Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Aquarius27

Aquarius27

08-08-2021 om 18:53

Tweets over Kaag

Op Twitter weer een trending topic : #Kaagmoetopstappen
De demissionaire minister zou niet loyaal zijn aan Nederland, een soort vijfde colonne van de Islam. 
Misselijk makend zijn de teksten. Tijdens de verkiezingen heeft zij in een interview al verwezen naar de bagger die ze over zich heen krijgt. Het wordt alleen maar erger. 
Ik denk dat zij extra aangepakt wordt vanwege het feit dat ze vrouw is en zich niet gedraagt zoals men dat wil van een vrouw. Omdat ze niet ‘gewoon’ genoeg is, de grootste misdaad die je in Nederland kunt begaan.  
Ik wil het niet hebben over haar beleid of partij, want dat m.i.  staat los hiervan. Ik ben benieuwd wat men vindt van deze haatcampagne 


Ik weet niet wat zij allemaal over haar heen krijgt, maar dit lijkt mij niet alleen voorbehouden aan Kaag of aan het vrouw zijn. #HugoRotOp en #RutteRotOp (of een variant erop) zijn standaard trending op twitter en zij krijgen volgens mij minstens net zo veel over zich heen. Wat ik daar wel eens over voorbij heb zien komen, gadverdamme.

In alle gevallen niet goed te praten wat mij betreft. Kritisch zijn is goed. Schelden, bedreigen, iemand dood wensen etc is onacceptabel.

CharlieB schreef op 08-08-2021 om 19:04:

Ik weet niet wat zij allemaal over haar heen krijgt, maar dit lijkt mij niet alleen voorbehouden aan Kaag of aan het vrouw zijn. #HugoRotOp en #RutteRotOp (of een variant erop) zijn standaard trending op twitter en zij krijgen volgens mij minstens net zo veel over zich heen. Wat ik daar wel eens over voorbij heb zien komen, gadverdamme.

In alle gevallen niet goed te praten wat mij betreft. Kritisch zijn is goed. Schelden, bedreigen, iemand dood wensen etc is onacceptabel.

Eens. Bizar wat er allemaal uitgebraakt wordt.

Ik heb geen Twitter en geen Facebook, lekker rustig. 

Sophia_!

Sophia_!

08-08-2021 om 19:56

Herfstappeltaart schreef op 08-08-2021 om 19:37:

Ik heb geen Twitter en geen Facebook, lekker rustig.

Heel verstandig.  Dat zijn echt  afvoerputjes. 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

08-08-2021 om 20:03

Gek, bij mij is dat helemaal niet trending. 

Maar goed: zij is deze week aan de beurt en volgende week moet Baudet weer dood, Hugo hangen of Sylvana terug naar waar ze 'vandaan kwam'. 

Heel onfris, fout en vooral niet constructief maar ik zou er ook niet meer gewicht aan geven dan al gedaan wordt. 

Elke politicus krijgt een hoop bagger over zich heen en wat Kaag betreft vind ik het vaak wel terecht. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

08-08-2021 om 20:15

Heel rustig hoor geen ig Twitter of Facebook 

watertoren schreef op 08-08-2021 om 20:07:

Elke politicus krijgt een hoop bagger over zich heen en wat Kaag betreft vind ik het vaak wel terecht.

Eeeuh…. 

Ik heb 1 Twitter account en je ziet vaak veel Wappie-account idd. Kaag, maar ook Rutte en Hugo inderdaad worden uitgekotst. Ze zouden Nederland willen vernietigen met alle maatregelen en als het aan hun ligt zou de Holocaust tegen de Ongevaccineerden al zijn gestart...
Maar goed, je hebt miljoenen Twitter-accounts en daarbij zitten er ook helaas mensen bij die graag meelopen en bagger plaatst over politici.

Net zoals je bij forums een ban kunt krijgen zou je sommige mensen een Internet ban moeten kunnen geven 

Aquarius27

Aquarius27

08-08-2021 om 22:39

Hetvrijewoord schreef op 08-08-2021 om 20:03:

Gek, bij mij is dat helemaal niet trending.

Maar goed: zij is deze week aan de beurt en volgende week moet Baudet weer dood, Hugo hangen of Sylvana terug naar waar ze 'vandaan kwam'.

Heel onfris, fout en vooral niet constructief maar ik zou er ook niet meer gewicht aan geven dan al gedaan wordt.

Het ging erover dat er een Nederlandse vertegenwoordiging ging naar de inhuldiging van de Iraanse president.  Zij is minister van buza  

Ik las ook nog opmerkingen dat zij lovend gereageerd had op de sportster Hassan en niet de Nederlandse hockeysters genoemd had. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

08-08-2021 om 22:41

Ik vind kaag politiek niet correct. Dus hopelijk snel zonder kaag weer door

Ik vind het echt naar hoe er over Kaag wordt getweet. Ongepast en naar. 

watertoren schreef op 08-08-2021 om 20:07:

Elke politicus krijgt een hoop bagger over zich heen en wat Kaag betreft vind ik het vaak wel terecht.

Verklaar je nader, als je wilt?

Nose schreef op 08-08-2021 om 22:41:

Ik vind kaag politiek niet correct. Dus hopelijk snel zonder kaag weer door

Eens! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.