Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

(25) Vraag van de dag: Hoe laat je blijken dat je van iemand houdt?

Screenshot-20210814-001453-Word.jpg

Hoe laat je blijken dat je van iemand houdt?

Heidi-Forumbeheer

Heidi-Forumbeheer

04-09-2021 om 11:13 Topicstarter

Ik ben niet zo goed in dat soort dingen zeggen dus ik maak eten voor ze. Familietrekje

Door mijn katten te knuffelen en aandacht te geven.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

04-09-2021 om 12:29

Ik stuur de personen waarvan ik hou (ouders, zus, vrienden) regelmatig een leuke of lieve kaart en dan niet op de commerciële dagen als Valentijn of verjaardag, maar op zomaar een dag. 
Daarnaast heb ik in de loop der jaren ook geleerd het gewoon uit te spreken dat ik van iemand hou. 

Ik ben een echte knuffelaar en ik spreek het ook uit. Maar er zijn maar een paar mensen van wie ik echt hou (man, kinderen, ouders, paar vriendinnen)

Door zorgzaam en attent te zijn.

Gezin/familie: Ik knuffel en zeg dat ik van ze houd. Ietsje verder: ik vraag hoe het met ze gaat, of ik iets voor ze kan doen. Stuur een kaartje of soms een speciaal cadeautje wat ik toevallig tegen kom.

Ik geef graag knuffels, aandacht en cadeautjes. Op die manier laat ik mensen merken dat ik van ze houd

door iets voor ze te doen of kopen. Dat kan op veel verschillende manieren zijn.Bij t gezin extraatje bij t eten wat ze lekker vinden of een trui die ik tegenkomen waarvan ik denk dat ze m mooi vinden, iets onverwachts voor ze doen.
Een appje sturen dat ze van mij een ijsje mogen halen. Bij vrienden bv kaartje sturen,helpen als t nodig is. 

door er voor ze te zijn, en liefde laten blijken, niet door materialen of alleen woorden, maar door daden. 🌸

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.