Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

Friezinnetje schreef op 15-04-2023 om 21:56:

https://nos.nl/artikel/2471549-wapenlobby-vs-wil-meer-vuurwapens-ondanks-recordaantal-massaschietpartijen

Ik word er misselijk van als je leest hoe ze nog meer wapens willen en zelfs schietoefeningen willen doen op scholen.

Vreselijk ! 

Bewoners vinden slapende wolf in achtertuin Doetinchem. De dierenarts heeft hem verdoofd en hij is weer vrijgelaten. Denk dat ik hem van de schrik had wakker geschreeuwd 

341567608_771620918008549_2916110792375476512_n.jpg?itok=6Nt1mkJb&offsetX=0&offsetY=245&cropWidth=525&cropHeight=295&width=2048&height=1152&impolicy=dynamic

Bewoners vinden slapende wolf in achtertuin Doetinchem | RTL Nieuws

Yumi schreef op 17-04-2023 om 16:39:

Bewoners vinden slapende wolf in achtertuin Doetinchem. De dierenarts heeft hem verdoofd en hij is weer vrijgelaten. Denk dat ik hem van de schrik had wakker geschreeuwd

341567608_771620918008549_2916110792375476512_n.jpg?itok=6Nt1mkJb&offsetX=0&offsetY=245&cropWidth=525&cropHeight=295&width=2048&height=1152&impolicy=dynamic

Bewoners vinden slapende wolf in achtertuin Doetinchem | RTL Nieuws

Je zal een hond hebben die je even de tuin in liet.....

Herfstappeltaart schreef op 17-04-2023 om 19:07:

[..]

Je zal een hond hebben die je even de tuin in liet.....

Wij hebben konijnen in de achtertuin lopen…

Schemerlampje schreef op 17-04-2023 om 19:08:

[..]

Wij hebben konijnen in de achtertuin lopen…

Dan vast niet meer   sprookje van Roodkapje, alleen zit niet grootmoeder in de buik maar de konijntjes

Chiquita schreef op 17-04-2023 om 20:01:

[..]

Dan vast niet meer sprookje van Roodkapje, alleen zit niet grootmoeder in de buik maar de konijntjes

Gelukkig zijn in ons stadje nog geen wolven gesignaleerd, al zijn ze wel in de bossen in de buurt. En ik denk niet dat het een wolf lukt om over onze schutting van 1.80 meter te springen. Vooral niet omdat er een smalle steeg achter is. En zo toch, dan pak ik mijn slagersmes en snij de buik van de wolf open. Dan komen ze er zo weer uit. (Toch???)

We moeten hier meer oppassen voor de katten, pas was er paniek bij de konijnen met een kat in de ren…

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-04-2023 om 21:58

Schemerlampje schreef op 17-04-2023 om 21:56:

[..]

Gelukkig zijn in ons stadje nog geen wolven gesignaleerd, al zijn ze wel in de bossen in de buurt. En ik denk niet dat het een wolf lukt om over onze schutting van 1.80 meter te springen. Vooral niet omdat er een smalle steeg achter is. En zo toch, dan pak ik mijn slagersmes en snij de buik van de wolf open. Dan komen ze er zo weer uit. (Toch???)

We moeten hier meer oppassen voor de katten, pas was er paniek bij de konijnen met een kat in de ren…

nou liever katten dan wolven in de buurt. 

Wat ik wel grappig vond in het artikel is dat er een vrouw liep met haar hond en de wolf zag rennen. Deze mevr heet: De Wolff-De Wolf

Dat beest moet diep geslapen hebben dat je de tijd hebt om er iemand bij te halen met verdoving!
Zou de wolf hier de vos in Londen achterna gaan? Daar struikel je zo over een vos als je niet oplet.

Denk bij elk wolvenbericht aan Drs. P: 

DRS. P - Dodenrit - YouTube

Friezinnetje schreef op 17-04-2023 om 21:58:

[..]

nou liever katten dan wolven in de buurt.

Wat ik wel grappig vond in het artikel is dat er een vrouw liep met haar hond en de wolf zag rennen. Deze mevr heet: De Wolff-De Wolf

Toeval of zoekt de wolf het uit?

pony van de Drentse wolvenconsulent Jaap Mekel is vermoedelijk door een wolf gegrepen. 

De dode pony is door een voorbijganger gevonden. De deskundige dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen, vanwege de combinatie van de dieren die er liepen(pony's en runderen) Als wolvendeskundige geeft Mekel advies aan dierenhouders over hoe ze hun dieren kunnen beschermen tegen de wolf   
Pony van Drentse wolvenconsulent vermoedelijk door wolf gepakt, dier stond onvoldoende beschermd - RTV Drenthe

https://www.nu.nl/dieren/6259948/dierenpark-amersfoort-wil-dolgraag-de-poep-van-jouw-huisdier-hebben.html

Het is dat april al 18 dagen oud is...

Ik heb heel wat caviadrolletjes in de aanbieding!

Auwereel schreef op 18-04-2023 om 20:39:

https://www.nu.nl/dieren/6259948/dierenpark-amersfoort-wil-dolgraag-de-poep-van-jouw-huisdier-hebben.html

Het is dat april al 18 dagen oud is...

Ik heb heel wat caviadrolletjes in de aanbieding!

je bent nog op tijd , vanaf 33 april inleveren (dacht dat t om een aprilgrap ging)

33 april 

nlies schreef op 19-04-2023 om 00:29:

[..]

je bent nog op tijd , vanaf 33 april inleveren (dacht dat t om een aprilgrap ging)

Hierdoor dacht ik toch even dat het een verlate 1 april grap was 

"Huisdierbezitters kunnen de zakjes poep bij de dierentuin afgeven bij de gastenservice. Ze kunnen de drollen en keutels van 22 april tot en met 7 mei inleveren." 

nlies schreef op 19-04-2023 om 00:29:

[..]

je bent nog op tijd , vanaf 22 april inleveren (dacht dat t om een aprilgrap ging)

oeps, het was laat, niet opgelet en een cijfer te ver gegaan 

Wedstrijdje wilde katten doodschieten voor kinderen, goed doel gaat niet door.
Als een kind per ongeluk een huiskat dood zou schieten die een microchip heeft, beloofde de jagersvereniging die deelnemer te diskwalificeren.
De organisatie zegt veel boze e-mails te hebben gekregen. De wedstrijd is daarom 'tot grote teleurstelling' van de organisatoren afgelast. 

De organisatie is wat mij betreft klaar en mag zichzelf opheffen, als ze niet begrijpen dat dit niet kan 
Wedstrijdje katten doodschieten down under gaat toch niet door | RTL Nieuws

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.