Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Nickname vragen

Ik zie soms van die vreemde namen voorbij komen.
Waarom heb je jouw alias op viafora gekozen en waar staat het voor?

Ik trap af: mijn lievelingsdier en panda was al bezet. 


Een alias is op Viafora, voor zover ik heb begrepen, een tweede naam waarmee je kunt forummen.
Dus niet de hoofdact, maar de bijrol zeg maar.

Die van mij komt (hoe kan het ook anders) van "Er is maar één Pino, en dat ben ik" Sterke boodschap 😄

mijn zoontje vindt de aflevering van Teletubbies met tante Theelepel heel leuk en ik vind het wel een geinige naam als echte theeleuter

Ik had mijn voornaam sinds een jaar of 18 op OO. Toen daar wat verandere heb ik deze gekozen. Omdat dit een van mijn hobby's is en toch niet te herkenbaar.

Je bedoelt de profielnaam?  BETER LAAT (dan nooit) in mijn geval passend bij mij. Diverse dingen in mijn leven gebeurden pas later of deed ik pas later, dan  normaal. (Op de Viva zonder jaartal, nu heb ik er een jaartal achter gezet.)

Dit is wel duidelijk. Al 20 jaar groot fan van Outlander boeken.

Omdat ik zelf een groene kleine tuin heb

MindlessCamel53

MindlessCamel53

16-07-2021 om 08:23

Ik zat aarbeien te eten toen ik mijn nick aanmaakte. "Aardbei" was al bezet, dus toen maar voor de Zweedse variant gekozen.

Misschien is het handig om je titel even aan te (laten) passen in bijv "Wat betekent jouw nickname?". Ik dacht ook dat het zou gaan om de extra naam die je hier kunt hebben.

Ik heb mezelf genoemd naar Hasse Simonsdochter (boek van Thea Beckman) omdat ik de hoofdpersoon zo stoer vind.

De alias is wat anders dan je nick.

Omdat ik van katten hou. 

Jordgubbe schreef op 16-07-2021 om 08:23:

Misschien is het handig om je titel even aan te (laten) passen in bijv "Wat betekent jouw nickname?". Ik dacht ook dat het zou gaan om de extra naam die je hier kunt hebben.

Hier mee eens.

Ik ben trouwens fan van Game of Thrones. Behalve het laatste seizoen - hopelijk krijgen de boeken een meer geloofwaardig einde. 

Dit is mijn allereerste forumnaam. Toen ik groen als gras mijn eerste stap op een forum (VOO/Veronica) waagde zo'n 23 jaar geleden, toen kreeg ik door dat je niet met je eigen naam forumt. Door een nick die voorbij kwam met de naam Koelkast, kwam ik op redbulletje, omdat ik die toen in mijn koelkast had liggen. 

(Ik zit ook nog op een ander forum, daarin zie ik vooral Belgen (denk ik) die met hun voor+achternaam en soms zelfs hun emailadres in beeld komen! ... pfffff.  Niet handig!

@ RB : ik vind de combinatie van jouw naam + avatar leuk!

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

16-07-2021 om 09:14

Ik keek Zootropolis en ik zag bij de aftiteling Idris Elba. Ik maakte een account aan op Viva en koos voor Idris. Toen ik ging googlen voor een avator, kwam ik er achter dat het een man was

En vanaf Viva heb ik mijn nick meegenomen naar hier.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.