Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

20) Vraag van de dag: Waar zou je wel een jaar lang gratis toegang tot willen hebben?

Screenshot-20210814-000603-Word.jpg

20) Vraag van de dag: Waar zou je wel een jaar lang gratis toegang tot willen hebben?


Heidi-Forumbeheer

Heidi-Forumbeheer

29-08-2021 om 01:07 Topicstarter

TO trapt af
Een jaar lang kosteloos naar de sauna lijkt me wel heel lekker. Daar ging ik vroeger heel geregeld naar toe maar nu eigenlijk al heel lang niet meer geweest. Mis het wel.

De bankrekening van Bill Gates 

Heidi-Forumbeheer

Heidi-Forumbeheer

29-08-2021 om 01:11 Topicstarter

Tover-Feetje schreef op 29-08-2021 om 01:10:

De bankrekening van Bill Gates

Da's een hele goeie

Heidi-Forumbeheer schreef op 29-08-2021 om 01:11:

[..]

Da's een hele goeie

Hoe later op de avond, hoe beter mijn ideeën 
Mocht mijn wens uitkomen koop ik gelijk een sauna voor je   

De bankrekening van Gates en aan de knoppen zitten bij het oppimpen van mijn aantal vakantiedagen op mijn werk.

Ga ik een paar maanden reizen op kosten van meneer Gates.
Zonder dat mijn baas dwars kan liggen, want "ah ja, ik heb toch zoveel vakantie-dagen zegt het systeem" .

Heidi-Forumbeheer

Heidi-Forumbeheer

29-08-2021 om 01:21 Topicstarter

Tover-Feetje schreef op 29-08-2021 om 01:15:

[..]

Hoe later op de avond, hoe beter mijn ideeën
Mocht mijn wens uitkomen koop ik gelijk een sauna voor je

Lief van je

Die sauna vind ik wel een goede !

oeh de sauna is een goede! 
Ik ga voor een restaurantkaart. Waarbij ik alle restaurantjes gratis mag testen  

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

29-08-2021 om 07:05

Het OV. En dan niet alleen in Nederland, maar wereldwijd. Eerste klas uiteraard. Zodat ik naar al die mooie steden en (wandel)gebieden kan reizen. Transsiberië, helemaal naar China, staat op mijn wensenlijstje.

Nou, ik ben de 13e in dit dozijn want ik zou ook kiezen voor de sauna (kost ook bakken met geld zeg!) 
De Efteling zou ik ook wel willen, maar das dan vooral voor de kinderen. (Hebben abonnement gekocht toen ze nog 2 en bijna 4 waren en was echt leuk! Dan ga je gewoon voor een paar uur en als het druk wordt )

De bankrekening van een multimiljonair, hopelijk ga ik er niet te snel doorheen 🤣🤣

De Westerscheldetunnel.

Ik wilde eerst (businessclass) vliegen zeggen, maar de bankrekening van een miljardair is nuttiger. Dan kan ik zoveel afromen dat ik de rest van mijn leven gratis vlieg en reis 

boefjes! Andermans bankrekening is geen geldautomaat…dan kan je nog beter toegang hebben tot de lamp van Aladin en er (met 1 van je 3 wensen) eerlijk aankomen

Doe mij maar een OV jaarkaart dan, wel 1e klasse natuurlijk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.