Nieuws en actueel
Regendrup.
19-07-2021 om 15:42
Opmerkelijk maar waar nieuws
In het kader van "neeeeee, echt waar?!" nieuws, dat dan ook nog echt waar blijkt te zijn.
https://www.nu.nl/tech/6145002/spelcassette-super-mario-64-brengt-156-miljoen-dollar-op-bij-veiling.html
Hoe dan? Net als dat nieuws laatst, dat bepaalde Pokémon kaarten opeens veel geld waar zijn nu.
Kom maar op met al dat gekke, maar toch écht waar nieuws.
alhambra
15-11-2022 om 20:42
Lollypopje schreef op 15-11-2022 om 20:41:
[..]
Ja, die zijn er en ik weet dat het heel lekker kan zijn voor mannen.
Dat heten sounds en over het algemeen begin je dan met een vrij kleine diameter en dat kan opgebouwd worden tot grotes waar ik mij zelfs over verbaasde 😂
Handig voor als je dan een keer een niersteen hebt. Kun je die uitplassen met minder pijn.
Wieder
15-11-2022 om 21:10
Nee, ik ga niet op de links klikken, voor ik het weet vliegen de reclames me om de oren 😆. Maareh, good for them! Koop dan inderdaad maar iets dat ervoor bedoeld is 😄.
Yumi
15-11-2022 om 22:18
Wat verschrikkelijk, 5 maanden na de ontvoering van Gino die vermoord is gevonden, is vanavond zijn moeder dood in huis gevonden. Het is nog niet duidelijk waaraan ze is overleden.
De 2 dochters/zussen die achterblijven, geen woorden voor 
Moeder van vermoorde Gino (9) dood gevonden, geen misdrijf | RTL Nieuws
Cookielover
15-11-2022 om 22:28
Yumi schreef op 15-11-2022 om 22:18:
Wat verschrikkelijk, 5 maanden na de ontvoering van Gino die vermoord is gevonden, is vanavond zijn moeder dood in huis gevonden. Het is nog niet duidelijk waaraan ze is overleden.
De 2 dochters/zussen die achterblijven, geen woorden voor
Moeder van vermoorde Gino (9) dood gevonden, geen misdrijf | RTL Nieuws
Wat een ontzettend naar bericht. Ben echt sprakeloos.
Blomke82
16-11-2022 om 20:05
https://www.rtlnieuws.nl/economie/life/artikel/5346732/ontslag-voor-directeur-die-seks-had-met-vrouw-ondergeschikte
Wat is die vent flink belazerd, zeg.
Waarschijnlijk zei die directeur op vrijdagmiddag gewoon prettig weekend tegen die man, terwijl hij willens en wetens met zijn vrouw ging seksen. En dan ook nog eisen dat hij gewoon komt werken nadat het uit kwam dat zijn vrouw hem belazerde met zijn leidinggevende.
Die vrouw ging waarschijnlijk voor zijn salaris van 11K per maand. Nu hij met totaal lege handen staat zal ze zich ook wel bedenken.
PinkFlower
17-11-2022 om 08:22
Friezinnetje schreef op 16-11-2022 om 21:53:
Idd heel karig. Geld hoefde niet, de cheque kon sowieso niet geint worden maar had er even een mooi feestelijk pakket vol van gemaakt.
Zusterclivia
17-11-2022 om 10:30
Yumi schreef op 15-11-2022 om 08:54:
Ouders met een laag inkomen kunnen in Nijmegen een babypakket krijgen met de basisbehoefte.
De reactie van Nick de Graaf (VVD) op twitter:
‘Als je het niet kan betalen. Misschien kun je er dan beter niet aan beginnen.’
‘Als je het niet kan betalen, beter niet aan kinderen beginnen’: Twitterrel rond oud-raadslid Nijmegen | Nijmegen | gelderlander.nl
Opmerkelijke uitspraak omdat de Graaf zelf is opgegroeid in een bijstandsgezin.
Opmerkelijk als: niet oké of juist als logisch dat hij dat vindt.
Het lijkt mij helemaal niet fijn om een gezin op te groeien waar mogelijk niet genoeg geld is of gewoon net genoeg voor een sober leven. Dus even aannemen dat het in dat gezin gewoon niet makkelijk was qua, is het juist logisch dat hij die opmerking maakt.
Als hij uit een bevoorrecht gezin zou komen, dan zou die opmerking al makkelijk geschaard kunnen worden onder: jij weet waar je het over hebt. Of: liefde is genoeg. Enz.
Maar hij kan zeggen: Ja, sorry, ik heb zo als kind geleefd en het is gewoon niet oké dat je er geen rekening mee houdt of je wel genoeg geld hebt voor een kind.
MBT Haribo, als je klaagt over het snoept, krijg je vaak al een groter compensatiepakket. Aan de andere kant, misschien hadden ze wel meer uitgepakt als het een kind was.
Yumi
17-11-2022 om 10:40
Zusterclivia schreef op 17-11-2022 om 10:30:
[..]
Opmerkelijk als: niet oké of juist als logisch dat hij dat vindt.
Het lijkt mij helemaal niet fijn om een gezin op te groeien waar mogelijk niet genoeg geld is of gewoon net genoeg voor een sober leven. Dus even aannemen dat het in dat gezin gewoon niet makkelijk was qua, is het juist logisch dat hij die opmerking maakt.
Als hij uit een bevoorrecht gezin zou komen, dan zou die opmerking al makkelijk geschaard kunnen worden onder: jij weet waar je het over hebt. Of: liefde is genoeg. Enz.
Maar hij kan zeggen: Ja, sorry, ik heb zo als kind geleefd en het is gewoon niet oké dat je er geen rekening mee houdt of je wel genoeg geld hebt voor een kind.
MBT Haribo, als je klaagt over het snoept, krijg je vaak al een groter compensatiepakket. Aan de andere kant, misschien hadden ze wel meer uitgepakt als het een kind was.
Voor mij logisch dat hij dat vindt. Zelf zou ik niet aan kinderen beginnen voor ik mijn leven op orde heb en er voldoende geld is. Waarbij het leven soms toch anders kan uitpakken waardoor je toch zo'n pakket nodig blijkt te hebben. Blijkbaar denkt niet iedereen er zo over, anders zou de Gemeente dit niet in het pakket voorzieningen hebben opgenomen.
Regendrup.
17-11-2022 om 21:23
https://nos.nl/artikel/2452777-privacywaakhond-waarschuwt-wk-bezoekers-voor-qatarese-apps-neem-aparte-telefoon-mee
Echt onbegrijpelijk dat dit WK niet massaal geboycot wordt.
En ook nog eens bizar hoe nonchalant mensen omgaan met het klakkeloos installeren van apps. Ik word er zelf steeds voorzichtiger mee. Naar om te lezen hoe apps gewoon ook onherstelbare dingen kunnen aanrichten.
redbulletje
17-11-2022 om 22:00
Spelers van Ecuador omgekocht om bij openingsduel van Qatar te verliezen:
https://www.telegraaf.nl/sport/1113067805/acht-spelers-ecuador-omgekocht-om-openingsduel-van-qatar-te-verliezen
Mija
18-11-2022 om 10:24
https://nos.nl/artikel/2452864-stabiliteit-twitter-in-gevaar-na-opstappen-honderden-medewerkers
Het lijkt wel alsof Musk met een kamikazemissie bezig is. 44 miljard betalen voor een bedrijf en dan zoveel druk op je personeel zetten dat iedereen die ergens anders terecht kan, wegvlucht. Hij zegt: “De beste mensen blijven.” Maar wie gelooft dat? Dit lijkt wel een 21-ste eeuws Shakespeariaans drama van waanzin en hoogmoed. Het is ook ‘mooi’ om te zien hoe narcisme werkt. Wat ik denk toch: ‘Zie ik het dan zo verkeerd? Hij kan immers 44 miljard voor een bedrijf neertellen. Hij zal toch wel iets goeds hebben gedaan gezien zijn successen. Wie ben ik nou helemaal?’ En juist daarom werkt het nog ook! Want mensen volgen hem daardoor. Zolang als het duurt dan.