Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Vliegtickets duurder, groei aan reizigers

Tja, de keren dat ik heb gevlogen, heen + terugreis, zijn letterlijk op de vingers van één hand te tellen en 2x daarvan waren voor mijn werk. Ik heb precies 1 vlucht samen met mijn kinderen gemaakt.
 We hebben nooit een auto gehad in ons gezin, zelf geen auto gehuurd. Ik ben al meer dan 30 jaar vegetarier, heb mijn kinderen zo opgevoed.

Maar of mijn principes standhouden als mijn dochter inderdaad naar Nieuw Zeeland emigreert...?

Tja, de keren dat ik heb gevlogen, heen + terugreis, zijn letterlijk op de vingers van één hand te tellen en 2x daarvan waren voor mijn werk. Ik heb precies 1 vlucht samen met mijn kinderen gemaakt.
 We hebben nooit een auto gehad in ons gezin, zelf geen auto gehuurd. Ik ben al meer dan 30 jaar vegetarier (eet zelfs hoofdzakelijk vegan nu) heb mijn kinderen vegetarisch (op)gevoed.

Maar of mijn principes standhouden als mijn dochter inderdaad naar Nieuw Zeeland emigreert...?

Volgens mij zijn veel vluchten alleen maar rendabel door alle overstappers. Als we nou eens stoppen met vluchten met overstap goedkoper laten zijn dan directe vluchten verdwijnt de “noodzaak” voor tientallen vluchten vanzelf. 

Minder vluchten is ook beter voor het schaarse personeel. Maar ik denk dat de aandeelhouder dan niet tevreden is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.