Huiskamer
madee
26-04-2026 om 13:39
Ben jij wel eens op tv geweest?
Luchtig zondags vraagje, met peiling. Meerdere antwoorden mogelijk!
Peiling
Ben jij wel een op tv geweest?
Maximaal 5 antwoorden.
Snoeske
27-04-2026 om 14:40
Ik heb deelgenomen aan een programma van Coen Verbraak. In het kader van dat programma ook nog bij OP1 geweest.
En werktechnisch gezien op een lokale Belgische zender. Directeur kon niet en ik werd opeens naar voren geschoven.
Alice12
27-04-2026 om 15:07
Ik heb een seizoenskaart van mijn voetbalclub. We zitten eerste rij achter het doel. Dus bij een doelpunt komen we elke 2 weken op tv.
Auditor
27-04-2026 om 15:07
Ooit, meen in 1989, een paar seconden in het toenmalige programma “De hoogste Versnelling” van Veronica, het autoprogramma. Was een uitzending vanaf de AutoRai. Ik zat achter het stuur van een auto en ineens kwam er een camera door het raampje en iemand stelde me wat vragen. Dat werden 3 seconden in het programma.
Zandhaas
27-04-2026 om 22:53
MidasWolf schreef op 26-04-2026 om 22:45:
(Heel) soms werk ik mee aan een (deel)onderdeel van een groen project in/rondom mijn dorp daar worden binnenkort opnames van gemaakt.
Als ik echt zou willen zou ik (mogelijk) op tv kunnen komen. Waar en of dat überhaupt in Nederland te zien zal zijn is nog de vraag.
Dat laat ik liever over aan de mensen die vaker helpen. Ik ben er sporadisch bij. Vind ik dan vreemd, als ik er toevallig dan wel bij ben.
Het is vooral ook een deel project waar ik tot nu toe niet geweest ben. Vind dat ook prima zo.
Wat ik wel mogelijk interessant vind is, om eens in het publiek van iets te zitten, denk aan een talkshow bijvoorbeeld.
Dat weet ik nog van de opnames bij ons thuis, ineens kwam Jan en Alleman helpen in de hoop drie tellen op TV te komen. Want de week erop was er niemand😕.
En hoe we voor de gek gehouden worden. Een programma als mijn man is klusser, eigen huis en tuin, grote delen zijn in scène gezet en aan elkaar geplakt om er een leuk verhaal van te maken. Een grote poppenkast vonden wij het. Toen jaren later werd gevraagd of we nog een keer een “hoe is het nu met” wilden doen hebben we dan ook vriendelijk bedankt.
SuzyQFive
27-04-2026 om 23:09
In het publiek van de Miniplaybackshow. Heb gefigureerd in een film, ben geïnterviewd voor het nieuws, ook een keer bij een staking op het nieuws geweest (onderwijs). Als kind ook eens in een item van, denk Hart van Nederland, over de meest kinderrijke straat van Nederland (SBS bestond toen mog niet zo lang).
Ik had mee mogen doen met Het mes op Tafel maar durfde uiteindelijk toch niet 😬.
Edit: stom! Ik ben ook eventjes nieuwslezer geweest voor een lokale omroep 😬.
Noglangnietjarig
28-04-2026 om 11:14
Roos57 schreef op 26-04-2026 om 16:00:
Bij het weer praatje van Piet Paulusma 🙃
Wij ook!
Bij terugkomst op Schiphol, van een skivakantie in Turkije.
Daar stond Piet Paulusma klaar om ons te interviewen over de bijzondere plek om te gaan skiën.
Dit is meer dan 20 jaar geleden.
Broodjebrie
28-04-2026 om 14:16
SuzyQFive schreef op 27-04-2026 om 23:09:
In het publiek van de Miniplaybackshow. Heb gefigureerd in een film, ben geïnterviewd voor het nieuws, ook een keer bij een staking op het nieuws geweest (onderwijs). Als kind ook eens in een item van, denk Hart van Nederland, over de meest kinderrijke straat van Nederland (SBS bestond toen mog niet zo lang).
Ik had mee mogen doen met Het mes op Tafel maar durfde uiteindelijk toch niet 😬.
Edit: stom! Ik ben ook eventjes nieuwslezer geweest voor een lokale omroep 😬.
Wordt je niet erg herkenbaar nu?
SuzyQFive
28-04-2026 om 14:58
Broodjebrie schreef op 28-04-2026 om 14:16:
[..]
Wordt je niet erg herkenbaar nu?
Nee hoor
kleine omroep, keek geen hond naar 🤣
Broodjebrie
28-04-2026 om 15:13
SuzyQFive schreef op 28-04-2026 om 14:58:
[..]
Nee hoor
kleine omroep, keek geen hond naar 🤣
Je moet het zelf weten natuurlijk ..
amarna
28-04-2026 om 17:40
Als publiek bij Toppop. En bij 2 cabaretvoorstellingen: Bert Visscher. Daar zag men mij tranen lachen. En bij Ronald Goedemondt, een shot en profil.
Ooit bij TV Rijnmond toen ik een groep gasten/sponsors rondleidde op een nieuwe afdeling in het ziekenhuis waar ik destijds werkte.
MMcGonagall
01-05-2026 om 15:38
Dit was heel apart. De aanloop was al een verhaal op zich. Ik zat gistermiddag even met mijn collega’s buiten voor het kantoor koffie te drinken (mooi weer, wij waren opgehokt dus vandaar). Komt er ineens een zakelijke contact naar me toe die bij onze balie was geweest. Ik ken die man vanuit mijn functie waarin ik namens de organisatie ‘brenger van slecht nieuws’ ben. Maar goed, die man toch helemaal vriendelijk en enthousiast, zegt dat hij me op tv heeft gezien. Ik wist van niets, dus dat moest een dubbelganger zijn. Overigens, voor de beeldvorming, die man trof dus vier ambtenaren aan, midden op de middag al koffie drinkend en vapend/rokend, dus geen heel professionele uitstraling 
Krijg ik dus vandaag de link naar het betreffende VPRO-programma (ik heb niets met de VPRO). En inderdaad, daar kwam ik diverse malen in beeld als publiek tijdens een concert, waarvan ik niet wist dat het werd opgenomen. Een klassiek pianoconcert, dus ook met bijpassend serieuze blik. Ik heb het net terug gekeken op mijn laptop en dan is het wel heel erg close-up en goed in beeld (helaas).
Beterlaat2021!
01-05-2026 om 16:21
Tja, jij ziet het, maar iemand die jou niet kent, valt het niet op.
Heb je niet gemerkt dat er opnames gemaakt zijn tijdens het concert?
Schemerlampje
01-05-2026 om 17:09
Is dat niet gemeld van te voren? Ik dacht dat dat verplicht was? Bij ons in de kerk hangt ook een bordje dat er gefilmd wordt. En waar je kunt zitten als je dat niet wil.