Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


duizel schreef op 21-06-2026 om 21:32:

[..]

Ik vind het voor de agenten niet veilig om met naam rond te lopen. Ze worden dan zo makkelijk te traceren door mensen van wie je dat eigenlijk niet wil.

Misschien gewoon het dienstnummer op het uniform zetten, dan kunnen ze behalve dienstzaken niks met die informatie. 

duizel schreef op 21-06-2026 om 21:32:

[..]

Ik vind het voor de agenten niet veilig om met naam rond te lopen. Ze worden dan zo makkelijk te traceren door mensen van wie je dat eigenlijk niet wil.

Precies. Ze kunnen net zo goed gelijk hun adres erbij zetten en waar hun kinderen naar school gaan. Daarom is die eis van XR zo bizar. En dat het op het nieuws komt al helemaal. 

Ik weet dat ze bij de douane een naambordje hebben, maar je er ook voor kan kiezen dat er niet je naam maar je dienstnummer opstaat. 

Handschoenvrouw schreef op 22-06-2026 om 18:40:

[..]

Dat krijg je met die linkse salonsocialisten met hun regentencultuur.

Rechts, toch?

Hij is van FvD.

Thora schreef op 22-06-2026 om 10:14:

[..]

Precies. Ze kunnen net zo goed gelijk hun adres erbij zetten en waar hun kinderen naar school gaan. Daarom is die eis van XR zo bizar. En dat het op het nieuws komt al helemaal.

XR = bizar.

Loeki72 schreef op 22-06-2026 om 17:41:

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/18295875/statenlid-martin-bos-maakte-duizenden-euros-belastinggeld-op-aan-biefstuk-bier-en-kaviaar-dit-gaat-alle-perken-te-buiten

Wat een schaamteloos gedrag op kosten van de burger.


De politicus bestelt onder meer een Wagyu burger, biefstukpuntjes en rib fingers. De verantwoording die boven het bonnetje staat, is enigszins ironisch te noemen: 'bespreking stikstofproblematiek'.

Poezenmeisje schreef op 22-06-2026 om 18:46:

[..]

Rechts, toch?

Hij is van FvD.

FvD is niet Rechts maar Raar.

En corrupt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.