Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Storm; ben jij er klaar voor?

Er was nog geen topic over en omdat het morgen echt los schijnt te gaan dacht ik, ik open er een.

Zie jij er tegen op?
Krijg jij er last van met werk of school?
Baal je dat de ns om 14.00 uur niet meer rijdt?
Doe je iets ter voorbereiding in je tuin?
Ben je net als ik bang voor storm en zoek je een beetje mentalsupport? Gooit het er hier lekker uit

Ik moet morgenochtend nog wat lichte bloempotten voor de zekerheid binnen halen en misschien het tuintafeltje. Want vandaag door kop in het zand niet door hoe heftig het morgen voorspeld wordt en nu is het donker en ligt mijn balkon vol met naaktslakken

En verder ga ik morgen heel lief voor mijzelf zijn en proberen de storm te vergeten... Voor zover dat lukt met enkel glas. En vreemdgenoeg hoor ik het ook altijd heel hard op de wc in het midden van het huis


Ik werk op een school en onze lessen (en vergaderingen en andere bijeenkomsten) vallen 's middags uit. Ben ik wel heel blij mee! Het is een idioot drukke week geweest dus ik kan die extra uurtjes wel gebruiken, naast dat het gewoon een stuk veiliger is natuurlijk om de leerlingen (en leraren) niet op het hoogtepunt nog naar huis te laten fietsen. 

Ik ben morgen vrij en hoef helemaal niets. Boodschappen ook binnen, dus ik denk dat ik heerlijk in mijn bed blijf liggen. 

Ik haal mijn kinderen morgen tijdens de lunchpauze van school ipv 15:00. Ben gelukkig vrij.

we hadden een grote bijeenkomst georganiseerd. Veel werk, ook buiten werktijd.
Dan rijden de treinen niet. En zit je op je vrije avond weer vanalles te regelen. En mag ik morgen op mijn vrije dag de onlie versie hosten.
Dus ik heb er veel last van. 😡

Baal als een stekker want heb het razend druk met andere dingen. 

ik ben vrij, maar wil eigenlijk morgenvroeg even sporten en moet 's middags naar de fysio. En dan 'savonds nog een kookworkshop, waarvoor ik 30 km moet rijden. Zit er niet mee, leven gaat gewoon door. Oh ja en ik ben jarig morgen Dat vier ik zaterdag

Zo'n echt heftige storm vind ik ook wel spannend. Ik ben die stormen wel zat eigenlijk, maar het blijft tot en met maandag nog spoken las ik.

Ik hoef morgen niet per se ergens heen, nou ja, alleen boodschappen doen, dus ik heb er niet heel veel last van eigenlijk. Misschien dat ik wat dingen binnen haal van balkon. En dan maar hopen dat het meevalt🤞

Ik heb alleen morgen van 09.00 tot 15.00 geen water ivm werkzaamheden😑, dus ik was eigenlijk van plan om even ergens heen te fietsen, even naar een museum of winkel ofzo. Maar dan moet ik wel zorgen dat ik om 14.00 weer veilig binnen ben dus.

ik schijt zeven kleuren stront voor Eunice.  Ciara heeft in 2020 onze schutting eruit gebeukt en achter onze schutting is direct een parkeerplaats. De schutting viel toen op 2 auto’s. Eunice is zwaarder zeggen ze. Ik hou mijn hart vast en anders hoop ik dat iedereen een goede casco dekking heeft want stormschade is overmacht. 

Ik heb geloof ik onder een steen gezeten want heb niet meegekregen dat het zo gaat stormen morgen 😅. 

Bij vorige storm hier in Juni 2020 eindigde onze auto Total loss. 

Lollypopje

Lollypopje

17-02-2022 om 21:11 Topicstarter

Poezel_en_Wip schreef op 17-02-2022 om 20:59:

Ik ben morgen vrij en hoef helemaal niets. Boodschappen ook binnen, dus ik denk dat ik heerlijk in mijn bed blijf liggen.

Jij hebt echt het allerbeste plan

Sterkte gewenst voor iedereen die er last van heeft op wat voor manier dan ook

Ik ga morgen nog wat binnenhalen (ik woon hoog en de wind staat er vaak op). Verder hoop ik wel dat mijn lief deze kant op kan komen   Ze rijdt wel vaker met extreem weer.
Het boeit me niet zo verder, ik ga het meemaken. Hopelijk morgenvroeg nog even een rondje rennen.

Ik ben ook super gespannen. Het dakje van mijn schuur is vannacht al kapot gewaaid. Laat staan wat er morgen mee gebeurd.

Het liefst sluit ik mezelf morgen op in mijn leeskamer. Vind het verschrikkelijk. 

Hier een linkje over het hoe en waarom van de namen van de stormen
https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentrum/uitleg/naamgeving-van-stormen 

Op mijn werk hebben we morgen een groep in onze vergaderlocatie, en dat is een glazen kas. Goeie kans dat we de groep rond drieën moeten gaan verplaatsen. We gaan er natuurlijk vanuit dat de kas wel blijft staan, maar het is geen risico wat je wilt nemen, en op een gegeven moment voelt t ook niet veilig meer als het gaat trillen en rammelen. 
Dan eind van de middag nog naar huis rijden maar dat vind ik niet eng. Het zou prettig zijn als de pannen op het dak blijven liggen maar we hebben in 6 jaar nog nooit enige stormschade aan ons oude huis gehad, dus ik ga er vanuit dat het t nu ook wel weer zal houden. 

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

17-02-2022 om 21:29

Ik moet morgen toch even naar mn werk, maar ik hoop rond 12 klaar te zijn daar, dan moeten we nog boodschappen doen, vriendin is vrij morgen dus die kan veilig binnen blijven. Hopelijk komt onze tuin er een beetje ongeschonden door, wij wonen in het laatste huis van onze straat dus met storm is mn tuin altijd de klos.

Lollypopje

Lollypopje

17-02-2022 om 21:32 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 17-02-2022 om 21:03:

ik ben vrij, maar wil eigenlijk morgenvroeg even sporten en moet 's middags naar de fysio. En dan 'savonds nog een kookworkshop, waarvoor ik 30 km moet rijden. Zit er niet mee, leven gaat gewoon door. Oh ja en ik ben jarig morgen Dat vier ik zaterdag

Alvast Gefeliciteerd voor morgen🎉 🥳

Kan ik dat ook niet meer vergeten

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.