Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws

wild-flower schreef op 17-10-2022 om 08:41:

[..]

Twee jaar ! Nou zeg dat .

Goede tip van Tickel.

Klopt goede tip, heb ik ook gedaan met mijn kat toen ik uit huis ging. Ik ging namelijk in het binnen zelfde dorp wonen, en voor de zekerheid hield ik mijn kat een paar weken binnen.

Heftig, compleet in tweeën 

Bus zonder passagiers helemaal doormidden na botsing met trein - https://nos.nl/l/2448719

Rondstruiner schreef op 17-10-2022 om 12:15:

Heftig, compleet in tweeën

Bus zonder passagiers helemaal doormidden na botsing met trein - https://nos.nl/l/2448719

Wow, wat een onwaarschijnlijk geluk dat daar niemand inzat! Traumatisch door wat er had kunnen gebeuren. Zo'n buschauffeur die het niet kan tegenhouden en de machinist die ook niks kan, heel heftig.

Regendrup. schreef op 17-10-2022 om 14:27:

[..]

Bizar he!

Ja vraag me dan wel af hoe groot die tuin van overbuurman is dat deze haar nooit gevonden  heeft. Er staatook niet echt in het bericht  dat hij haar wat  aangedaan  heeft of zo. Dat dacht ik eerst.

lientje69 schreef op 17-10-2022 om 14:56:

[..]

Ja vraag me dan wel af hoe groot die tuin van overbuurman is dat deze haar nooit gevonden heeft. Er staatook niet echt in het bericht dat hij haar wat aangedaan heeft of zo. Dat dacht ik eerst.

Ik denk dat er aan het eind van de tuin een steil hellinkje naar beneden is en dat ze daar naar beneden is gevallen. Want ze lag toch langs het water? Misschien wel tussen struiken die daar staan? 
Edit: Ik heb de plek opgezocht en de buurman heeft heel veel bomen achterin/na het einde van zijn tuin staan. En zo te zien loopt daar niet echt een pad. Dus kan me wel voorstellen dat iemand daar niet opgemerkt wordt. Wat ik me wel afvraag is of ze speurhonden gebruikt hebben, die hadden haar zo moeten vinden, lijkt mij.

Thierry begrijpt er niets van dat hij de enige is die doorheeft dat Poetin ons aan het redden is van de reptielen. Dit filmpje bekijken, is een soort ramptoerisme. Die man heeft dringend hulp nodig.

https://www.welingelichtekringen.nl/politiek/3685089/baudet-nog-krankzinniger-we-worden-geregeerd-door-kwade-reptielen.html

Mija schreef op 17-10-2022 om 22:03:

Thierry begrijpt er niets van dat hij de enige is die doorheeft dat Poetin ons aan het redden is van de reptielen. Dit filmpje bekijken, is een soort ramptoerisme. Die man heeft dringend hulp nodig.

https://www.welingelichtekringen.nl/politiek/3685089/baudet-nog-krankzinniger-we-worden-geregeerd-door-kwade-reptielen.html

Die is serieus van het padje af

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-10-2022 om 22:33

omg. Wst een gek zeg! 

Eerst dacht ik, zou dat nepnieuws zijn om Baudet in een nog kwalijker daglicht te zetten dan hij zelf al doet, maar het is zelfs voor nepnieuws te raar, dus denkt hij dat echt?  Nou ben ik echt benieuwd hoeveel procent van de Nederlandse bevolking dit ook gelooft... 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

18-10-2022 om 07:39

Auwereel schreef op 17-10-2022 om 22:39:

Eerst dacht ik, zou dat nepnieuws zijn om Baudet in een nog kwalijker daglicht te zetten dan hij zelf al doet, maar het is zelfs voor nepnieuws te raar, dus denkt hij dat echt? Nou ben ik echt benieuwd hoeveel procent van de Nederlandse bevolking dit ook gelooft...

Hij heeft het ook op zijn eigen twitterpagoan geplaatst, dus is echt. Bizar. En eng. Want deze man zit nog steeds in de tweede kamer.

Coreopsis schreef op 18-10-2022 om 07:39:

[..]

Hij heeft het ook op zijn eigen twitterpagoan geplaatst, dus is echt. Bizar. En eng. Want deze man zit nog steeds in de tweede kamer.

Ik vraag me af of zijn fractiegenoten dit ook geloven of dat dit intern voor problemen gaat zorgen. Vroeg of laat kreeg hij tot nu toe altijd problemen in de partij, maar misschien heeft hij alleen nog maar jaknikkers over.

Dit vind ik nou het enge van die complotten en dat overdreven wantrouwen van reguliere media en politiek, het is een glijdende schaal. Mensen zakken steeds verder weg in de waanzin en worden op social media bevestigd in hun gekte.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.