Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

1152x864a.jpg

Als je een ijsbad wilt

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-05-2024 om 20:58

Daglichtlamp schreef op 20-05-2024 om 20:51:

1152x864a.jpg

Als je een ijsbad wilt

ja, die zag ik net ook langskomen. 

Daglichtlamp schreef op 20-05-2024 om 20:51:

1152x864a.jpg

Als je een ijsbad wilt

Wat zie ik hier dan eigenlijk? 

Een wc met????

duizel schreef op 20-05-2024 om 21:00:

[..]

Wat zie ik hier dan eigenlijk?

Een wc met????

Hagel wat door de riolering heen omhoog gekomen is.

Daglichtlamp schreef op 20-05-2024 om 21:09:

[..]

Hagel wat door de riolering heen omhoog gekomen is.

😲😲😲😲😲

O, wauw zeg... 

Wauw, bizar zeg!   
Hier (Achterhoek) was het de hele dag heerlijk weer! 21 graden en zon. Grappig hoe dat kan verschillen in zo'n klein landje

Wie gaat er nou kip bakken in de trein? Het is al eerder voorgekomen dat iemand met zijn airfryer of elektrische pan aan de slag ging in de trein, maar stel je voor dat iedereen dat gaat doen? Absurd!

Vrouw bakt kip in NS-trein: 'Staat niet in de regels dat het niet mag' | RTL Nieuws | RTL.nl

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-05-2024 om 16:41

Yumi schreef op 21-05-2024 om 16:16:

Wie gaat er nou kip bakken in de trein? Het is al eerder voorgekomen dat iemand met zijn airfryer of elektrische pan aan de slag ging in de trein, maar stel je voor dat iedereen dat gaat doen? Absurd!

Vrouw bakt kip in NS-trein: 'Staat niet in de regels dat het niet mag' | RTL Nieuws | RTL.nl

die zoekt gewoon aandacht en likes. 

Ik snap de laatste tijd steeds minder van de uitspraken van de rechter. Zitten de gevangenissen zo propvol dat niemand meer echt gestraft word?

De bezuinigingen van Fred Teeven:
https://www.nu.nl/politiek/3737327/teeven-houdt-rekening-met-extra-bezuiniging-gevangenissen.html 27 mrt 2014

Hoe vaak dat ik nu lees dat een verdachte vrijgesproken word terwijl het er zo dik bovenop ligt dat hij meer dan verdachte is:

Na vrijlating Abdullah H. (35) zit plots niemand meer vast voor moord Maastricht: ‘Justitie moet dit nabestaanden uitleggen’ Op 23 december is de bewoonster van een pand in de Maastrichtse Willem Vliegenstraat om het leven gebracht. 22 mei 2024

Man (32) die conductrice in trein bij Weert mishandelde na verhoor vrijgelaten
22 mei 2024

Ik vind dit bericht behoorlijk verontrustend, de vogelgriep verspreidt zich onder steeds meer dieren. De wetenschap is bang dat een hoge circulatie gaat leiden tot een mutatie van het virus, waardoor het wel van mens op mens kan overgaan.
Is dit weer de ver van mijn bed show, waarbij ik denk aan China en Covid, of is onderzoek pas belangrijk als het zover is....? 

Minder dan twee maanden na een eerste geval is een tweede persoon in de Verenigde Staten besmet geraakt met vogelgriep. Het virus verspreidt zich op dit moment massaal onder koeien in de VS en is dus ook overgedragen aan mensen.
Tweede persoon met vogelgriep vastgesteld in VS, besmet door koe | RTL Nieuws | RTL.nl

Yumi schreef op 23-05-2024 om 11:58:

Ik vind dit bericht behoorlijk verontrustend, de vogelgriep verspreidt zich onder steeds meer dieren. De wetenschap is bang dat een hoge circulatie gaat leiden tot een mutatie van het virus, waardoor het wel van mens op mens kan overgaan.
Is dit weer de ver van mijn bed show, waarbij ik denk aan China en Covid, of is onderzoek pas belangrijk als het zover is....?

Minder dan twee maanden na een eerste geval is een tweede persoon in de Verenigde Staten besmet geraakt met vogelgriep. Het virus verspreidt zich op dit moment massaal onder koeien in de VS en is dus ook overgedragen aan mensen.
Tweede persoon met vogelgriep vastgesteld in VS, besmet door koe | RTL Nieuws | RTL.nl

Ik denk dat we volgend jaar weer in lockdown gaan.

Ik heb nog heel veel mondkapjes en een paar liter handgel.

We gaan het zien. Denk dat er wel meer opstandigheid zal zijn als er wéér een lockdown wordt aangekondigd.

Fleurtje_5 schreef op 23-05-2024 om 10:05:

Ik snap de laatste tijd steeds minder van de uitspraken van de rechter. Zitten de gevangenissen zo propvol dat niemand meer echt gestraft word?

De bezuinigingen van Fred Teeven:
https://www.nu.nl/politiek/3737327/teeven-houdt-rekening-met-extra-bezuiniging-gevangenissen.html 27 mrt 2014

Hoe vaak dat ik nu lees dat een verdachte vrijgesproken word terwijl het er zo dik bovenop ligt dat hij meer dan verdachte is:

Na vrijlating Abdullah H. (35) zit plots niemand meer vast voor moord Maastricht: ‘Justitie moet dit nabestaanden uitleggen’ Op 23 december is de bewoonster van een pand in de Maastrichtse Willem Vliegenstraat om het leven gebracht. 22 mei 2024

Man (32) die conductrice in trein bij Weert mishandelde na verhoor vrijgelaten
22 mei 2024

En vandaag staat dit in de krant De Limburger: Agenten Sjoerd en Vera werden in Sint Odiliënberg belaagd door 40 Roemenen: ‘Je voelt je in de steek gelaten’

..........

Deze twee agenten kregen te maken met een giga geweldincident waar ze moesten knokken voor hun veiligheid en de veiligheid van het slachtoffer. Het geweld keerde zich tegen de politiemensen, gelukkig kregen ze versterking van collega's uit omliggende regio's. De twee agenten deden aangifte van poging tot doodslag, poging tot zware mishandeling, bedreiging, en openlijke geweldpleging.

En wat doet de de rechter-commissaris? De twee daders (die beschikbaar moesten blijven voor verder onderzoek) worden vrijgelaten. De rechter-commissaris ziet geen reden om ze langer vast te houden. De daders zeiden zelfs tegen de rechter-commissaris dat ze zouden vertrekken. En die zijn dus ook vertrokken.

De agenten voelen zich in de steek gelaten door de rechter-commissaris. Tjonge jonge, dan heeft men de mond vol over het geweld aanpakken tegen hulpverleners en worden deze twee daders gewoon vrijgelaten.

Hier onderen het artikel van 6 mei, waarin in het kort staat wat er gebeurde:

https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2650586/politie-belaagd-na-steekpartij-st-odilienberg 6 mei 2024

Slachtoffer
Agenten vonden daar op de openbare weg het slachtoffer van de steekpartij, verleenden eerste hulp en hielpen ambulancepersoneel om het slachtoffer naar het ziekenhuis te brengen. Vrijwel meteen hielden de politiemensen een 36-jarige man aan op verdenking van poging tot doodslag, of in ieder geval zware mishandeling.

Agenten belaagd
Toen sloeg de vlam in de pan. De groep van ongeveer 15 man, die eerder betrokken was bij de vechtpartij, keerde zich tegen de politie. De agenten werden bekogeld met spullen, één vechtersbaas wilde de politiemensen te lijf gaan met een stuk gereedschap. Ook hij werd opgepakt.
Allebei de verdachten hebben geen vaste woon- of verblijfplaats, ze zitten nog vast. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.