Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Soms lees je van dingen: Zuid-Korea is in de ban van het ‘spermaterrorisme’



Zuid-Korea is in de ban van het ‘spermaterrorisme’


Een spermaterrorist is iemand stiekem zijn zaad loost op schoenen en andere bezittingen van een vrouw.

https://pnws.be/zuid-korea-is-in-de-ban-van-het-spermaterrorisme/

Je zult maar zo'n viezerik als collega hebben


Zou waarschijnlijk ook in Nederland gebeuren. Spermaterrorist, een goede inzending voor het Woord van het Jaar.

Oh bah! Wat ranzig 

Lang geleden ging er het verhaal dat bij een bepaalde shoarma tent 7 verschillende soorten sperma in de knoflooksaus gevonden waren. Ik hoop altijd maar dat het een broodje aap was. 

Ik las dit topic helaas tijdens het eten van mijn lunch .

Mlah! schreef op 17-08-2021 om 12:13:

Oh bah! Wat ranzig

Lang geleden ging er het verhaal dat bij een bepaalde shoarma tent 7 verschillende soorten sperma in de knoflooksaus gevonden waren. Ik hoop altijd maar dat het een broodje aap was.

Garverdamme! 

Mlah! schreef op 17-08-2021 om 12:13:

Oh bah! Wat ranzig

Lang geleden ging er het verhaal dat bij een bepaalde shoarma tent 7 verschillende soorten sperma in de knoflooksaus gevonden waren. Ik hoop altijd maar dat het een broodje aap was.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Shoarmasaus_(verhaal)

Deze? 

gatverr😫

Heidi-Forumbeheer

Heidi-Forumbeheer

17-08-2021 om 22:58 Topicstarter

alhambra schreef op 17-08-2021 om 12:21:

Ik las dit topic helaas tijdens het eten van mijn lunch .

Sorry 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

17-08-2021 om 23:01

tenor.gif

WickedCurlew89

WickedCurlew89

17-08-2021 om 23:37

Wat zegt het over mij dat ik tot drie keer toe spermatoerisme lees? 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

18-08-2021 om 01:06

Hetvrijewoord schreef op 17-08-2021 om 23:37:

Wat zegt het over mij dat ik tot drie keer toe spermatoerisme lees?

Dat zegt dat we great minds hebben. Want ik las het ook zo! 

Hetvrijewoord schreef op 17-08-2021 om 23:37:

Wat zegt het over mij dat ik tot drie keer toe spermatoerisme lees?

Same here... He maar dat staat er toch ook, dacht ik toen ik je post las. Tot ik het nog een keer las. 

Wel stom van de laatste zin in het artikel. (...)"dus pas maar op als je zuid-koreanen bij je thuis uitnodigt en berg je schoenen op"  Was dat nou echt nodig?

WickedCurlew89

WickedCurlew89

18-08-2021 om 10:07

😂

Hetvrijewoord schreef op 17-08-2021 om 23:37:

Wat zegt het over mij dat ik tot drie keer toe spermatoerisme lees?

Muahaha ik las het ook... kdacht kzeg maar niks🤣🤣

Er is weleens iemand ontslagen omdat een personeelslid in de keuken ejaculeerde en spuugde op bestelde pizza's.

En ik heb ook eens gezien dat een man plaste in het koffiezetapparaatje van zijn baas.

Ze wisten niet dat er videobewaking was. In beide gevallen volgde ontslag op staande voet.

Ik had een iets ander beeld bij “spermaterrorisme” dan een rukkende Koreaan (iets met een bomgordel en liters sperma, you get the picture 🙈) Maar nog steeds ranzig natuurlijk…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.