Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Zondvloed trekt over het oosten van België en Limburg.


Briannaf schreef op 20-07-2021 om 13:00:

[..]

Eerlijk? Dwangbuis aan, afvoeren, opsluiten, sleutel weggooien. Ik was er zo klaar mee.

Gewoon bannen wegens provoceren.

Een indirecte collega gaf aan dat we volgens de bijbel in de eindtijd zitten vandaar de toenemende (klimaat) rampen. Dit is het teken dat Jezus eraan komt! Je hebt dus nu nog de mogelijkheid om berouw te hebben voordat het te laat is. 

Fat-PumPum schreef op 29-07-2021 om 16:39:

Een indirecte collega gaf aan dat we volgens de bijbel in de eindtijd zitten vandaar de toenemende (klimaat) rampen. Dit is het teken dat Jezus eraan komt! Je hebt dus nu nog de mogelijkheid om berouw te hebben voordat het te laat is.

Je hebt haar toch verteld dat Jezus al zo'n 2021 jaar dood is, mag ik hopen?

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

29-07-2021 om 20:29

Fat-PumPum schreef op 29-07-2021 om 16:39:

Een indirecte collega gaf aan dat we volgens de bijbel in de eindtijd zitten vandaar de toenemende (klimaat) rampen. Dit is het teken dat Jezus eraan komt! Je hebt dus nu nog de mogelijkheid om berouw te hebben voordat het te laat is.

De Maya's voorspelde het ook

Marty1984 schreef op 29-07-2021 om 19:20:

[..]

Je hebt haar toch verteld dat Jezus al zo'n 2021 jaar dood is, mag ik hopen?

Ik werd vroeger altijd verbannen uit de gemeenschappen toen ik nog interesse had in religie. Mijn vragen waren te confronterend en dat zorgde voor veel irritaties, boosheid en onbegrip want hun geloof werd teveel op de proef gesteld.

Ik heb toen,wellicht onterecht, de conslusie getrokken dat een daadwerkelijk diepgaand gesprek met religieuze mensen niet mogelijk is behalve als het natuurlijk een bevestigend gesprek is. Dus nee ik heb niets gezegd, nog boe nog ba, enkel ik moet weer verder👋. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

08-08-2021 om 16:06


"Enorme branden en watersnood in Rusland (maar ook in Siberië en China): meer dan 6 miljoen hectare in vlammen opgegaan (een gebied groter dan België)   

https://www.ad.nl/buitenland/enorme-branden-en-watersnood-in-rusland-meer-dan-6-miljoen-hectare-in-vlammen-opgegaan~a3d439c4/

Het is echt overal loos met bosbranden en overstromingen.😪

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.