Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BenB vol liefde zomer 26

b-b-vol-liefde-2026-deelnemers

Wie kijkt er mee? Aanvulling... zullen we hier zonder spoilers doen?

ToetieToover schreef op 22-07-2026 om 11:33:

[..]

Waarbij Denise uit het vorige seizoen de dochter is van Donatella of Caroline

Knutselkei

Knutselkei

22-07-2026 om 13:00 Topicstarter

Ja Toetietoover...
Celine bij Timothy. En die moet daar dan heel blij mee zijn want zij is aanwinst whahaha.
Allebei echt brrrr....

Pimpelmees67 schreef op 22-07-2026 om 12:20:

[..]

Van Madga snap ik het wel, ze wordt ouder en wil dichtbij haar kinderen zijn.

Ingrid is toch ook geen verrassing? Die woonde alleen 's zomers daar en wil dichtbij haar kleinkind zijn.

Eens dat snap ik ook en je zag ook dat ze het er beide moeilijk mee hadden om hun plekje te gaan verlaten.

op Veronica ( site) kan je zien hoe duur de benb 's zijn
Voor 1nachtje bij Caroline ben je 450 euro kwijt
Voor 1 nachtje bij Paul 150 euro

Groentetuin schreef op 22-07-2026 om 16:29:

op Veronica ( site) kan je zien hoe duur de benb 's zijn
Voor 1nachtje bij Caroline ben je 450 euro kwijt
Voor 1 nachtje bij Paul 150 euro

Wow! Wat een verschil zeg. 

450€??? Voor 1 nacht in de hondenpoep? 

Dolfje schreef op 22-07-2026 om 16:51:

Ja dat staat er. Ik zou t er ook niet voor betalen, maar volgens de site ziet ze zo goed als vol

Sowieso lijkt een verblijf bij Paul mij veel relaxter 

Dolfje schreef op 22-07-2026 om 16:51:

Oja dat is voor mij een ergernis, honden hebben en ze dan niet uitlaten.   En dan dat kunstgras..... Leuk leven hebben die beesten. Bah.

Beterlaat2021! schreef op 22-07-2026 om 17:38:

[..]

Oja dat is voor mij een ergernis, honden hebben en ze dan niet uitlaten. En dan dat kunstgras..... Leuk leven hebben die beesten. Bah.

Buiten dat, hoe vies moet dat kunstgras wel niet zijn, ik zag haar schoonmaken : honden plasje even sprayen doekje erover klaar

Ik ben zeker niet de netste in huis ( en we zijn maar met zijn tweeën) maar hier zou ik vies van zijn

Over dat kunstgras wil ik niet met blote voeten lopen

Groentetuin schreef op 22-07-2026 om 17:13:

[..]

Ja dat staat er. Ik zou t er ook niet voor betalen, maar volgens de site ziet ze zo goed als vol

Sowieso lijkt een verblijf bij Paul mij veel relaxter

Ik denk dat het een typfoutje was, er staat (nu) € 150

https://www.veronicasuperguide.nl/dating-reality/bb-vol-liefde/hoeveel-bnb-caroline-bbvolliefde-2026~22fd102

Koekie1980 schreef op 22-07-2026 om 11:19:

ik vind het jammer dat ze geen interesse toont in de man, ze praat de hele dag volop tegen haar hondjes maar iets vragen over het leven van haar bezoek, gebeurt niet echt.

Denk dat ze pas aandacht voor em heeft als hij (net als de hondjes) een keer in de tuin poept....

Haha 

Vind haar niet helemaal "fris", die hond van een bord laten likken, die pis met een doekje over de vloer en een stukje onder het vloerkleed door... honden poepen in de tuin op het kunstgras die ze opschept, moet dat gras niet worden schoongemaakt?

Daarnaast kan je nog zo'n hekel hebben aan koken, dan nog dit zet je, je gasten toch niet voor? Die lasagne zag eruit alsof die al keer was gegeten en weer uitgekotst  De eerste keer dat ze in beeld kwam dacht ik dat ze haar roze pyjama nog aan had, maar de volgende dag droeg ze dezelfde outfit in het blauw.

Die man ziet er ietwat verloren uit, snap ik wel helpen mag niet en ze gaat bij uitzondering met hem op het terras, blijft het liefst thuis... dat verveeld snel en zo gezellig is ze niet.

MiniJCW schreef op 22-07-2026 om 18:39:

[..]

Ik denk dat het een typfoutje was, er staat (nu) € 150

https://www.veronicasuperguide.nl/dating-reality/bb-vol-liefde/hoeveel-bnb-caroline-bbvolliefde-2026~22fd102

Idd dat staat er nu, ik heb t 2x nagekeken er stond echt 450 maar nu dus 150

T is idd veranderd als je Googled  dan zie je bij Nouveau ,party en story  nog 450 euro staan

Zal dus vast een typefout zijn geweest die deze bladen ( en ik ook) hebben overgenomen 

Maar ook voor 150 wil ik er niet heen

Groentetuin schreef op 21-07-2026 om 23:23:

4x in de week kaviaar eten omdat je het geld proeft?

Ik vind het een patsertje.

Ik ook, enorm... En Carolien is leuker dan ik dacht maar OMG wat is ze lelijk...!

MissHolmes schreef op 23-07-2026 om 08:00:

[..]

Ik ook, enorm... En Carolien is leuker dan ik dacht maar OMG wat is ze lelijk...!

Ze was gisteren ineens een ander mens, nadat ze een paar uur alleen had doorgebracht. Dat begrijp ik wel, kan er zelf ook niet tegen als ik de hele dag iemand om me heen heb. Daarnaast zou het een vitamineshock kunnen zijn, als ik zo het onderstaande bericht lees?

Ze is er inderdaad niet bepaald mooier op geworden met die lippen en opgespoten wangen, ik vind haar het voorbeeld van wat teveel zon en slechte voeding met je huid doet.

Ik zou trouwens graag Michaël "van" Timothy op haar huis loslaten, alleen al dat aanrecht....

Kijkers maken zich zorgen om vitamineshock bij Caroline na eten verse maaltijd in B&B Vol Liefde: 'Hoelang is dat geleden?'

Yumi schreef op 23-07-2026 om 09:58:

[..]

Ze was gisteren ineens een ander mens, nadat ze een paar uur alleen had doorgebracht. Dat begrijp ik wel, kan er zelf ook niet tegen als ik de hele dag iemand om me heen heb. Daarnaast zou het een vitamineshock kunnen zijn, als ik zo het onderstaande bericht lees?

Ze is er inderdaad niet bepaald mooier op geworden met die lippen en opgespoten wangen, ik vind haar het voorbeeld van wat teveel zon en slechte voeding met je huid doet.

Ik zou trouwens graag Michaël "van" Timothy op haar huis loslaten, alleen al dat aanrecht....

Kijkers maken zich zorgen om vitamineshock bij Caroline na eten verse maaltijd in B&B Vol Liefde: 'Hoelang is dat geleden?'

Nou ik snap dat erg goed, sterker nog ik weet hoe dat voelt. Na jaren alleen wonen is mijn leven sinds 10 maanden radicaal veranderd sinds ik de liefde van mijn leven tegen gekomen ben. Hij was dinsdag op woensdag nog hier met mijn bonuskinderen en dat is echt wel even omschakelen als je al jaren alleen woont en alle ruimte hebt...

Nou ze is wel bij die plastische chirurg op maandag ochtend gegaan zeg.. en dan zo'n hangende kalkoennek, geen porum maar goed...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.