Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Wanneer valt het kabinet (met poll)

Peiling

Wannneer valt het kabinet?

Maximaal 4 antwoorden.

130 stemmen
3%
7%
10%
19%
61%

Een houtkachel is zo ontzettend slecht voor je gezondheid.

ZanyHeron88

ZanyHeron88

11-11-2022 om 20:25

Cookielover schreef op 11-11-2022 om 20:23:

Ja, maar dit is dus wat er gebeurd. En in de omgeving kan ik zo ruiken dat de meeste geen schoon hout stoken.

Paracelsus schreef op 11-11-2022 om 20:25:

[..]

Ja, maar dit is dus wat er gebeurd. En in de omgeving kan ik zo ruiken dat de meeste geen schoon hout stoken.

Veel beter om op droog hout te stoken. 
Is ook fijner stoken.

ZanyHeron88

ZanyHeron88

11-11-2022 om 20:59

MidasWolf schreef op 11-11-2022 om 20:58:

[..]

Veel beter om op droog hout te stoken.
Is ook fijner stoken.

Ja, maar veel mensen gooien er volgens mij van alles op. Soms ruimte het super chemisch

Cookielover schreef op 11-11-2022 om 20:23:

Slecht voor de gezondheid. Langs een drukke autoweg wonen is dat ook. Geldt ook voor elektrische auto’s de rubber deeltjes die loskomen van de banden tijdens het rijden adem je ook in. Dat zijn allemaal micro plastics die in je lichaam komen.

Paracelsus schreef op 11-11-2022 om 20:59:

[..]

Ja, maar veel mensen gooien er volgens mij van alles op. Soms ruimte het super chemisch

Zal waarschijnlijk een geld kwestie zijn, en gemak om van resthout af te komen. terwijl een goed blok eikenhout veel langer brand dan al dat bewerkte hout. Wat zo weg gebrand is.

ZanyHeron88

ZanyHeron88

11-11-2022 om 21:09

MidasWolf schreef op 11-11-2022 om 21:04:

[..]

Zal waarschijnlijk een geld kwestie zijn, en gemak om van resthout af te komen. terwijl een goed blok eikenhout veel langer brand dan al dat bewerkte hout. Wat zo weg gebrand is.

Ja! Al vind ik het wel heel heftig hoor dat mensen dit erop gooien nu.

Wij hebben een Finse kachel van massief steen. Daar gooi je twee blokjes op en het is de hele dag warm. 

Paracelsus schreef op 11-11-2022 om 21:09:

[..]

Ja! Al vind ik het wel heel heftig hoor dat mensen dit erop gooien nu.

Wij hebben een Finse kachel van massief steen. Daar gooi je twee blokjes op en het is de hele dag warm.

Met je eens, gaf enkel een verklaring. Ook niet mijn manier van doen.

Moxxie schreef op 11-11-2022 om 20:08:

Je zou toch denken dat er vandaag echt genoeg gebeurd is in de Tweede Kamer om over te praten in plaats van weer hetzelfde vluchtelingenriedeltje herhalen.

Nou idd. Vera Bergkamp heeft echt een joekel van een plaat voor de kop, zeg.

Dat zij het lef heeft om weer op de voorzitterstoel te gaan zitten. Ze heeft toch geen enkel gezag meer, dat was al flinter dun maar nu is het toch echt gescheurd na vandaag.

Het begint voor heel NL heel erg gênant te worden. Iedereen in dit kabinet vindt zichzelf belangrijker dan de functie. "Eer aan jezelf houden" komt niet meer in het coalitie-woordenboek voor tegenwoordig.  Het is allemaal zeer incapabel. 

De revolutie is een kwestie van tijd, en dat is zeer binnenkort.

Mark my words.

Ik ben zelf geen SP-stemmer, maar als ik de redenen van mensen hier zie om rechts te stemmen, denk ik eigenlijk dat zij misschien beter thuis zijn bij de SP. Volgens mij is dat een partij die van oudsher opkomt voor Jan Modaal, net als de PvdA. 
Zie hier de standpunten:
https://www.sp.nl/standpunten/overzicht

Miraval schreef op 11-11-2022 om 10:04:

maar ik wil me best laten overtuigen hoor, om links te stemmen. Ben alleen op zoek naar de juiste argumenten. Wat kunnen Groen/Links en PvdA voor mij doen als kleine ondernemer wat ik normaal gezien op rechts zou zoeken?

Als ik kijk naar jouw eigen overwegingen… een betere analyse van de problemen en drempels die je hebt dan “het is allemaal de schuld van de migranten”. 

Echt die migranten zijn een druppel op een gloeiende plaat. Net als dat sommige mensen over de zeik gaan van die ruim 220M voor onderzoek en educatie naar het Nederlands slavernijverleden op een begroting van 47 miljard. Iets met schalen. 

MeganRapinoe schreef op 11-11-2022 om 23:23:

Ik ben zelf geen SP-stemmer, maar als ik de redenen van mensen hier zie om rechts te stemmen, denk ik eigenlijk dat zij misschien beter thuis zijn bij de SP. Volgens mij is dat een partij die van oudsher opkomt voor Jan Modaal, net als de PvdA.
Zie hier de standpunten:
https://www.sp.nl/standpunten/overzicht

Yups. En van alle links partijen het meest anti-migratie. En ze doen lokaal ook nog écht wat voor minima. 

Blomke82 schreef op 11-11-2022 om 22:47:

[..]

De revolutie is een kwestie van tijd, en dat is zeer binnenkort.

Mark my words.

Ik Mark je Words, maar hoe ziet die revolutie er dan uit volgens jou? En… heel belangrijk… Will it be televised?

Doemijdieglazenbol schreef op 12-11-2022 om 00:46:

[..]

Als ik kijk naar jouw eigen overwegingen… een betere analyse van de problemen en drempels die je hebt dan “het is allemaal de schuld van de migranten”.

Echt die migranten zijn een druppel op een gloeiende plaat. Net als dat sommige mensen over de zeik gaan van die ruim 220M voor onderzoek en educatie naar het Nederlands slavernijverleden op een begroting van 47 miljard. Iets met schalen.

Volgens mij moet je mijn posts hier nog even teruglezen want immigratie is maar een kleine factor van mijn redenen om rechts te stemmen. "Het is allemaal de schuld van de migranten" heb ik dan ook nergens geschreven. Jammer dat je de reden om rechts te stemmen beperkt tot een visie op migranten. Er zijn namelijk meer redenen (voor mij) om op een rechtse partij te stemmen.

Doemijdieglazenbol schreef op 12-11-2022 om 01:17:

[..]

Ik Mark je Words, maar hoe ziet die revolutie er dan uit volgens jou? En… heel belangrijk… Will it be televised?

De eerste demonstraties zijn een kwestie van tijd na (weer) die poppenkast afgelopen week, veel mensen waren het al spuugzat, nu nog zatter. 

Iedereen in het kabinet vind zichzelf belangrijker dan het kabinet zelf. Ze zijn drukker met hun baantje behouden dan regeren.

Het kabinet maakt blunder op blunder. Er wordt niet geregeerd maar er worden enkel brandjes geblust zonder visie. Dat krijgen steeds meer mensen door.

En dan krijg je vanzelf demonstraties. Zo werkt dat. 

Niet dat ik denk dat een ander kabinet het veel beter zou doen, maar dit kabinet heeft naar mijn mening het vertrouwen in politiek flink aangetast. Ondanks de "stinkende best" die Rutte destijds beloofde om het vertrouwen te heroveren. Het is alleen maar verder afgenomen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.