Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Aan welke uitspraken/gezegdes heb jij nou echt een hekel?

zie titel.

Ik trap af: een natje en een droogje


dagdagelijks.

stavaza,  zeg en schrijf gewoon stand van zaken

UnrulyGnu46

UnrulyGnu46

11-06-2022 om 03:15

op het werk uitspraken als _ergens tegenaan schuren ', vind ik ook vreselijk klinken

Roadmap

Brabeau schreef op 10-06-2022 om 22:22:

[..]

Ja net als "kijk eens wat vrolijker", uh het is mijn gezicht, mag ik zelf weten hoe ik kijk?!

Oh ja dat hoor ik ook vaak. Net als " lach eens" of " ben je boos?" Nee maar als je me niet met rust laat wel!

Peaches schreef op 10-06-2022 om 22:32:

Alle uitspraken over vechten tegen een ziekte, en ervan winnen of verliezen. Alsof je 'wint' als je maar hard genoeg je best doet. En degenen die eraan overlijden hebben dus niet hard genoeg gevochten?

Het is meestal toch echt gewoon dikke vette pech of mazzel. Maar net welk lootje je trekt.

Dit, en toch ook weer niet! Want ergens voelt elke dag wel als een gevecht. Maar ik hoop toch dat niemand over mij zal zeggen dat ik de strijd uiteindelijk heb verloren, want dat vind ik geen recht doen aan hoe hard ik heb geprobeerd hier te blijven.

Er zijn geen problemen, alleen maar uitdagingen. 

In de categorie managementtaal: "ik hoor wat je zegt." Degene die dat zegt is het dan niet eens met wat hij/zij die andere hoort zeggen. Zeg dat dan gewoon, wees duidelijk. Bwehh. 

Ieder pondje gaat door het mondje

afrodite05 schreef op 11-06-2022 om 08:03:

In de categorie managementtaal: "ik hoor wat je zegt." Degene die dat zegt is het dan niet eens met wat hij/zij die andere hoort zeggen. Zeg dat dan gewoon, wees duidelijk. Bwehh.

Wij hadden een manager die daarna dan zei: “ik neem het mee.” Dan wisten wij: daar horen we nooit meer wat van.

Deze jongen als mannen zichzelf bedoelen. Deze jongen gaat eens aan het werk, deze jongen gaat slapen, deze jongen..... 

Ergens een ei over leggen.

Brabeau schreef op 10-06-2022 om 21:54:

[..]

En een dansje doen. En lust je een kaasje? Sowieso al die verklein woorden 😖

Inderdaad . Of : hoe gaat het met je mannetje ?  Net of ik met een dwerg getrouwd ben

ik wilde overleg net mijn leidinggevende, zegt-ie, ik heb je bi-la in min agenda gezet. Je watte? O, bilateraal, nee, zeg gewoon : overleg 

ToetieToover schreef op 10-06-2022 om 22:52:

een afspraak ‘inschieten’

Brrrrrr

of iemand ''aanhaken''

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.