeten. 
Ofhet programma groen licht krijgt en waar het dan te zien zal zijn, moet nog blijken.
Jean-Paul uit B&B Vol Liefde werkt aan realityserie, samen met deze oud-kandidate - TVgids.nl

Yumi schreef op 24-07-2026 om 14:04:

Jean Pierre en Lieske samen in een programma, 2 mensen met bodemdrift
Ze willen met een bootje langs de costa's en Ibiza, mensen ontmoeten.
Ofhet programma groen licht krijgt en waar het dan te zien zal zijn, moet nog blijken.
Jean-Paul uit B&B Vol Liefde werkt aan realityserie, samen met deze oud-kandidate - TVgids.nl

Zijn we eindelijk van Geer & Goor af (de echte), krijgen we dit...

Deci schreef op 23-07-2026 om 17:28:

Nisha Tara doet me denken aan Raven van Dorst en eigenlijk ook dan iemand anders zonder dat ik nog weet wie...

Ik vind dat ze lacht als Fajah Lourens, ook al zijn dat enorm verschillende types, maar ze doet me aan haar denken.

Knutselkei

Knutselkei

26-07-2026 om 05:57 Topicstarter

Ik denk ook steeds....Waar ken ik jou van?

Ik vind het echt leuk om naar te kijken maar ik ben zo nieuwsgierig dat ik al een week vooruit heb gekeken op videoland. 

pfff de man bij Iris 

Roos57 schreef op 27-07-2026 om 21:39:

pfff de man bij Iris

Pff inderdaad! Blijft maar praten en wat een opscheppen ook, in de camera. 

HAHA!wait..what schreef op 27-07-2026 om 22:26:

[..]

Pff inderdaad! Blijft maar praten en wat een opscheppen ook, in de camera.

Vreselijke vent. Zit meteen al in mijn irritatiezone.

Fred helemaal enthousiast, die goed energie hij stond helemaal open, daar staat mijn sprookje.  Die uitstraling alles, die gaat hier niet meer weg.... En Yvonne, die heeft geen vlinders maar een hele dierentuin. De voorruitblik laat zien, dat het heel snel de andere kant opgaat...  

Ik vind de B en B eigenaren (de een meer dan de ander) eerlijk gezegd best wel zeikerig over onbenullige dingen en dat begint mijn irritatiezone te bereiken...

Is het trouwens dit seizoen weer 8 weken? 

Wat een lapzwans zeg, die Caroli... wanneer komt het eens in hem op om ook es op om ff te helpen? Vd andere kant gaan ze enkel klussen of ook nog leuke dingen doen? 

Die nieuwe bij Paul, Josseline, gaat nergens om hoor maar haar outfit..  Die kraag van de blouse lijkt net een slab.. 

Yumi: en dat dat lijkt te kloppen is dan ook geen verrassing..  (Althans bij Fred)

MissHolmes schreef op 29-07-2026 om 22:14:

Wat een lapzwans zeg, die Caroli... wanneer komt het eens in hem op om ook es op om ff te helpen? Vd andere kant gaan ze enkel klussen of ook nog leuke dingen doen?

Die nieuwe bij Paul, Josseline, gaat nergens om hoor maar haar outfit.. Die kraag van de blouse lijkt net een slab..

Yumi: en dat dat lijkt te kloppen is dan ook geen verrassing.. (Althans bij Fred)

Ik weet dat het totaal onbelangrijk is, maar inderdaad, waarom dat gekke kraagje van Josseline?

Ze doet me aan Angela de Jong denken. Maar dat kraagje snap ik ook niet.

Dolfje schreef op 29-07-2026 om 23:03:

Ze doet me aan Angela de Jong denken. Maar dat kraagje snap ik ook niet.

Ja je hebt gelijk!

MissHolmes schreef op 29-07-2026 om 22:14:

Die nieuwe bij Paul, Josseline, gaat nergens om hoor maar haar outfit.. Die kraag van de blouse lijkt net een slab..

Yumi: en dat dat lijkt te kloppen is dan ook geen verrassing.. (Althans bij Fred)

Caroli verplaatst zich het liefst van de eettafel naar de bank/bed, terwijl hij ergens hangt, commentaar gevende op Arie. Voor Carolien is het gebeuren in haar huis en tuin samen met haar honden, leuke dingen doen, een uitstapje naar de hondenopvang en dat was het. Ohh wacht, af en toe een prikje laten zetten of zouden die met thuisbezorgd komen? Terrasje of uit eten is niet haar ding, zelfs met de honden zie je haar niet wandelen, die schijten in de tuin. 

Dat Yvonne, Fred zou gaan irriteren was geen verrassing, ik denk dat dit haar bij veel mensen lukt  Wat ik niet begrijp is dat Fred haar nog niet weggestuurd heeft, Ceciel was nauwelijks klaar met uitpakken.

Die kraag achh, valt niet op

1200x1196.jpg

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.