Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

21) Vraag van de dag: Welk detail van vandaag wil je onthouden?

Screenshot-20210814-000618-Word.jpg

Welk detail van vandaag wil je onthouden?

Heidi-Forumbeheer

Heidi-Forumbeheer

30-08-2021 om 13:52 Topicstarter

De dingen die mijn jongste vanochtend zei toen hij even langs kwam om iets op te halen. Hij begrijpt en waardeert nu wat ik al die jaren heb gedaan. Niet dat ik het daarom deed maar het is wel heel fijn.

Wat een moeilijke vraag! Ik weet niks maar ga nadenken....

BrightEchidna89

BrightEchidna89

30-08-2021 om 14:22

Ik hoop details van wat nog moet komen.
Straks openklasdag en dan gaan we weten met welke klasgenootjes stiefzoon zal zitten en in welk lokaal. 

Mok

Mok

30-08-2021 om 14:26

ehm... Heb een giga-baaldag dus wel even nuttig. Maar tjee... 
Dat het niet regent dan maar. 

Ik had iets leuks voor in huis gekocht, ik wou dat op de kast plaatsen toen ik thuis kwam en ging doorvoor even op de bank staan, en ik zie mijn zoontje op me af komen met z'n vinger wijzen en mompelen.. kdacht wat zegt ie toch, toen ging hij nog meer naar me wijzen op een dominerende toon en zei "zitte bille" en herhaalde dat omdat ik altijd tegen hem zeg.. op je billen zitten! Als hij gaat staan op de bank. 
Toen dacht ik jaaaa mama goed voorbeeld geef je !

Is dat niet wat😂😂😂

Nou dit dan: ik heb vandaag een beetje een "nieuw seizoen, nieuwe kansen-gevoel". 
Vakantie voorbij en ik ben goed bezig vandaag met schoonmaken in huis,  weer bewust gezonder eten en minder snoepen enzo. Beetje zoals 1 januari.

Dat ik voor het eerst van mijn leven een vast contract heb voor een functie waar ik superhard voor gewerkt heb en waarin ik ook strak in de onderhandelingen ben geweest. Dat mijn leidinggevende positief verrast was door mijn scherpe vragen en er door iedereen binnen de organisatie leuk en goed op gereageerd werd.

gefeliciteerd Stokstaartje! Wat fijn zeg!!

ik kan even niks bedenken. Heb een méga baaldag. Misschien later nog. 

stokstaart schreef op 30-08-2021 om 17:08:

Dat ik voor het eerst van mijn leven een vast contract heb voor een functie waar ik superhard voor gewerkt heb en waarin ik ook strak in de onderhandelingen ben geweest. Dat mijn leidinggevende positief verrast was door mijn scherpe vragen en er door iedereen binnen de organisatie leuk en goed op gereageerd werd.

Gefeliciteerd! Mooie mijlpaal bereikt🌞💐

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.