Huiskamer
madee
26-04-2026 om 13:39
Ben jij wel eens op tv geweest?
Luchtig zondags vraagje, met peiling. Meerdere antwoorden mogelijk!
Peiling
Ben jij wel een op tv geweest?
Maximaal 5 antwoorden.
Tuinfluiter
26-04-2026 om 16:52
Werk gerelateerd meerdere keren
In het journaal
In brandpunt reportage door Willibrord Frequin
In een nieuwsprogramma van Rtl
Zou wel een keer mee willen doen aan 2 voor 12 of maar die bestaat geloof ik niet meer de max pubquiz.
Mama-Inge
26-04-2026 om 17:04
Ja, omrop fryslån
Over kinderen met down syndroom, die naar normaal voortgezet onderwijs gingen.
Ik was toen werkzaam als begeleidster van een meisje met down syndroom.
Interview met haar en mij en met nog iemand die mij daar weer in begeleide.
Moosey
26-04-2026 om 17:46
Ja, in functie op werk geïnterviewd voor RTL nieuws (luchtig item over dat het eindelijk terrasweer was) op de regionale omroep in een item over een project waar ik aan meewerkte tegen voedselverspilling, en weleens in het publiek tijdens festivals. De vriendin waarmee ik altijd naar dat festival ga is een soort camera-magneetje, die komt altijd vol in beeld 
Poison
26-04-2026 om 17:55
Ja, ik heb meegedaan aan ter land, ter zee en in de lucht. En ik heb als publiek bij de Droomshow gezeten met school vroeger.
Anna76
26-04-2026 om 18:20
in mijn jonge jaren ging ik geregeld naar demonstraties. Als het journaal daar dan aandacht aan besteedde kwam ik wel eens door beeld wandelen. Ik ben nooit pratend op tv geweest.
Grindelwald
26-04-2026 om 18:48
Een keer in het publiek bij Lowlands en een keer in het publiek bij een schaatswedstrijd in Thialff.
Groentetuin
26-04-2026 om 19:36
madee schreef op 26-04-2026 om 13:41:
TO trapt af: ja, als publiek (Catherine, spelshow, talkshow) en als geïnterviewde passant (journaal). Ik zou graag meedoen aan een quiz of show maar ik kom tot nu toe nog niet door de voorselectie heen…en het lijkt me gaaf om eens in een film of serie een figurantenrol te ‘spelen’
Inschrijven bij een casting bureau, je hebt er tientallen,sommige vragen geld of ervaring voor inschrijving,maar niet allemaal.
T zijn lange dagen, vaak van 8 tot 18 uur en t levert niet veel op( 60- 90 euro)maar de sfeer is leuk en de catering meestal goed
Soms zie je jezelf nauwelijks /niet terug, soms wel 6-10 keer in een aflevering.
Gewoon doen,leuke ervaring samen met een vriendin of partner is gezelliger, t is meestal lang wachten.
Wil je wat weten stuur mij gerust een pb
Zandhaas
26-04-2026 om 20:06
meerdere keren zelfs. Als publiek bij een concert, met m’n gezin in een documentaire in een ander land over Nederlandse gezinnen, in een item van de EO over overleden dierbaren (ik mis je) en een keer met ons huis. Misschien wordt het toch tijd een manager te nemen😉
Netherfield
26-04-2026 om 20:32
Ik loop in een winkelstraat in een uitzending van Boos. My 2 seconds of fame hahaha
Broodjebrie
26-04-2026 om 20:45
Netherfield schreef op 26-04-2026 om 20:32:
Ik loop in een winkelstraat in een uitzending van Boos. My 2 seconds of fame hahaha
Ik ben ooit 2 seconden in beeld geweest toen ik in mij auto langsreed, in een aflevering van je zal het naar hebben. Dus mezelf zag ik niet maar wel mijn auto
En met mij zus jaren geleden naar tv opnames geweest van take me out. Werden 3 afleveringen in een middag opgenomen. Was leuk om mee te maken, al moest ik wel wennen dat het er veel kleiner was dan dat je op tv zag. Als publiek zaten we hutjemutje op elkaar.
Widajo
26-04-2026 om 21:28
Terwijl ik de reacties lees herinner ik me dat mijn kind (25 jaar geleden) bij Praatjesmakers was. Daarvoor (jaren 80) bij verschillende programma's geweest als publiek: Supriseshow en Ron's Honeymoonquiz. Dat deden we met een stel collega's. Erg leuk!
Eekhoorntjesbrood
26-04-2026 om 22:19
Meerdere malen op tv geweest. 2x als publiek duidelijk zichtbaar. Twee keer als deelnemer van een spelprogramma's op RTL4.
MidasWolf
26-04-2026 om 22:45
(Heel) soms werk ik mee aan een (deel)onderdeel van een groen project in/rondom mijn dorp daar worden binnenkort opnames van gemaakt.
Als ik echt zou willen zou ik (mogelijk) op tv kunnen komen. Waar en of dat überhaupt in Nederland te zien zal zijn is nog de vraag.
Dat laat ik liever over aan de mensen die vaker helpen. Ik ben er sporadisch bij. Vind ik dan vreemd, als ik er toevallig dan wel bij ben.
Het is vooral ook een deel project waar ik tot nu toe niet geweest ben. Vind dat ook prima zo.
Wat ik wel mogelijk interessant vind is, om eens in het publiek van iets te zitten, denk aan een talkshow bijvoorbeeld.
Tijgeroog
26-04-2026 om 23:10
Ik ben een aantal jaar vrijwilliger voor serious request geweest en heb daarvoor ook een aantal keer bij de brievenbus van het glazen huis en in de erehaag bij de eindshow gestaan. Daar kwam ik regelmatig in beeld, na zo'n dienst had ik ook vaak een aantal appjes van mensen die mee gespot hadden.