Huiskamer
BlairW
21-03-2026 om 07:15
21 maart, wat staat er op de planning vandaag?
Het is vandaag zaterdag en voor veel mensen dus weekend!
Wat staat er bij jullie op de planning vandaag??
Ik zal zelf natuurlijk beginnen. Ik zit nu nog rustig op de bank, ga even ontbijten en aankleden en rond 9:45 stap ik met dochter in de auto op weg naar Antwerpen. We gaan daar vanmiddag naar de show van de bankzitters 😁 Die begint om 14:30, deuren gaan open om 1 uur en aangezien we golden circle tickets hebben willen we er niet te laat zijn. Goed plekje bemachtigen, merchandise aanschaffen en genieten van de show 🥳 We zijn ook al bij de ziggo dome geweest, maar dit wordt een veel kleinere show. De zaal is nog niet half zo groot, het podium ziet er heel anders uit dus we zijn benieuwd! Ik ben zelf door dochter aangestoken met het bankzitters virus 🙈 kijk inmiddels ook hun video’s, luister de podcast en uiteraard ook de liedjes. Vind het echt leuk wat ze doen ook, dus ik vind het helemaal niet erg om mee te gaan. Jammer genoeg heb ik voor volgend jaar in de ziggo zelf nog geen kaartje, dochter wel dus ik moet nog even kijken of ik die ook last minute nog kan scoren. Is ons hier ook gelukt, afgelopen woensdag pas kaartjes gekocht dus een verrassing dat we vandaag toch gaan 🥰
Na de show weer lekker richting huis en dan ploffen we op de bank met een soepje en broodje. Lekker de mol kijken vanavond!
Rekenenisleuktaalook
21-03-2026 om 07:40
Dat klinkt gezellig! Veel plezier!
Ik dacht: lente! Misschien de ramen maar eens lappen. Zelfs als het volgende week gaat stormen en regenen ga je het verschil nog zien. Het is echt heel vies.
Verder de was, de boodschappen etc. Heb van de week wat extra gewerkt voor zieke collega dus er is niet veel gedaan in huis. Het werd een fulltime werkweek.
Ted68
21-03-2026 om 08:01
Het huishouden; wassen, dweilen, opruimen, auto opladen, bloemen kopen , en met de dieren uit. Dus niets speciaals….
Broodjebrie
21-03-2026 om 08:08
veel plezier in Antwerpen BlairW!!
Ik ben net uit bed, zit aan het ontbijt. Dadelijk de wasmachine aan het werk zetten. Heb veel was.
Daarna naar het zwembad.
Vanmiddag hoognodig in huis aan de slag, heb het zo druk gehad afgelopen week.. en wil ook nog gaan wandelen want de zon moet doorkomen zeggen ze, dus daar gaan we maar vanuit dan.
BlairW
21-03-2026 om 08:14
Rekenenisleuktaalook schreef op 21-03-2026 om 07:40:
Dat klinkt gezellig! Veel plezier!
Ik dacht: lente! Misschien de ramen maar eens lappen. Zelfs als het volgende week gaat stormen en regenen ga je het verschil nog zien. Het is echt heel vies.
Verder de was, de boodschappen etc. Heb van de week wat extra gewerkt voor zieke collega dus er is niet veel gedaan in huis. Het werd een fulltime werkweek.
Dank je! De ramen lappen moet hier ook weer eens 😬 heb ik echt een hekel aan…maar nu met die lentezon zie je goed hoe vies ze zijn ja.
BlairW
21-03-2026 om 08:15
Ted68 schreef op 21-03-2026 om 08:01:
Het huishouden; wassen, dweilen, opruimen, auto opladen, bloemen kopen , en met de dieren uit. Dus niets speciaals….
Succes met de huishoudelijke klusjes! Doe ik hier ook vaak in het weekend inderdaad.
BlairW
21-03-2026 om 08:16
Broodjebrie schreef op 21-03-2026 om 08:08:
veel plezier in Antwerpen BlairW!!
Ik ben net uit bed, zit aan het ontbijt. Dadelijk de wasmachine aan het werk zetten. Heb veel was.
Daarna naar het zwembad.
Vanmiddag hoognodig in huis aan de slag, heb het zo druk gehad afgelopen week.. en wil ook nog gaan wandelen want de zon moet doorkomen zeggen ze, dus daar gaan we maar vanuit dan.
Dank je! Ik hoop ook op een zonnetje ja 😊 heb gisteren ook lekker gewandeld in de zon. En ik had gehoopt geen jas mee te hoeven nemen vanmiddag, zodat we het klusje kunnen skippen. Maar daar ziet het nog niet naar uit als ik nu naar buiten kijk.
Madamecannibale
21-03-2026 om 08:17
Vanochtend even opruimen, schoonmaken, de was voor zover ik daar tijd voor heb. En dat straks komen vrienden langs met kinderen. We gaan naar een restaurant met mega speeltuin. Dus terwijl wij borrelen vermaken de kinderen zich hopelijk in de speeltuin.
Poison
21-03-2026 om 08:19
Leuk! Veel plezier BlairW!
Ik heb een niet werkweekend en we gaan op familie bezoek in Utrecht. Dochter wil naar K-popwinkel en zoon naar Amazing Oriental, dus gaan zeker stad ff in en we gaan daarna lekker uit eten met familie bij Mexicaan.
Broodjebrie
21-03-2026 om 08:19
BlairW schreef op 21-03-2026 om 08:16:
[..]
Dank je! Ik hoop ook op een zonnetje ja 😊 heb gisteren ook lekker gewandeld in de zon. En ik had gehoopt geen jas mee te hoeven nemen vanmiddag, zodat we het klusje kunnen skippen. Maar daar ziet het nog niet naar uit als ik nu naar buiten kijk.
Ik zou maar wel een jasje meenemen inderdaad.. maar het is ook wel een beetje twijfelachtig weer, want in de zon is het superlekker maar in de schaduw weer fris. Maar ik ging gisteren nog wat boodschappen halen en deed toch even een jas aan, maar daar had ik halverwege wel spijt van
Bailey26
21-03-2026 om 08:22
Veel plezier BlairW!
Wij gaan vandaag de caravan ophalen. Volgende week begint het seizoen weer voor ons. Hebben nog wat klusjes in de caravan die we willen doen dus daar gaan we een start mee maken.
Verder staan er nog wat huishoudelijke klussen op de planning. Maar die hebben niet zo veel prioriteit. In ieder geval een was draaien en boodschappen bestellen.
Tuinfluiter
21-03-2026 om 08:23
Ik begin de dag op mijn gemakje met een paar kopjes thee. Ik moet nog bij komen van een etentje dat ik gisteravond heb gegeven. Misschien was dat laatste glaasje wijn niet zo verstandig maar het was erg gezellig.
Straks na de koffie en een sudoku ga ik in de tuin werken. Een kleine strook langs de schutting moet beplant worden en wat daar moet komen gaan man en ik ook bedenken.
De rest van de dag heb ik nog niets gepland misschien naar het tuincentrum maar mijn kleding kast opruimen en bepalen wat ik voor de zomer wil kopen is ook een optie.
BlairW veel plezier vandaag, geniet van het concert.
Tuinfluiter
21-03-2026 om 08:28
BlairW schreef op 21-03-2026 om 08:14:
[..]
Dank je! De ramen lappen moet hier ook weer eens 😬 heb ik echt een hekel aan…maar nu met die lentezon zie je goed hoe vies ze zijn ja.
Ja vreselijke klus. Bij het herverdelen van de huishoudelijke taken is dat in het pakket van man beland
Evaluna
21-03-2026 om 08:48
Ik heb vandaag een avonddienst vanaf 15 uur. Voor die tijd wil dochter met vriendinnetje een verjaardagstaart maken.
Wilde nog naar de kringloop, maar er worden medicijnen voor vriend bezorgd en er moet een volwassene thuis zijn. Hoop maar dat ze snel komen, want vriend is de hort op.
Eigenlijk is het ook tijd weer voor hardlopen, maar twijfel of de combinatie met werken fijn is. Of misschien is dit ook wel uitstelgedrag ![]()
Rekenenisleuktaalook
21-03-2026 om 08:54
Tuinfluiter schreef op 21-03-2026 om 08:28:
[..]
Ja vreselijke klus. Bij het herverdelen van de huishoudelijke taken is dat in het pakket van man beland
![]()
Goed gedaan!
Hier zit het in mijn pakket, want mijn lat voor frequentie en resultaat liggen vele malen hoger dan bij man.