Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

(28)Vraag van de dag: Wil je blijven wonen waar je nu woont?

Screenshot-20210814-001713-Word.jpg

Wil je blijven wonen waar je nu woont?


Heidi-Forumbeheer

Heidi-Forumbeheer

09-09-2021 om 13:02 Topicstarter


Nee. Dit huis is niet geschikt voor als ik krakkemikkiger wordt dus ik
ga op termijn verhuizen. Maar dat kan nog makkelijk 10, 20 jaar duren.
Maar als ik eerder iets tegenkom ben ik zo weg. Heb verder niks met dit
huis of deze buurt.

Geen idee. Zit middenin een relatiebreuk en voor nu blijf ik. Maar kan ook zijn dat ik volgend jaar vertrek.

Voorlopig wel! Maar als het me hier te druk word (populaire stad), dan wil ik naar een andere regio verhuizen.

Ik hoop hier uitgedragen te worden 

*voegt haastig toe* over lange tijd hè, over lange tijd!

@Ashley: ik snap je posts niet.

nope, maar ik heb geen keus. Sociaal wachtlijsten van driehonderd jaar, particulier te duur of nog slechter dan ik al heb en nog duurder ook en koop kom ik niet verder dan een garagebox. Tenzij die garage in Amsterdam staat, want die is ook te duur

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

09-09-2021 om 13:13

Misschien dat ik met de tijd wel in een ander huis terecht kom, maar deze regio ga ik niet meer uit!

ashley999 schreef op 09-09-2021 om 13:09:

Je bent wel erg breedsprakig in al je posts hier

Ja, ik wel. Ik heb een leuk huisje in een gezellige buurt en ik ken hier zoveel mensen dat ik niet ergens anders opnieuw zou willen beginnen. 

Woonplaats: ja, maar meer omdat mijn man hier niet weg wil (opgegroeid en hechte vriendengroep).
Huis: we wonen prima in een woningstichting-huis, maar is wel gehorig. Voordeel: een tuin en oprit. 
We staan zo'n 10 jaar ingeschreven maar er komt gemiddeld maar 1 woning per maand vrij en dan is het vaak een senioren woning. 
Kopen lukt financieel niet, dus we zitten hier nog wel even denk ik

Lollypopje schreef op 09-09-2021 om 13:15:

[..]

Je bent wel erg breedsprakig in al je posts hier

Een vrouw van weinig woorden. Ook weleens prettig 

Zeker niet voor altijd, want ik woonde hier met man en vier kinderen. Nu zijn er drie het huis uit en man ook min of meer, en dan vind ik het veel te groot. En als ik oud ben wil ik lekker in een ruim appartement wonen.

Nee, ik wil het liefst naar een huisje op de hei. We wonen nu praktisch langs een snelweg, en dat lawaai ben ik meer dan zat.

Ik wil wel oud worden in dit huis. Op een bepaald moment is het dan wel echt te ruim, maar daar zijn mogelijk wel oplossingen voor te vinden. De woonplaats, de plek en de ruimte zijn namelijk ook echt heerlijk. 

Ja, ik wil hier nooit meer weg. 
Binnenkort ga ik wat zaken aanpassen om het nog fijner te maken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.