Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Verschrikkelijk en afschuwelijk nieuws

Om het draadje over opmerkelijk en waar nieuws echt te houden voor opmerkelijk en waar nieuws hier een draadje waar jullie kunnen schrijven over verschrikkelijk nieuws.

De politie lijkt niets te willen of mogen doen zolang er geen (dodelijke) slachtoffers zijn.
Zowel bij relatieproblemen als bij doordraaiende mensen die psychiatrische hulp weigeren.

Korte, duidelijke stappen werken vaak het beste. 

Ik werkte als puber bij een maaltijdbezorger. Eén collega was verschrikkelijk lastig en probeerde ook aan me te zitten. Die had al een klap van me gekregen.

Een oud-collega van me (eerder baantje) ving dat op en vroeg me wanneer ik werkte. Tot mijn verbazing kwam hij naar mijn werk, stapte achter de balie, zoende me vol op de bek "Dag lieverd" en liep meteen door naar de open keuken. "Dat is MIJN wijf en JIJ blijft er van af!!"

"Ja, Piet" klonk het bedremmeld en hij heeft daarna altijd een paar meter afstand gehouden. 

Mijn oud-collega bleek bij leeftijdgenoten een geduchte reputatie te hebben en vervelende collega kende hem daardoor al. Heel fijn.
😀

Poezenmeisje schreef op 19-07-2025 om 08:13:

De politie lijkt niets te willen of mogen doen zolang er geen (dodelijke) slachtoffers zijn.
Zowel bij relatieproblemen als bij doordraaiende mensen die psychiatrische hulp weigeren.

Korte, duidelijke stappen werken vaak het beste.

Ik werkte als puber bij een maaltijdbezorger. Eén collega was verschrikkelijk lastig en probeerde ook aan me te zitten. Die had al een klap van me gekregen.

Een oud-collega van me (eerder baantje) ving dat op en vroeg me wanneer ik werkte. Tot mijn verbazing kwam hij naar mijn werk, stapte achter de balie, zoende me vol op de bek "Dag lieverd" en liep meteen door naar de open keuken. "Dat is MIJN wijf en JIJ blijft er van af!!"

"Ja, Piet" klonk het bedremmeld en hij heeft daarna altijd een paar meter afstand gehouden.

Mijn oud-collega bleek bij leeftijdgenoten een geduchte reputatie te hebben en vervelende collega kende hem daardoor al. Heel fijn.
😀

Dus om te voorkomen dat een collega aan je zat ging een oud collega, zonder jou te vragen of dat okee was, jou 'vol op de bek zoenen'? Terwijl jullie verder geen relatie hadden. Ik geloof niet dat ik dat 'heel fijn' had gevonden.

We hebben een blauwe maandag 'verkering' gehad.

verkeerde topic

Geen woorden voor, denk je dat je kind veilig in de tuin speelt.... Hoe hard moet je rijden, om op 3 meter hoogte met je SUV, in een schuur terecht te komen? De jongen op de trampoline is zwaar gewond, de vrouw op de passagiers stoel ernstig, de bestuurder en 3 kinderen licht. 

Auto raast door Duitse tuin, schept jongen op trampoline en eindigt in schuurdak

auto-raast-door-duitse-tuin-schept-jongen-op-trampoline-en-eindigt-in-schuurdak.jpg

Auto raast door Duitse tuin, schept jongen op trampoline en eindigt in schuurdak | Opmerkelijk | NU.nl

Bohmte: Auto vliegt tegen schuurdak - vier kinderen gewond | ndr.de

Verschrikkelijk dat ongeluk.

Wat moet dit ontzettend denigrerend en kwetsend zijn voor de echtgenote van Macron.

https://youtu.be/jn1kMOZAqcA?si=9P5CmVKoxNxBi0Su French president sues Candace Owens over claims his wife is a man

Wat verschrikkelijke beschuldigingen. Ba'h.

https://youtu.be/_7gBS3JSfas?si=4RYMULgeMslk3smP 

Fleurtje_5 schreef op 25-07-2025 om 18:56:

Wat moet dit ontzettend denigrerend en kwetsend zijn voor de echtgenote van Macron.

https://youtu.be/jn1kMOZAqcA?si=9P5CmVKoxNxBi0Su French president sues Candace Owens over claims his wife is a man

Wat verschrikkelijke beschuldigingen. Ba'h.

https://youtu.be/_7gBS3JSfas?si=4RYMULgeMslk3smP

Ja een vervelend mens die Candace Owens, terecht dat ze d’r aanklagen!

Maar om dit artikel nu te plaatsen onder verschrikkelijk en afschuwelijk nieuws??? 
Kom op hoor!

Die Candace Owens heeft ook op kinderdijk gestaan, echt alle molens heeft ze gehad. Raar wijf.

Zilver_gray schreef op 25-07-2025 om 19:00:

[..]

Maar om dit artikel nu te plaatsen onder verschrikkelijk en afschuwelijk nieuws???
Kom op hoor!

Omdat ik me kan voorstellen dat het verschrikkelijk én afschuwelijk moet zijn voor de echtgenote van president van Frankrijk om publiekelijk zo voor schut te worden gezet.

Fleurtje_5 schreef op 26-07-2025 om 13:10:

[..]

Omdat ik me kan voorstellen dat het verschrikkelijk én afschuwelijk moet zijn voor de echtgenote van president van Frankrijk om publiekelijk zo voor schut te worden gezet.

Dat is mooi.

Jammer dat je je dan weer niet kan verplaatsen in degenen die door bijvoorbeeld Wilders publiekelijk afgezeken worden. Want dan moet het met een korreltje zout genomen worden, of is het zelfs wel grappig.

Zilver_gray schreef op 26-07-2025 om 13:54:

[..]

Dat is mooi.

Jammer dat je je dan weer niet kan verplaatsen in degenen die door bijvoorbeeld Wilders publiekelijk afgezeken worden. Want dan moet het met een korreltje zout genomen worden, of is het zelfs wel grappig.

Niets mis met mijn inlevingsvermogen. Ik heb het zelden tot nooit over korreltjes zout, maar wil daar op het Nederlands-politiek topic wel over verder praten als je wil.

Fleurtje_5 schreef op 26-07-2025 om 13:59:

[..]

Niets mis met mijn inlevingsvermogen. Ik heb het zelden tot nooit over korreltjes zout, maar wil daar op het Nederlands-politiek topic wel over verder praten als je wil.

Zelfreflectie is niet je sterkste punt. Of het nu hier of in een ander topic besproken wordt.

Hier laat ik het bij.

Zilver_gray schreef op 25-07-2025 om 19:00:

[..]

Kom op hoor!

Mensen kunnen verschillen van meningen. Dat betekend niet dat de mening van een ander een 'tekort' is wanneer die mening niet strookt met de jouwe.

AI-overzicht:

Zelfreflectie is het proces waarbij je bewust nadenkt over je eigen gedachten, gevoelens, gedragingen en ervaringen, en hoe deze je handelen beïnvloeden. Het is een manier om inzicht te krijgen in jezelf, je sterke en zwakke punten, en hoe je op situaties reageert. Door zelfreflectie kun je jezelf beter begrijpen en je gedrag aanpassen om persoonlijke groei en ontwikkeling te stimuleren.
Wat houdt zelfreflectie in?

Bewustwording:
Zelfreflectie begint met het bewust worden van je eigen handelen, reacties en de impact die deze hebben op anderen en op jezelf

..etc.etc.etc.........

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.