Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Zou jij jezelf de ruimte in laten schieten?

Voor genoeg geld kan je jezelf straks de ruimte laten inschieten. Volgens Oliver Daemen zou iedereen dit moeten zien. Op de vraag of het niet een beetje zinloos is, wist hij niet echt een antwoord te geven. 

https://nos.nl/l/2390504 

Peiling

Zou jij jezelf de ruimte in laten schieten?
96 stemmen
13%
0%
13%
75%

Nee hoor ik hoef niet 🤣 ik blijf wel hier 

Zou jij gaan ?

Draceana

Draceana

23-07-2021 om 20:51 Topicstarter

Nee, naast dat ik het onnodige milieuvervuiling vind zou ik er ook te schijterig voor zijn

Draceana schreef op 23-07-2021 om 20:51:

Nee, naast dat ik het onnodige milieuvervuiling vind zou ik er ook te schijterig voor zijn

Muahaha, same here 

Nee. Absoluut niet! Zonde van mijn geld, zonde van het milieu en ik kan veel leukere dingen bedenken om te doen met mijn tijd.

Aardbei_86 schreef op 23-07-2021 om 20:54:

Nee. Absoluut niet! Zonde van mijn geld, zonde van het milieu en ik kan veel leukere dingen bedenken om te doen met mijn tijd.

Ja toch ! Dat dacht ik dus ook, ik ga liever leukere dingen doen van dat geld. Plus absoluut zonde van die lange tijd die je kwijt bent. 

Aardbei_86 schreef op 23-07-2021 om 20:54:

Nee. Absoluut niet! Zonde van mijn geld, zonde van het milieu en ik kan veel leukere dingen bedenken om te doen met mijn tijd.

Helemaal mee eens en ik zou nog verder willen gaan: ik vind dat ruimtetoerisme verboden moet worden. We helpen de wereld al naar de gallemiezen, laten we dat nou niet nog sneller gaan doen.

Nee nooit van mijn leven. Echt zonde van het geld en ontzettend milieuvervuilend.

Bovendien lijkt het me ook gewoon eng 

nope, never. Zou veel te bang zijn dat er iets mis gaat onderweg.  Er is ooit een raket vlak na lancering ontploft, zat ook een burgerlerares in die een keertje mee mocht.

En daarnaast, en eigenlijk nog veel belangrijker is het milieutechnische aspect.

Nooit. Het interesseert me niet, gaan belachelijke bedragen in om en over de gevolgen voor het milieu wil ik niet eens nadenken. 

Nooit van mijn leven. Vooral omdat ik een bange wezel ben.

Nee, dat zou ik niet doen.
Ik vind het nogal over de top.
Vooral op prestige gericht.
Een soort wedstrijdje ver plassen 
voor Miljardairs. Wie kan het verst/hoogst/langste de ruimte in.

Als we nou eerst zorgen dat we het op deze planeet een beetje op orde hebben...

Astronaut worden lijkt me fantastisch (hoewel ik als puntje bij paaltje komt te schijterig ben, denk ik). Maar dit gedoe is nergens goed voor en ontzettend slecht voor het milieu. Nee dus.

Nee, is vrij vervelend als ik overlijd door een mislukking ofzo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.