Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

Britt Dekker vertelde in een Belgische talkshow dat ze de vragen voor haar theorie examen voor € 180,- heeft gekocht via een website. Omdat het over de grens is, dacht ze dat dit wel kon  🤣🤣

Maandag moet ze bij het CBR op het matje komen.
Rijbewijsfraude van Britt Dekker krijgt staartje: 'Moet op gesprek bij CBR komen'

Yumi schreef op 21-03-2025 om 17:32:

Britt Dekker vertelde in een Belgische talkshow dat ze de vragen voor haar theorie examen voor € 180,- heeft gekocht via een website. Omdat het over de grens is, dacht ze dat dit wel kon 🤣🤣

Rijbewijsfraude van Britt Dekker krijgt staartje: 'Moet op gesprek bij CBR komen'

Oh mijn god Maar ze heeft wel hafooo hè.

Britt Dekker vertelde in een Belgische talkshow dat ze de vragen voor haar theorie examen voor € 180,- heeft gekocht via een website. Omdat het over de grens is, dacht ze dat dit wel kon 🤣🤣

het klassike voorbeeld van gewoon je smoel houden

Poezie schreef op 21-03-2025 om 17:41:

[..]

Ik dacht altijd dat het een act was, als ze een uitspraak deed die een beetje dom was, maar het is geen act ze is een natuur talent 

Yumi schreef op 21-03-2025 om 18:05:

[..]

Ik dacht altijd dat het een act was, als ze een uitspraak deed die een beetje dom was, maar het is geen act ze is een natuur talent

hahaha, dat dacht ik ook. Dat ze een soort typetje was.

Hoe haal je het in het je hoofd. Zo diep triest dit. 

Vrouw verdrinkt haar hond in de wc van een vliegveld. Ze had te horen gekregen dat hij niet mee mocht in het vliegtuig omdat zij de papieren niet op orde had. 

https://www.nu.nl/dieren/6350088/vrouw-verdrinkt-hond-in-toilet-luchthaven-vs-nadat-ze-hoort-dat-dier-niet-mee-mag.html

Een artikel dat achter een betaalmuur zit maakte me nieuwsgierig, een rondje google bracht me naar de website. Na de info op de site te hebben gelezen, krijg ik het gevoel dat de bedenkers van deze nieuwe fatbike, het mooi kunnen brengen maar of ze er het negatieve imago van de fatbike mee veranderen?

De fatbike heeft over het algemeen een slechte naam, door het volk wat er opzit. 
Maar daar komt verandering in met deze nieuwe fiets, waarvan de makers beweren de wereld een beetje mooier te willen maken. Een duurzame fatbike met een frame van FSC gecertificeerd hout. Voor elke verkochte fiets worden bomen geplant, ze worden gemaakt door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, en geproduceerd in Nederland om de footprint zo klein mogelijk te houden. Klinkt alsof de bedenkers de wereld willen verbeteren, maar de naam klinkt al net zo pijnlijk als het prijskaartje dat er aanhangt. Een splinter onder je billen kost maar liefs € 5999,-
Splinter, exclusieve houten fatbikes, handgemaakt in Nederland

Poezie schreef op 21-03-2025 om 17:41:

[..]

Ja dat Amsterdamse accent is onmiskenbaar. Geen Z en V in haar uitspraak.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-03-2025 om 22:30

https://nos.nl/artikel/2560773-ruim-duizend-kilo-kaas-gestolen-uit-kaaswagens-in-brabantse-knegsel

we zijn ook echte kaaskoppen, dat we zelfs de kaas al stelen, nu die duurder is geworden..

https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/artikel/5500578/cafe-mes-naam-veranderen-verwijzing-wapens-vlaardingen

Wat is het volgende? Waarschuwende teksten bij het messenrek bij Ikea?

Wat een betutteling ook weer vanuit de gemeente... 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-03-2025 om 10:05

Miraval schreef op 23-03-2025 om 09:49:

https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/artikel/5500578/cafe-mes-naam-veranderen-verwijzing-wapens-vlaardingen

Wat is het volgende? Waarschuwende teksten bij het mensenrek bij Ikea?

Wat een betutteling ook weer vanuit de gemeente...

denk er om? Gevaarlijke mensen??

Friezinnetje schreef op 23-03-2025 om 10:05:

[..]

denk er om? Gevaarlijke mensen??

Hahaha shit... messen ik ga eerst aanpassen... 

Mushu schreef op 22-03-2025 om 16:02:

Hoe haal je het in het je hoofd. Zo diep triest dit.

Vrouw verdrinkt haar hond in de wc van een vliegveld. Ze had te horen gekregen dat hij niet mee mocht in het vliegtuig omdat zij de papieren niet op orde had.

https://www.nu.nl/dieren/6350088/vrouw-verdrinkt-hond-in-toilet-luchthaven-vs-nadat-ze-hoort-dat-dier-niet-mee-mag.html

Ik had een oom die zijn hond niet mee mocht ( zelfde situatie op vliegveld  ) en die zei tegen de marechaussee: schiet hem dan maar dood.Is al wel jaren geleden. Toen ze dat niet wilden ging hij compleet door het lint. Opgenomen in GGZ kliniek. Ik vermoed zomaar dat  er bij deze vrouw iets soortgelijks speelt.

Echt dom dat ze dit heeft gedaan en dom dat ze dit dan ook nog vertelt.

Ik snap zowieso niet waarom Gert (van samson en gert) en die andere Belg, ene James, in "Wie van de Drie" zitten. Samen met die Martien Meiland en Britt vind ik het honderd keer niks. Ik kan het programma nu niet meer bekijken. Wat een onnozel gedoe is dat nu geworden.

Fleurtje_5 schreef op 23-03-2025 om 15:19:

[..]

Echt dom dat ze dit heeft gedaan en dom dat ze dit dan ook nog vertelt.

Ik snap zowieso niet waarom Gert (van samson en gert) en die andere Belg, ene James, in "Wie van de Drie" zitten. Samen met die Martien Meiland en Britt vind ik het honderd keer niks. Ik kan het programma nu niet meer bekijken. Wat een onnozel gedoe is dat nu geworden.

Nou ja...zij is niet de enige helaas. Ik weet uit ervaring hoe het gaat met theorie examens, en Britt is verre van een uitzondering.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.