Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 18:41

Rtl Boulevard

Net gewoon tranen en kippenvel bij de muziek en foto's bij Peter r de Vries in de intro. Hebben jullie het ook gezien? 

Heb zelf de tv niet aanstaan, te confronterend nog.
Maar het klinkt heel mooi

Nog niet, maar ik ga vanavond laat zeker terug kijken. 

En hij heeft ook een prachtig eerbetoon verdiend, vind ik. Hoef je alleen maar te kijken naar wat hij al vele jaren voor slachtoffers en hun nabestaanden heeft gedaan. Of onschuldige mensen die onterecht vastzaten. 

Het was ook op de radio. Mooi om te zien hoe Nederland rouwt om Peter. Het was echt een goed mens. Respect voor hem.

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 19:34

Het raakte me echt enorm. Mooie beelden en lachende Peter en de muziek erbij doet natuurlijk ook wat maar het was prachtig. 

Ze deden het goed. Ik heb bewondering voor zijn collega's van Boulevard. 

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 19:43

Anbsoluut. Voor hun ook heftig. 
Eerst de schietpartij dan de dreiging voor hun zelf en dan na 8 dagen nog een klap. 

Brok in mijn keel. Echt een mooie manier van het eren van Peter. Meer dan terecht, en ontzettend knap dat ze dit voor mekaar kregen.

De presentatoren waren op momenten ook tegen hun tranen aan het vechten. 
Wat een aflevering.

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 19:57

Ja klopt ik zag het ook

Rust in vrede Peter R de Vries!   🍀

Heel indrukwekkend die uitzending van RTL Boulevard. Nu ook groot in het 8 uur journaal. 

Ik vind hetheel erg hoor van Peter en die uitzending van boulevard heel indrukwekkend. Ik had ook al vernomen dat de aflevering van Humberto ook over Peter zou gaan. Dat de rest van de programmering niet door gaat vind ik te ver gaan. 

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

16-07-2021 om 10:43

Ik vond het een prachtig eerbetoon aan Peter en chapeau voor hoe zijn Boulevard collega's er stonden in al hun emotie!

Terecht dat de rest vd programmering was aangepast, dat wat er is gebeurd kan niet vaak genoeg onder de aandacht worden gebracht is mijn persoonlijke mening.

Ik ben het nu terug aan het kijken. Wat zien ze er ontzettend aangeslagen uit. En niet meer dan normaal ook. Brok in mijn keel hier.

om eerlijk te zijn vond ik het programma van Humberto echt heel mooi, dat draaide echt om Peter R. de Vries, bij Boulevard voelde het voor mij meer dat het om hen ging ( en om veel andere voor mij niet bekende nederlanders die heus ook echt heel verdrietig zijn...) ik ben daar weggezapt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.