Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Wanneer valt het kabinet (met poll)

Peiling

Wannneer valt het kabinet?

Maximaal 4 antwoorden.

130 stemmen
3%
7%
10%
19%
61%

Paracelsus schreef op 13-11-2022 om 20:20:

hij brengt het wel iets genuanceerder. Veel mensen willen dat dit kabinet verdwijnt, dus een vreedzaam protest zie ik ook wel wat in.

Hou toch op, vreedzame protesten zijn net ze goed koren op de molen van die gekkies, dat kunnen ze heerlijk uitmelken. Wat denk je ermee op te schieten? Het kabinet stapt echt niet op als er een paar vreedzaam met een spandoek staan te zwaaien hoor, wat je aangekruist hebt op je stembiljet telt.

MidasWolf schreef op 13-11-2022 om 20:49:

[..]

Juridisch gezien wel voor de rest….
Rare club mensen vind ik het.

Dat is mede waarom het zo eng is... juridisch gezien net binnen de lijntjes maar suggestief genoeg

Friezinnetje schreef op 13-11-2022 om 20:49:

[..]

als jij dat dan ook doet, dan is het sowieso klaar

Ze staat al lang onder de negeer bij mij. Maar je kunt niet om haar heen forummen, omdat ze ontzettend veel post in sommige topics, en heel vaak gequote wordt door andere gefrustreerde forummers. 

Ik ga nu niet meer op jou reageren hierover, dus bespaar jezelf de moeite en hou er over op aub.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-11-2022 om 20:52

Miraval schreef op 13-11-2022 om 20:52:

[..]

Dat is mede waarom het zo eng is... juridisch gezien net binnen de lijntjes maar suggestief genoeg

pcies, dat is idd eng. 

ZanyHeron88

ZanyHeron88

13-11-2022 om 20:54

[..]

Ja, dat vind ik dus ook. 

ZanyHeron88

ZanyHeron88

13-11-2022 om 20:55

Rondstruiner schreef op 13-11-2022 om 20:52:

[..]

Ze staat al lang onder de negeer bij mij. Maar je kunt niet om haar heen forummen, omdat ze ontzettend veel post in sommige topics, en heel vaak gequote wordt door andere gefrustreerde forummers.

Maar je reageert toch op mijn eigen post? 

Het wordt nu echt best vervelend, dit is gewoon een van de vele Paracelsustopics hier.

ZanyHeron88

ZanyHeron88

13-11-2022 om 21:01

Moxxie schreef op 13-11-2022 om 20:58:

Het wordt nu echt best vervelend, dit is gewoon een van de van de vele Paracelsustopics hier.

Je kan me onder de negeer zetten hè  en dat het een topic rondom mij wordt doen jullie zelf. Steeds maar weer op dingen terugkomen er zit gewoon geen stop op en dat steeds met meerdere personen tegen mij. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-11-2022 om 21:01

Moxxie schreef op 13-11-2022 om 20:58:

Het wordt nu echt best vervelend, dit is gewoon een van de van de vele Paracelsustopics hier.

waarom? Iemand mag toch gewoon een mening hebben en ze zegt niets verkeerd. Ze wordt door een groepje elke keer weer aangevallen, terwijl dat helemaal niet nodig is. 

Maar zodra je hier een andere mening hebt, deug je niet. 

[..]

In een eerder periode was dit lang niet zo extreem als nu, het was alsnog mijn partij niet maar hun ideeën waren gematigder en sloegen bij veel meer mensen aan. 
Hun manier van werken/debat voeren en veel erom heen staat mij niet aan. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-11-2022 om 21:02

wat een nare manier van forummen hier de laatste tijd. Gadverdamme

Daglichtlamp

Daglichtlamp

13-11-2022 om 21:02 Topicstarter

Gevonden: het citaat komt hier uit vermoed ik:

https://www.youtube.com/watch?v=gjkpHVAmnWk Ik kan het alleen zo snel nog niet vinden, het is in totaal meer dan een uur.

ZanyHeron88

ZanyHeron88

13-11-2022 om 21:03

MidasWolf schreef op 13-11-2022 om 21:01:

[..]

In een eerder periode was dit lang niet zo extreem als nu, het was alsnog mijn partij niet maar hun ideeën waren sloegen bij veel meer mensen aan.
Hun manier van werken/debat voeren en veel erom heen staat mij niet aan.

Nee klopt, toen die advocaat er nog inzat. Vrij aan het begin, leek het een “normale” partij. Maar volgens mij ging het vrij snel na de verkiezingen een heel andere kant op.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-11-2022 om 21:04

Paracelsus schreef op 13-11-2022 om 21:03:

[..]

Nee klopt, toen die advocaat er nog inzat. Vrij aan het begin, leek het een “normale” partij. Maar volgens mij ging het vrij snel na de verkiezingen een heel andere kant op.

Theo Hiddema bedoel je

Paracelsus schreef op 13-11-2022 om 21:03:

[..]

Dat ook inderdaad, hij zag waarschijnlijk ook al hoe de partij vanuit binnenuit veranderde. Met de Corona crisis is het eigenlijk alleen maar versterkt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.