Huiskamer
madee
26-04-2026 om 13:39
Ben jij wel eens op tv geweest?
Luchtig zondags vraagje, met peiling. Meerdere antwoorden mogelijk!
Peiling
Ben jij wel een op tv geweest?
Maximaal 5 antwoorden.
Maheiden
27-04-2026 om 00:20
In het publiek bij een dagelijkse show van Paul de Leeuw. Weet niet meer hoe het heet. En ooit in een item over ons dorp bij 'van gewest tot gewest'.
Mijn zoon deed vorig jaar mee aan Lotto weekend miljonairs. Dat is wel echter.
Poezenmeisje
27-04-2026 om 00:35
Als publiek op scoutingkamp en als deelneemster bij een gasbevingsdemonstratie.
In beide gevallen meldde iemand anders me dat ik op televisie was.
RaSa
27-04-2026 om 00:44
Lang geleden speelde familie een baby van (..., echt geen idee meer welk karakter) in GTST. De moeder van die baby had me meegevraagd. Beetje de kleine entertainen tussen de opnames door. Toen werd ik opeens gevraagd om te figureren. Denk niet dat iemand me ooit herkent heeft. Maar ik zat wel degelijk zo'n 2 seconden in de aflevering 😂.
Vond het voornamelijk heel leuk om te zien hoe het op zo'n set werkt. En dat een hele dag filmen een resultaat van een paar minuten opleverd vond toch wel een eye opener.
nlies
27-04-2026 om 00:58
2 keer n straatinterview, maar nooit gezien of het op tv was.
Zou iemand durven bekennen dat hij/zij bij de Slechtste chauffeur van Nederland te zien is geweest (vroeg ik me af toen ik n stukje van dat programma zag)
rionyriony
27-04-2026 om 06:03
Mijn man heeft voordat ik hem kende een (soort van) teleac-cursus gegeven op tv (hij was een van de leraren) en ikzelf ben weleens persoonlijk uitgenodigd als gast voor een nieuw op te zetten programma. Ik was ze misgelopen en het verzoek om contact op te nemen werd aan me doorgegeven maar daar heb ik niet op gereageerd. Het was een soort gepolariseerde voor-tegen discussie en die zijn niet interessant. Mensen hebben dan al een standpunt en daar zoeken ze dan nog meer bevestiging bij dus dat dient nergens toe. Ik weet niet of ik betaald zou worden.
Broodjebrie
27-04-2026 om 07:44
nlies schreef op 27-04-2026 om 00:58:
2 keer n straatinterview, maar nooit gezien of het op tv was.
Zou iemand durven bekennen dat hij/zij bij de Slechtste chauffeur van Nederland te zien is geweest (vroeg ik me af toen ik n stukje van dat programma zag)
Ik ken iemand die ooit kandidaat was bij de slechtste chauffeur. Maar op tv werd ze chaotischer neergezet dan dat ze in het echt is. Al vermoed ik wel dat ze graag op tv komt, gezien het feit dat ze ook bij een castingbureau stond ingeschreven. Ik denk dat de makers graag wat reuring in de tent hadden ofzo.
Kampeerder
27-04-2026 om 08:09
Euphoria schreef op 27-04-2026 om 07:52:
yep. Al enkele seizoenen lang, dagelijks…..🤭
Zit jij in een commercial?
Beterlaat2021!
27-04-2026 om 08:14
Euphoria schreef op 27-04-2026 om 07:52:
yep. Al enkele seizoenen lang, dagelijks…..🤭
Nieuwslezer, presentator?
Jujubee
27-04-2026 om 08:50
Ja, ik zat bij een finale van Expeditie Robinson in het publiek. Dat is heel lang geleden, ik denk in 2003 of zo. Maar we zaten echt vol in het zicht, achter de finalisten, dus ik ben de hele avond op TV geweest. Verder nooit.
Loeki72
27-04-2026 om 09:30
Ik heb een paar keer in het publiek gezeten bij Kopspijkers en DWDD.
Ook ben ik 2x bij Een Vandaag in beeld of aan het woord geweest.
ToetieToover
27-04-2026 om 10:07
Nee, ik houd daar niet van. Lijkt me vreselijk om beroemd te zijn en overal herkend te worden. Dat random mensen een oordeel over je hebben op basis van een klein deel van wat ze hebben gezien, dat ze met je willen praten of op de foto willen gaan, nee dank je.
oudmaarnognietkoud
27-04-2026 om 10:40
Zo een 30 jaar geleden is er een serie gemaakt op mijn werkplek. Ik houd het met opzet lekker vaag. Ik moest erg mijn best doen om níet in beeld te komen. Op een onbewaakt ogenblik ben ik heel even in beeld geweest, op de rug gefilmd. Ik herkende mijn vlecht.
Poezenmeisje
27-04-2026 om 11:44
Nu met de social media wil mijn baas graag aan de wereld laten zien hoe leuk het is om bij ons te werken.
Doei doei, mij niet bellen (of filmen).