Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Steekschuimblokkenterreur

Toen ik dit* las en de bijbehorende video zag vroeg ik me af wie zich schuldig maakt aan zogeheten steekschuimblokkenterreur. 

Wie durft toe te geven zich hier wel eens schuldig aan te maken?

*https://www.ad.nl/video/productie/intratuin-heeft-oplossing-voor-steekschuimblokkenterreur-264182

Peiling

Maak jij je wel eens schuldig aan steekschuimblokkenterreur?
92 stemmen
62%
4%
4%
29%

Morgan-Salander

Morgan-Salander

17-11-2021 om 08:45 Topicstarter

Ik kan me voorstellen dat je als kind niet helemaal snapt dat dit niet de bedoeling is, maar als volwassene zou je toch moeten kunnen bedenken dat je handelwaar aan het vernachelen bent? Ik zou raar opkijken wanneer bijvoorbeeld mijn partner of een vriendin zich hieraan schuldig zou maken.

Precies wat Morgan zegt. En waarom zou je dat in godsnaam doen?

lekker hygiënisch wel. 

Morgan-Salander

Morgan-Salander

17-11-2021 om 08:53 Topicstarter

Het is trouwens dat mijn oplossing (een bordje met KNIJPEN = KOPEN!) ondoenlijk is wanneer het heel druk zou zijn, maar het stuit me tegen de borst dat mensen door de bedachte oplossing nog beloond worden ook, of zelfs worden uitgedaagd.

Als je een blok wilt kopen is het moeilijk om er eentje te vinden zonder gaten. De goedkopere blokken vertonen vaak al deukjes als je ze pakt.

Pfff vooral in de Action . Geen normaal blok meer te vinden.
Heb ze bij de Wibra ( of all places ) gekocht , daar waren ze allemaal nog heel .

heb dat als kind weleens gedaan, niet wetende dat het niet mocht. Enthousiast kwam je erachter dat het kan.   Nadat mijn moeder het zag nooit meer gedurfd uiteraard

Dat heet toch oase? 
Ik heb daar ook vast wel ns in gedrukt 

Nog nooit en ik snap ook niet waarom er mensen zijn die elk blok vernachellen 
Inderdaad vind je bij de action zeer weinig blokken waar niets aan mankeert 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

17-11-2021 om 10:23

Ik snap het niet als volwassene, zelf vind ik oase juist heel naar aanvoelen, brrr.

Als kind. Dat was overigens wel thuis, en daarna was de boodschap dat dat niet de bedoeling was heel duidelijk. 

Als kind wel gedaan, ook wel eens in de winkel.    Als volwassene red ik vaak de geprikte blokken van de vuilcontainer. Als ik ze gebruik snijd ik ze toch aan stukken.

Goed gevonden van de verkoper en hopelijk helpt het de blokken die te koop liggen onbeschadigd te laten. Ik ben een bloemschikker, dus ik weet dat het een veelvoorkomend fenomeen is. Hoe zou dat komen? Waarom hebben mensen behoefte om putjes te duwen in oasis? 

Ik mocht het vroeger wel thuis een keertje doen, bij de oase die mijn moeder gebruikte. In de winkel zou ik het nooit doen, alhoewel het er wel aantrekkelijk uitziet, maar je gaat geen spullen, die nog verkocht moeten worden, kapot maken Zo'n blok waar je dan even wél in mag knijpen is een goede oplossing, ik zou het denk ik wel een keertje doen dan
Net zoals plastic met van die belletjes gevuld met lucht erin, als ik dat thuis ergens bij ontvang in de verpakking, dan moet ik er ook altijd even een paar stuk knijpen, daarna is de behoefte weer over, want na meer dan 10 ongeveer ben ik het wel weer zat. 

Zo vermoed ik dat er ook mensen zijn die er genoegen in scheppen om bolletjes mozzarella bij de supermarkt stuk te knijpen. Zo asociaal!
Als kind heb ik wel eens koffiezegeltjes in de supermarkt gestolen om mijn oma te helpen. En op vakantie heb ik eens bij ieder bezoek aan de Spar stickers meegenomen om mijn Flipje-album compleet te krijgen. Ik was me er echt niet van bewust dat dat niet de bedoeling was. Ze lagen er gewoon,

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.