Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

Yumi schreef op 04-09-2025 om 22:36:

Ik ben waarschijnlijk een ontzettende zeikerd maar ik was net in tranen toen ik dit las. Arme hond

Hond Daisy nog vermist, schaapskudde gaat niet meer de hei op

Ja, ik las het vanavond ook en werd er ook helemaal naar van. Zielig dat ze (vermoedelijk) ergens gewond ligt of nog erger..

HAHA!wait..what schreef op 05-09-2025 om 00:21:

[..]

Ja, ik las het vanavond ook en werd er ook helemaal naar van. Zielig dat ze (vermoedelijk) ergens gewond ligt of nog erger..

Och wat zielig. Ik kon het filmpje ook niet kijken

Ik vind het een beestje dat op een grote muis lijkt, of een hamster. Laat ze los en ze worden opgegeten door een roofvogel of iets anders. Maar het beestje, de Korenwolf, heeft wel al veel geld gekost:

file80cdm2r1k5ll3p11o1d

Foto De Limburger.

Sinds 2002 is er in Limburg 32 miljoen uitgegeven aan bescherming van bedreigde korenwolf 
05-09-2025 in Dagblad De Limburger

Bescherming van de korenwolf heeft volgens de provincie Limburg sinds 2002 bijna 32 miljoen gekost. Limburg is wettelijk verplicht bij te dragen aan de overlevingskans van de bedreigde hamstersoort.

.......etc.etc.etc.............

Om mensen in Indonesië te ondersteunen, worden er maaltijden vanuit het buitenland besteld. De bezorger krijgt dan een bericht dat hij het eten zelf mag houden of mag weggeven. 

Steun voor maaltijdbezorgers Indonesië: besteld vanuit buitenland, eten en fooi mogen ze zelf houden

Zojuist op de radio op het nieuws. In een kinderdagverblijf in Groningen is een kindje MISSCHIEN seksueel misbruikt. Is het komkommertijd ofzo dat ook misschien al in het nieuws komt? 

Nachtelijke 'belletje leller' bij Duitse appartementen blijkt naaktslak te zijn https://www.nu.nl/dieren/6368370/nachtelijke-belletje-leller-bij-duitse-appartementen-blijkt-naaktslak-te-zijn.html

Rogue schreef op 08-09-2025 om 16:45:

Nachtelijke 'belletje leller' bij Duitse appartementen blijkt naaktslak te zijn https://www.nu.nl/dieren/6368370/nachtelijke-belletje-leller-bij-duitse-appartementen-blijkt-naaktslak-te-zijn.html

Dit vind ik nu eens een echt leuk verhaal!

Zorroo schreef op 08-09-2025 om 16:54:

[..]

Dit vind ik nu eens een echt leuk verhaal!

De commentaren zijn ook erg grappig!

Ja zoals deze: "Het is toch ongehoord. Dat dit mogelijk is en dan nog naakt lopen ook. Hier moet toch tegenop getreden worden." 

Ik snap niet dat dit nog een ding moet zijn anno 2025. Wanneer gaan we de wedstrijden zonder publiek spelen?

https://nos.nl/artikel/2581690-betaald-voetbalspelers-strengere-straffen-nodig-tegen-racisme

“Supporters op de tribune van SC Cambuur maakten zaterdag apengeluiden toen speler Samuel Bamba werd gewisseld. Het was de eerste wedstrijd die de Duitse profvoetballer met Congolese roots speelde voor zijn nieuwe club Willem II”

Thora schreef op 08-09-2025 om 13:04:

Zojuist op de radio op het nieuws. In een kinderdagverblijf in Groningen is een kindje MISSCHIEN seksueel misbruikt. Is het komkommertijd ofzo dat ook misschien al in het nieuws komt?

Het is toch altijd “misschien”, totdat iemand veroordeeld is?

Ongelooflijk    

Klimmers staan op kruis kathedraal Luik, hangen met één arm aan schoorsteen en beklimmen windturbine om sushi te eten: ‘Vervolgen is lastig’

Crossthezone_1.jpg

Foto: Een urban explorer staat op het kruis van de Sacré-Coeur de Cointe in Luik. Foto: Cross the Zone

In Dagblad De Limburger en in HBVL . be binnenland

Ridge in Sittard? 

Bold and the Beautiful-acteur Ronn Moss (73) gestrikt voor Flodder: ‘Ridge’ al gespot op de Kollenberg in Sittard

11-09-2025

25 jaar lang was hij als Ridge Forrester een hoofdrolspeler in de razendpopulaire, al decennia lopende soapserie The Bold and the Beautiful. Nu duikt de 73-jarige Ronn Moss op in Sittard. Op de Kollenberg, waar volop wordt gewerkt aan de spin-off van Flodder: Kees Flodder.

.....etc.etc.etc...........

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.