Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Rutte zwaar beveiligd, dreiging georganiseerde misdaad

NOS: Demissionair premier Rutte wordt extra zwaar beveiligd omdat hij mogelijk doelwit is van een aanslag of ontvoering door de georganiseerde misdaad. Dat schrijft De Telegraaf en wordt door bronnen aan de NOS bevestigd.
https://nos.nl/artikel/2399427-zware-beveiliging-voor-premier-rutte-dreiging-uit-criminele-hoek

Wat een vreselijk nieuwsbericht. De georganiseerde misdaad lijkt ontzettend veel voldoening te halen uit het ontwrichten van ons land en gaan steeds een stap verder. Wat willen ze in hemelsnaam bereiken met een aanslag op een politicus? Is dit puur angstzaaien of is er een motief?


Ik vond het ook een rotbericht vanmorgen. Vreselijk dit soort dingen. Geen idee wat er achter zit. Misschien allebei je opties wel..

Ik vraag mij inderdaad ook af waarom ze het op hem gemunt hebben, ik heb geen idee..

Ontvoering werd ook genoemd als optie. Ik vind het vreselijk. Hoe kunnen we dit stoppen? Ik heb geen idee. Iedereen die ze te pakken krijgen levenslang geven in ieder geval. 

Ook voor hem persoonlijk vind ik het heel erg, omdat hij natuurlijk altijd graag gewoon rondfietst en rondloopt in Den Haag en dan blij hoi naar iedereen roept.

pure intimidatie denk ik. Ze willen laten zien dat ze voor niemand bang zijn en dat niemand veilig is. Dus angstzaaien.

Moxxie

Moxxie

27-09-2021 om 10:27 Topicstarter

Wollstonecraft schreef op 27-09-2021 om 10:24:

pure intimidatie denk ik. Ze willen laten zien dat ze voor niemand bang zijn en dat niemand veilig is. Dus angstzaaien.

Daar ben ik ook bang voor en dat zou nog erger zijn dan een motief. Want wie is dan de volgende?

Verschrikkelijk dit. Echt naar. Kan er met mijn hoofd niet bij. Kan alleen maar hopen dat het niet gaat lukken en dat hij echt veilig kan zijn. Bahbah

Wordt hier echt naar van

Er gaan steeds meer stemmen op, om ook de recreatieve drugsgebruikers, dus de mensen die af en toe een lijntje snuiven of een pilletje slikken eens wat meer op hun verantwoordelijkheid voor deze ellende te wijzen. Want de mocromaffia draait op drugs.

Ik ben daar toch wel steeds meer voor, merk ik bij mezelf. Hoewel ik eigenlijk vind dat drugs gelegaliseerd zou moeten worden, zo lang dat niet zo is mag je je als gebruiker ook wel eens bewust zijn van wat je daar mee in stand houdt en dat je uiteindelijk de zakken van de Taghi's van deze wereld aan het vullen bent.

Hoe zien jullie dat?

Gadver! Dit is wel erg, ik hoop dat hij veilig blijft. 

Rondstruiner schreef op 27-09-2021 om 10:40:

Er gaan steeds meer stemmen op, om ook de recreatieve drugsgebruikers, dus de mensen die af en toe een lijntje snuiven of een pilletje slikken eens wat meer op hun verantwoordelijkheid voor deze ellende te wijzen. Want de mocromaffia draait op drugs.

Ik ben daar toch wel steeds meer voor, merk ik bij mezelf. Hoewel ik eigenlijk vind dat drugs gelegaliseerd zou moeten worden, zo lang dat niet zo is mag je je als gebruiker ook wel eens bewust zijn van wat je daar mee in stand houdt en dat je uiteindelijk de zakken van de Taghi's van deze wereld aan het vullen bent.

Hoe zien jullie dat?

Ik ben dit van A tot Z met je eens.

Herfstappeltaart schreef op 27-09-2021 om 10:44:

[..]

Ik ben dit van A tot Z met je eens.

Ik ook.. het is echt een complex zooitje maar het begint toch echt bij de gebruikers. Die houden zo ontzettend veel in stand.

Ja, ook met één pilletje op zijn tijd. 

ReadyAnteater53

ReadyAnteater53

27-09-2021 om 10:51

Wat stel je je daar concreet bij voor Rondstruiner? In de regel ben ik ervoor om vol in te zetten op de grote vissen en de mensen die het meest profiteren. Van inzetten op kleine vissen/consumenten worden gemarginaliseerde, arme mensen vaak de dupe. Maar soms moet het natuurlijk en en zijn.

Schokkend bericht trouwens, ik vraag me af waar ze op uit zijn hiermee.

Moxxie

Moxxie

27-09-2021 om 10:53 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 27-09-2021 om 10:44:

[..]

Ik ben dit van A tot Z met je eens.

Hier ook helemaal mee eens. Het lost het probleem niet op want daarmee stop je de export niet, maar als iedereen verantwoordelijkheid neemt is dat in ieder geval een begin.

Rondstruiner schreef op 27-09-2021 om 10:40:

Er gaan steeds meer stemmen op, om ook de recreatieve drugsgebruikers, dus de mensen die af en toe een lijntje snuiven of een pilletje slikken eens wat meer op hun verantwoordelijkheid voor deze ellende te wijzen. Want de mocromaffia draait op drugs.

Ik ben daar toch wel steeds meer voor, merk ik bij mezelf. Hoewel ik eigenlijk vind dat drugs gelegaliseerd zou moeten worden, zo lang dat niet zo is mag je je als gebruiker ook wel eens bewust zijn van wat je daar mee in stand houdt en dat je uiteindelijk de zakken van de Taghi's van deze wereld aan het vullen bent.

Hoe zien jullie dat?

Ik vrees dat die maffiosi als hun inkomsten uit de drugshandel dalen, dat aan zullen vullen met inkomsten uit andere criminele activiteiten. 

Mocht ze tegen Rutte zijn dan is zoiets ook niet erg slim.
Ook de mensen die bedenkingen tegen hem hadden, gaan plotseling meeleven en sympathie voelen. Logisch, want praktisch niemand houdt van dreigementen aan wie dan ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.