Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws




Danielle wil niet meer in bikini over strand: ‘Sommige mannen denken dat ze álles kunnen zeggen’ | Instagram | AD.nl

Danielle heeft last van straatintimidatie. 

Na de ‘Ik wil je neuken, want je bent toch al nat’-opmerking bevroor ik, zo bedreigend was het.


Waar is de bouwvakker gebleven die vanaf de stijger naar beneden floot? En wat maakt dat vrouwen (in Scheveningen) hier zo ontzettend veel last van hebben?

willem1959 schreef op 14-06-2022 om 14:08:



Danielle wil niet meer in bikini over strand: ‘Sommige mannen denken dat ze álles kunnen zeggen’ | Instagram | AD.nl

Danielle heeft last van straatintimidatie.

Na de ‘Ik wil je neuken, want je bent toch al nat’-opmerking bevroor ik, zo bedreigend was het.


Waar is de bouwvakker gebleven die vanaf de stijger naar beneden floot? En wat maakt dat vrouwen (in Scheveningen) hier zo ontzettend veel last van hebben?

Ik heb liever fluitende bouwvakkers dan mannen die vlakbij je staan en zeggen dat ze je willen neuken. Dat laatste is erg bedreigend namelijk. 

willem1959 schreef op 14-06-2022 om 14:08:



Danielle wil niet meer in bikini over strand: ‘Sommige mannen denken dat ze álles kunnen zeggen’ | Instagram | AD.nl

Danielle heeft last van straatintimidatie.

Na de ‘Ik wil je neuken, want je bent toch al nat’-opmerking bevroor ik, zo bedreigend was het.

Waar is de bouwvakker gebleven die vanaf de stijger naar beneden floot? En wat maakt dat vrouwen (in Scheveningen) hier zo ontzettend veel last van hebben?

Mannen. Dat was nou eens een makkelijke vraag, het antwoord stond zelfs al in de titel.

Athan schreef op 14-06-2022 om 16:38:

[..]

Mannen. Dat was nou eens een makkelijke vraag, het antwoord stond zelfs al in de titel.

Maar waarom hoorde je je dat vroeger niet? Waarom kleden vrouwen zich nu op deze manier? Hoe komt dat?

willem1959 schreef op 14-06-2022 om 17:49:

[..]

Maar waarom hoorde je je dat vroeger niet? Waarom kleden vrouwen zich nu op deze manier? Hoe komt dat?

Blijkbaar deden mannen dat vroeger niet. 

Elaine68 schreef op 01-06-2022 om 10:47:

[..]

Dit helemaal ja.

En Pejeka, er is een vrouwelijke imam. Die wordt bedreigd natuurlijk. Daar vinden we ook wat van hoor!

Ik hoop dat als je hier nu een discussie over aan wilt gaan, je zelf even een nieuw topic opent.

Ik wil daar helemaal geen discussie over aangaan. Als een club met instemming van haar leden vindt dat alleen mannen een bepaalde functie mogen/kunnen uitoefenen, is dat niet mijn probleem. Het zijn gewoon private verenigingen en die mogen gewoon hun eigen regeltjes maken. En zijn de vrouwen het er niet mee eens, of sommige vrouwen, dan staat het hen volkomen vrij hun lidmaatschap van die club op te zeggen.


Aap in kogelvrij vest gedood bij schietpartij tussen Mexicaanse politie en criminelen .

Het dier droeg een in elkaar geknutseld kogelwerend vest , een camouflagesweatshirt en een baby-luier en staat bovendien op de lijst van bedreigde diersoorten .  Arm dier .


https://www.hln.be/buitenland/aap-in-kogelvrij-vest-gedood-bij-schietpartij-tussen-mexicaanse-politie-en-criminelen~a5ce0ae9/

Dat is wel heel erg fout van die dierenambulance, als je met de auto over een ligstrand rijdt moet je rekening houden met de mensen die daar liggen. 

redbulletje schreef op 19-06-2022 om 14:20:

Dat is wel heel erg fout van die dierenambulance, als je met de auto over een ligstrand rijdt moet je rekening houden met de mensen die daar liggen.

Die vrouw lag daar niet te zonnen. Lekker makkelijk met je vingertje wijzen...

wild-flower schreef op 18-06-2022 om 09:20:


Aap in kogelvrij vest gedood bij schietpartij tussen Mexicaanse politie en criminelen .

Het dier droeg een in elkaar geknutseld kogelwerend vest , een camouflagesweatshirt en een baby-luier en staat bovendien op de lijst van bedreigde diersoorten . Arm dier .


https://www.hln.be/buitenland/aap-in-kogelvrij-vest-gedood-bij-schietpartij-tussen-mexicaanse-politie-en-criminelen~a5ce0ae9/

Vooral triest dat dat soort misdadigers wilde dieren als huisdier vaak als statussymbool zijn. Zielig. 

Pixel schreef op 19-06-2022 om 14:39:

[..]

Die vrouw lag daar niet te zonnen. Lekker makkelijk met je vingertje wijzen...

Er staat toch dat ze na het fotograferen van het beest weer op haar handdoek was gaan liggen? 

redbulletje schreef op 19-06-2022 om 15:03:

[..]

Er staat toch dat ze na het fotograferen van het beest weer op haar handdoek was gaan liggen?

Nee. Niet als ik op de link klik in ieder geval.

redbulletje schreef op 19-06-2022 om 15:03:

[..]

Er staat toch dat ze na het fotograferen van het beest weer op haar handdoek was gaan liggen?

nee hoor, ze lag liggend foto's te maken van de zeehond en de dierenambu is bij het achteruit rijden over haar heen gereden

Bij het bekijken van het filmpje zag ik dat het op het strand zelf was, maar het blijft voor alle betrokkenen een naar iets. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.