Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

Tip: lees objectievere nieuwsbronnen dan nieuwrechts. Dan lees je ook nog eens iets anders dan alleeen maar dat geneuzel over een kleine groep veiligelanders die vervelend zijn. Dat weet inmiddels toch iedereen? Wel jammer dat het meteen wordt doorgetrokken naar de hele groep asielzoekers. 
Maar ja, dat krijg je als je telkens maar van diezelfde hinderlijke mug een enorme olifant maakt en daardoor andere problemen die minstens zo belangrijk zo niet belangrijker zijn in onze samenleving, steeds weer uit het oog verliest.
Wat een enorm uitgekauwd onderwerp, misschien eens meer op ons eigen handelen gaan reflecteren? Anders is er straks weer verontwaardigd gegil wanneer blijkt dat asielzoekers helemaal niet de oorzaak zijn van onze problemen. Wie moeten we dan de schuld geven, want ja, wij Nederlanders kunnen het niet zijn, toch?

Chiquita schreef op 15-07-2026 om 16:31:

Durf 't bijna niet te geloven dat het echt in een nieuwsbericht stond:
https://nieuwrechts.nl/111956-burgemeester-ter-apel-over-overlastgevers-broek-naar-beneden-trekken-is-niks-seksueels?fbclid=IwY2xjawTEeNhleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBiU2JPVXdmdnkwQnhKaW1Oc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHkHSRVAUM18qbLupwWqxH--hhvjeaUqb_SoTRpgqyg7EVRvnv5zf39CZQlrF_aem_Fv-0O91UlQuR4VumxfFupw

Ik heb op een plaats gewoond waar regelmatig groepen rivaliserende voetbalsupporters elkaar troffen, en het tonen van geslachts- en andere organen waren een gebruikelijk ritueel voordat men met elkaar op de vuist ging. Kan ik hieruit concluderen dat ze eigenlijk graag seks met elkaar wilden?

Of die anti-asieldemonstranten die "daar moet een piemel in" tegen vrouwelijke COA-medewerksters zongen, moet ik dat niet zien als minachting, maar als bedreiging met verkrachting?

Handschoenvrouw schreef op 15-07-2026 om 17:15:

[..]

Ik heb op een plaats gewoond waar regelmatig groepen rivaliserende voetbalsupporters elkaar troffen, en het tonen van geslachts- en andere organen waren een gebruikelijk ritueel voordat men met elkaar op de vuist ging. Kan ik hieruit concluderen dat ze eigenlijk graag seks met elkaar wilden?

Of die anti-asieldemonstranten die "daar moet een piemel in" tegen vrouwelijke COA-medewerksters zongen, moet ik dat niet zien als minachting, maar als bedreiging met verkrachting?

wat een gekkigheid!!

Zilver_gray schreef op 15-07-2026 om 17:22:

[..]

wat een gekkigheid!!

Bij roeiwedstrijden tussen studentenverenigingen was het ook schering en inslag. 

Handschoenvrouw schreef op 15-07-2026 om 17:29:

[..]

Bij roeiwedstrijden tussen studentenverenigingen was het ook schering en inslag.

Oh?
Daar lees je verder niks over, maar ja het zijn ook geen asielzoekers hè. 

Zilver_gray schreef op 15-07-2026 om 17:37:

[..]

Oh?

Ik word er zò moe van.....maar dat wist je al.

[..]

Oh?

De gewone dagelijkse seksuele minachting van vrouwen bij studentenverenigingen is alleen interessant als er weer eens een filmpje naar buiten komt. Vroeger was er alleen interesse als er een druknul stikte onder een roetkap.

felija schreef op 15-07-2026 om 17:46:

[..]

Ik word er zò moe van.....maar dat wist je al.

Ja is ook vermoeiend, alsof sommigen echt alle krochten van het internet afstruinen om maar wat negatiefs te vinden wat recht doet aan wat ze willen geloven.

Handschoenvrouw schreef op 15-07-2026 om 17:51:

[..]

De gewone dagelijkse seksuele minachting van vrouwen bij studentenverenigingen is alleen interessant als er weer eens een filmpje naar buiten komt. Vroeger was er alleen interesse als er een druknul stikte onder een roetkap.

Ik denk dat de gemiddelde studente meer last heeft van seksuele minachting dagelijks op de campus dan dat ze last heeft van asielzoekers die hun broek laten zakken.

Wat mankeert die kerels die denken dat ze iets speciaals tussen de pootjes hebben hangen en dat elke vrouw nog nooit zoiets indrukwekkends heeft gezien?
🙄

*dubbel?*

[..]

Oh?

Dat ligt eraan in welke kringen je verkeert.

Via het WhatsApp roddelcircuit hoorde ik een tijdje geleden dat een kennis van mij in een pownews filmpje was beland. Vrouw van mijn leeftijd, dus tegen de 70. Vooruitstrevend, heel haar leven minimaal 32 uren per week gewerkt. Lees ik in de commentaren op YouTube over deze "huisvrouwboomers" (zoals degene die de opmerking maakt ze noemt): " Hebben natuurlijk allemaal een huis wat hun man in de jaren 70 of 80 voor ze heeft gekocht..."
Wat een minachting.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.