Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ben jij wel eens op tv geweest?

Luchtig zondags vraagje, met peiling. Meerdere antwoorden mogelijk!

Peiling

Ben jij wel een op tv geweest?

Maximaal 5 antwoorden.

96 stemmen
26%
9%
13%
5%
30%
17%

madee

madee

26-04-2026 om 13:41 Topicstarter

TO trapt af: ja, als publiek (Catherine, spelshow, talkshow) en als geïnterviewde passant (journaal). Ik zou graag meedoen aan een quiz of show maar ik kom tot nu toe nog niet door de voorselectie heen…en het lijkt me gaaf om eens in een film of serie een figurantenrol te ‘spelen’

Nee, zelf niet op tv/in beeld geweest. Wel 2x bij de tv-opnames van de Lama's in het Postheater in Arnhem.

Bij omroep West een keer als geïnterviewde op straat voor het regionale nieuws. Een bij bollenstreek omroep een keer op een foto die getoond werd bij een interview over mijn vrijwilligerswerk, ik was zelf niet aan het woord. 

Onze buurman heeft een prive zender; onze kinderen zijn jarenlang op 24 december gefilmt worden bij de kerstboom, en kwamen dan in het journaal.

Als kind bij de Ko de Boswachter show, met een bijzonder huisdier.
Later een keer bij Max Vakantieman of hoe het ook maar heette. Ik had een ticket geboekt bij een reisbureau dat failliet was gegaan en de eigenaar scheen ergens in Ghana ofzo te zitten. Toen ben ik met een cameraploeg naar een of ander industrie terrein geweest om te filmen bij het oude kantoor, compleet met dode rat voor de deur 🤣 
Ik ben toen ook naar de studio opnamen geweest. Wat ik daar nog van weet was dat er een andere vrouw in het publiek zat die mij echt opzij duwde om op de eerste rij te zitten. Blijkbaar is het dan heel belangrijk om in beeld te komen. Vervolgens kwam er iemand van de productie die mij vooraan wilde omdat ik natuurlijk nog weer in beeld zou komen... als blikken konden doden, had ik dit niet meer getypt!

Jaren geleden (misschien 30 jaar ofzo) ging er ineens gegons door onze werkplek.        Iemand had gezien dat Robert ten Brink op straat liep, richting ons werk.  Ik was/ben een grote fan van hem, dus holde het trappenhuis in om hem te zien. Nou, heeeel dichtbij hoor. 
En dus ook een flíts van mij op de TV  later....   

Een keer in het publiek bij een quiz. Raad de kluis heette het geloof ik

En 1 keer figurant geweest in Onderweg naar morgen 😅

Een kerkdienst op tv, meer dan 45 jaar geleden. Ik zat heel vroom in de bijbel te lezen.

Een keer als gast bij Catherine Keijl en een keer bij een item in een ander programma.

Als publiek bij de Postcodeloterij Miljoenenjacht. Daar had ik speciaal een opvallend jasje voor aangetrokken zodat ik mezelf zou spotten in de uitzending
Mijn dochter heeft een keer meegedaan in een quiz in een programma op Nickelodeon. Helaas in de tijd dat ik nog geen opnamemogelijkheden had op mijn tv en ook nog niet alles terug te kijken was op internet.

Landelijk bij Alle Dieren Tellen Mee, ik werd geïnterviewd door Martin Gaus.  

En ook een paar keer op.een regionale zender. Dat ze filmden op mijn vrijwilligerswerk en ik in een flits voorbijkwam of op de achtergrond druk aan het werk was.

Bij het weer praatje van Piet Paulusma 🙃

Meerdere keren zelfs. Ik heb ooit in het publiek gezeten bij een talkshow en heb meegewerkt aan een documentaire en ik heb in een aflevering gezeten van een tv programma. 

Als professional in een programma over de zorg. Dus op mijn werk. 

KnorrendKitten schreef op 26-04-2026 om 15:41:

Een keer als gast bij Catherine Keijl en een keer bij een item in een ander programma.

En ik ben ook een keer echt lang in beeld geweest bij een reportage bij de brt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.