Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Ter Apel. Het gaat écht uit de hand lopen.

Fleurtje_5 schreef op 10-06-2025 om 10:33:

[..]

Rijd eens bijvoorbeeld langs Heeze. Je waant je niet in Nederland.

Ik woon in de randstad, ik hoef niet langs Heeze. Ik zie de diversiteit in Nederland, die wat mij betreft altijd al daarbij heeft gehoord. In de 80-jarige oorlog was de leus al liever Turks dan Paaps. 

500px-3_Geuzenpenning%2C_halve_maan.jpg

Poezenmeisje

Poezenmeisje

10-06-2025 om 11:11 Topicstarter

Ik ben benieuwd wat de uitspraak vandaag gaat worden in de zaak tegen deze Syrische kansenparels...

https://www.rtvnoord.nl/misdaad/1309523/dieven-van-knuffels-herdenkingsplek-voor-rechter-hadden-ze-wel-in-de-gaten-wat-ze-deden

Poezenmeisje schreef op 10-06-2025 om 11:11:

Ik ben benieuwd wat de uitspraak vandaag gaat worden in de zaak tegen deze Syrische kansenparels...

https://www.rtvnoord.nl/misdaad/1309523/dieven-van-knuffels-herdenkingsplek-voor-rechter-hadden-ze-wel-in-de-gaten-wat-ze-deden

“De beide advocaten hebben voorafgaande aan de rechtszaak inmiddels een tipje van de sluier opgelicht. Volgens hen hadden de verdachten geen idee dat het om de gedenkplaats voor Jeffrey en Emma ging, zo meldt het Dagblad van het Noorden.

Maar dan nog denk ik; het is niet van jou, dus blijf er vanaf!

Wat een verdriet voor de nabestaanden.

Ik vind het overigens wel opmerkelijk dat er nauwelijks nog over de dader (vader) gesproken wordt die deze kinderen mee de dood in heeft genomen. 

Zilver_gray schreef op 10-06-2025 om 11:36:

[..]

Ik vind het overigens wel opmerkelijk dat er nauwelijks nog over de dader (vader) gesproken wordt die deze kinderen mee de dood in heeft genomen.

Ik snap het wel, die is dood, daar kunnen we geen woede meer kwijt. Wat deze mannen gedaan hebben is verwerpelijk, maar valt natuurlijk in het niet bij het doden van twee kinderen.

Daglichtlamp schreef op 10-06-2025 om 11:42:

[..]

Ik snap het wel, die is dood, daar kunnen we geen woede meer kwijt. Wat deze mannen gedaan hebben is verwerpelijk, maar valt natuurlijk in het niet bij het doden van twee kinderen.

Ik hoop op een “gepaste” straf voor die jongens, het woord “gepast” vind ik de lading niet dekken. En wat is gepast in deze uiterst treurige situatie? 

Poezenmeisje

Poezenmeisje

10-06-2025 om 12:24 Topicstarter

Ze wisten donders goed wat het voor een plek was. Dit roepen ze in hun filmpje.

‘Neem hem, neem hem mee, bro, neem hem mee.’ En: ‘Ze zijn dood en wij zitten te werken hier.’

Poezenmeisje

Poezenmeisje

10-06-2025 om 12:49 Topicstarter

De rechtszaak tegen de #knuffeldieven is begonnen. Saskia Belleman doet verslag op X.

Dat zal best een foeigesprekje worden. Met een beetje mazzel een paar uurtjes taakstraf.

Poezenmeisje schreef op 10-06-2025 om 12:49:

De rechtszaak tegen de #knuffeldieven is begonnen. Saskia Belleman doet verslag op X.

Wat doet die netjes neutraal verslag. 

Poezenmeisje

Poezenmeisje

10-06-2025 om 14:00 Topicstarter

Vanaf X door Saskia Belleman.

De OvJ eist een celstraf van 30 dagen, waarvan 25 voorwaardelijk met een proeftijd van 3 jaar. Daarnaast een taakstraf van 80 uur. Tegen zowel Mohamed K. als Sadeddin N. #knuffeldieven

Poezenmeisje schreef op 10-06-2025 om 14:00:

Vanaf X door Saskia Belleman.

De OvJ eist een celstraf van 30 dagen, waarvan 25 voorwaardelijk met een proeftijd van 3 jaar. Daarnaast een taakstraf van 80 uur. Tegen zowel Mohamed K. als Sadeddin N. #knuffeldieven

Dat tuig had terug gestuurd moeten worden, maar nee, zullen straks vast ook nog een verblijfsvergunning krijgen met de hele familie. 

Poezenmeisje

Poezenmeisje

10-06-2025 om 14:36 Topicstarter

Het is de eis.
De uitspraak volgt nog. 

Poezenmeisje

Poezenmeisje

10-06-2025 om 14:36 Topicstarter

De IND gaat over terugsturen, niet de politierechter.

Poezenmeisje

Poezenmeisje

10-06-2025 om 14:37 Topicstarter

Als ze verstandig zijn, maken ze dat ze het land uitkomen. De politie stond niet voor niets direct bij één van de verdachten voor de deur. 

Dat was ter bescherming van de dader...

Poezenmeisje

Poezenmeisje

10-06-2025 om 14:51 Topicstarter

Screenshot-20250610-144849-X.jpg

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.