Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Waar heb jij het laatste aan gedoneerd?

Er gebeurt zoveel in de wereld op dit moment. We hadden overstromingen in Limburg, België en Duitsland.
De bosbranden in Griekenland, Turkije, Zuid Frankrijk. Aardbeving in Haïti. Afghanistan waar het weer mis gaat. En nog zoveel meer, zowel groot als klein, ver weg en dichtbij.

Waar heb jij als laatste aan gedoneerd?


Voor Haïti, aan Woord en Daad. Via hen sponsoren wij een jongen in Haïti. Zij werken met lokale mensen. En hulpmiddelen, voedsel, kleding en dergelijke worden zoveel mogelijk lokaal ingeslagen.

Mlah!

Mlah!

19-08-2021 om 22:49 Topicstarter

Mijn laatste donatie was voor Haïti. De mensen daar krijgen klap op klap. Aardbevingen, tropische stormen. Ben ooit sponsor geweest via Wereldouders, totdat ik toen werkloos werd. Ik heb dus aan hun gedoneerd. 

Mlah!

Mlah!

19-08-2021 om 22:51 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 19-08-2021 om 22:48:

Voor Haïti, aan Woord en Daad. Via hen sponsoren wij een jongen in Haïti. Zij werken met lokale mensen. En hulpmiddelen, voedsel, kleding en dergelijke worden zoveel mogelijk lokaal ingeslagen.

Wat bijzonder dat jij ook Haïti hebt. Heb een beetje het gevoel dat het drama daar niet wordt gezien doordat Afghanistan de voorpagina domineert.

In-de-freggelgrot

In-de-freggelgrot

19-08-2021 om 22:51

- De gouden tip 🖤
- Sterk voor dieren
- Stichting Aap

Ook voor Haïti

Ik heb maandelijkse afschrijvingen voor Leger des Heils, Artsen zonder Grenzen, Rode Kruis, kinderen in armoede en nog wat particuliere initiatieven. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

19-08-2021 om 22:58

Alleen voor Tanja Groen. Voor de rest geloof ik niet meer dat het zo goed terecht komt. 

De weggeefkast hier in de wijk waar oa menstruatieproducten in liggen. Ik doe er regelmatig iets in. 
Verder aan een stichting die in Togo waterputten en scholen aanlegt. 

Mlah!

Mlah!

19-08-2021 om 23:14 Topicstarter

Kennen jullie Teaming? Daar sponsor je een initiatief voor 1 euro per maand. Van origine Spaans. Zitten heel veel kleine  dierenorganisaties etc op. Ik heb er een stuk of 10.

de gouden tip

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

19-08-2021 om 23:21

(Maandelijks) aan Stichting Wereldasielen. 

Ik heb nog nooit gedoneerd, maar heb wel een poosje voor Greenpeace gewerkt als vrijwilliger.

Mlah!

Mlah!

19-08-2021 om 23:28 Topicstarter

Moest even googlen voor de Gouden Tip. Geen tv hier  . Voor degenen die het ook niet kennen, stichting van Peter R de Vries.

Mlah!

Mlah!

19-08-2021 om 23:30 Topicstarter

In-de-freggelgrot schreef op 19-08-2021 om 22:51:

- De gouden tip 🖤
- Sterk voor dieren
- Stichting Aap

Stichting Aap krijgt mijn airmiles, al jaaaaaren

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

19-08-2021 om 23:33

Mlah! schreef op 19-08-2021 om 23:30:

[..]

Stichting Aap krijgt mijn airmiles, al jaaaaaren

Ha, toevallig, ze krijgen de mijne ook! Ik spaar alleen heeeeel weinig de laatste jaren.


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.