Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

Moxxie schreef op 15-11-2022 om 09:57:

FIFA-voorzitter Gianni Infantino heeft Rusland en Oekraïne opgeroepen tot een staakt-het-vuren van een maand tijdens het WK voetbal in Qatar, dat zondag begint.

Wat een loze kreet zeg. Alsof Poetin zegt, goed idee, even een lekkere break en voetbal kijken! Denkt Infantino dat we ons nu realiseren dat de FIFA zich wel degelijk bekommert om humanitaire omstandigheden? Beetje proberen goedkoop te scoren dit.
https://nos.nl/liveblog/2452350-g20-veroordeelt-oorlog-fifa-baas-wil-wapenstilstand-tijdens-wk

Oh zijn naam vraagt erom. Wat een infantiele uitspraak...

Tickel schreef op 15-11-2022 om 09:33:

[..]

En onder het vetgedrukte staat;

In Nijmegen leren we mensen dat alles gratis is en dat niemand verantwoordelijkheid hoeft te nemen.

De gemeente springt wel weer bij.

En daaronder weer een tweet over voorstander zijn van het basis inkomen. Ik vind het niet zo gek die opmerking over kunnen betalen.

Ik ben het met je eens. Wacht liever met kinderen krijgen als je ook geld hebt om ze te voeden enzo. Als je al kinderen hebt en je raakt in financieel zwaar weer, dan kan je er niks meer aan doen, maar als je al krap zit kun je beter even nadenken denk ik.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

15-11-2022 om 11:06

Martje80 schreef op 15-11-2022 om 10:29:

[..]

Oh zijn naam vraagt erom. Wat een infantiele uitspraak...

Het bericht eronder vind ik zelf opmerkelijker

Rusland onderzoekt dood gedetineerde Zambiaanse student aan frontlinie Oekraïne

Rusland begint een onderzoek naar de dood van een Zambiaanse student, meldt staatspersbureau Tass. Zambia had om opheldering gevraagd, de man zou in september zijn omgekomen aan de frontlinie in Oekraïne terwijl hij eigenlijk een gevangenisstraf uitzat in Rusland.

Het gaat om een 23-jarige student die nucleaire techniek studeerde in Rusland. Uit een verklaring van Zambia blijkt dat de student door de Zambiaanse overheid gesponsord werd. Volgens de vader van de student werd zijn zoon in 2020 veroordeeld voor drugshandel.

De minister van Buitenlandse Zaken in Zambia wil weten hoe "een Zambiaans burger, die een gevangenisstraf uitzat in Moskou, gerekruteerd kon worden om te vechten in Oekraïne en vervolgens is overleden."

Rondstruiner schreef op 15-11-2022 om 18:08:

[..]

Hoe hij dat heeft gedaan vind ik minder interessant dan:

WAAROM IN GODSNAAM???

😱

Dit inderdaad.

Rondstruiner schreef op 15-11-2022 om 18:08:

[..]

Hoe hij dat heeft gedaan vind ik minder interessant dan:

WAAROM IN GODSNAAM???

😱

Darwin award kandidaat

MidasWolf schreef op 15-11-2022 om 18:53:

[..]

Vooral niet beeldend gaan denken.

Is helaas niet een hele ongewone bezigheid. Langere tijd een patient gehad die graag kaarsjes er in stopte (van de verjaardagskaarsjes voor op de taart).

MelMel schreef op 15-11-2022 om 20:14:

[..]

Is helaas niet een hele ongewone bezigheid. Langere tijd een patient gehad die graag kaarsjes er in stopte (van de verjaardagskaarsjes voor op de taart).

Ik hoop niet dat hij die ook aanstak 😳

(Maar echt koop daar gewoon dingen voor die daarvoor bedoeld zijn 🤦)

Lollypopje schreef op 15-11-2022 om 20:28:

[..]

Ik hoop niet dat hij die ook aanstak 😳

(Maar echt koop daar gewoon dingen voor die daarvoor bedoeld zijn 🤦)

Oké, hier ga ik spijt van krijgen: zijn er dingen die daarvoor bedoeld zijn???

Wieder schreef op 15-11-2022 om 20:33:

[..]

Oké, hier ga ik spijt van krijgen: zijn er dingen die daarvoor bedoeld zijn???

Ja, die zijn er en ik weet dat het heel lekker kan zijn voor mannen.

Dat heten sounds en over het algemeen begin je dan met een vrij kleine diameter en dat kan opgebouwd worden tot grotes waar ik mij zelfs over verbaasde 😂

Het zijn staafjes van chirurgisch staal en daardoor veilig te gebruiken, mits je weet wat je doet. 

https://www.bol.com/nl/p/14-pieces-stainless-steel-sounding-set-5-18-mm/9200000054611592?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.