Nieuws en actueel
Daglichtlamp
03-09-2024 om 18:29
Nederlandse Politiek, we zijn terug van Reces
Aangezien de formatie inmiddels ruimschoots achter ons ligt, een nieuw draadje om te praten over onze regering en onze Tweede Kamer.
Ongetwijfeld is er met Prinsjesdag over twee weken, het komende regeerprogramma, de Kamer die terug is van reces genoeg gespreksstof.
Bakblik
23-06-2025 om 08:34
Fleurtje_5 je doet heel veel moeite om je gelijk te bewijzen maar je snapt echt niet waar het over gaat.
Je snapt de politiek niet maar ook de discussie over je overvloed aan berichten en jezelf weer quoten snap je niet.
Eigenlijk moet ik dit niet posten want dan heb jij weer "voer" om op te reageren. Maar soms kan ik niet op mijn handen blijven zitten.
felija
23-06-2025 om 10:45
Bakblik schreef op 23-06-2025 om 08:34:
Fleurtje_5 je doet heel veel moeite om je gelijk te bewijzen maar je snapt echt niet waar het over gaat.
Je snapt de politiek niet maar ook de discussie over je overvloed aan berichten en jezelf weer quoten snap je niet.
Eigenlijk moet ik dit niet posten want dan heb jij weer "voer" om op te reageren. Maar soms kan ik niet op mijn handen blijven zitten.
Ik ga voortaan om haar heen forummen, heb ik me voorgenomen. Zij blij, ik blij en anderen ook.
QuarterlyDinosaur18
23-06-2025 om 10:49
Een andere optie is blokkeren. Mocht je toch wel het bericht van de ander willen lezen, dan kun je alsnog het bericht openen.
Dat leest rustig en dan kies je zelf je moment uit of je iets van diegene wil lezen.
felija
23-06-2025 om 10:54
Anfisa schreef op 23-06-2025 om 10:49:
Een andere optie is blokkeren. Mocht je toch wel het bericht van de ander willen lezen, dan kun je alsnog het bericht openen.
Dat leest rustig en dan kies je zelf je moment uit of je iets van diegene wil lezen.
Goed idee, dat geeft ook meer rust, want dan word ik niet telkens toch getriggerd door de posts van de ander.
Bakblik
23-06-2025 om 10:57
felija schreef op 23-06-2025 om 10:54:
[..]
Goed idee, dat geeft ook meer rust, want ik word niet telkens getriggerd door de posts van de ander.
Ik heb het weleens gedaan met iemand maar vind wel dat de discussie daarvan onduidelijk werd, doordat mensen toch nog op diegene reageerden.
Kan natuurlijk wel per persoon verschillen. Als iemand alleen maar onzin post dan kan je dat makkelijk missen. Iemand die soms ook nog goed inhoudelijk kan reageren mis je wel.
felija
23-06-2025 om 11:01
Bakblik schreef op 23-06-2025 om 10:57:
[..]
Ik heb het weleens gedaan met iemand maar vind wel dat de discussie daarvan onduidelijk werd, doordat mensen toch nog op diegene reageerden.
Kan natuurlijk wel per persoon verschillen. Als iemand alleen maar onzin post dan kan je dat makkelijk missen. Iemand die sinds om nog goed inhoudelijk kan reageren mis je wel.
Da's ook weer waar. Ik ga eens kijken hoe het bevalt, ik hoop vooral dat het effect is dat ik beter op mijn handen kan blijven zitten.
Sorry voor de offtopic.
QuarterlyDinosaur18
23-06-2025 om 11:03
Bakblik schreef op 23-06-2025 om 10:57:
[..]
Kan natuurlijk wel per persoon verschillen. Als iemand alleen maar onzin post dan kan je dat makkelijk missen. Iemand die sinds om nog goed inhoudelijk kan reageren mis je wel.
Als ik toch nieuwsgierig ben naar de discussie klik ik het bericht open, 1 druk op de knop. Als ik weer 10 berichten van dezelfde persoon achter elkaar zie staan, heb ik tegenwoordig zoiets van ‘laat maar zitten’, want de algehele boodschap is 9 van de 10 keer wel bekend.
BeesAreCool
23-06-2025 om 11:15
Stardust schreef op 22-06-2025 om 20:49:
[..]
Friezinnetje, ik quote jou, maar dit gaat niet per se om jou. Ik zie meer mensen op dezelfde manier op fleurtje reageren de afgelopen tijd. Maar dit soort dingen wordt ook in stand gehouden door mensen die erop reageren. Fleurtje mag posten wat ze wil (binnen de forumregels die sowieso niet erg streng worden gehanteerd door beheer).
Ik heb geen probleem met het posten van een mening.
Wel met het continue 4 keer posten op een rij, en pas zelfs 10 keer op een rij posten zonder iemand anders er tussen te laten komen.
Ze doet het de laatste paar pagina's beter, dus dan heb ik er ook geen problemen mee.
Poezenmeisje
23-06-2025 om 12:12
De blokkeerknop gebruik ik zelden en waarschijnlijk is diegene dan kort daarna vertrokken van het forum.
De melding dat ik XXX geblokkeerd heb zie ik zelden.
Yumi
23-06-2025 om 13:04
Ik ben wel klaar met die discussie over Fleurtje, dagen achter elkaar en het blijft maar duren. Hoe naar moet dit voor haar zijn, bah!
1.3 Het is niet toegestaan anderen te beledigen of opzettelijk te kwetsen. Openbaar aankondigen dat je iemand op je negeerlijst plaatst kan als kwetsend gezien worden.
Miraval
23-06-2025 om 13:14
https://nos.nl/artikel/2572145-d66-verandert-migratiekoers-asielaanvragen-alleen-nog-buiten-de-eu
D66 stapt ook in in het migratieverhaal. Ik denk dat toch duidelijk wordt dat een meerderheid van de Nederlandse kiezers hier een oplossing voor willen.
felija
23-06-2025 om 13:25
Yumi schreef op 23-06-2025 om 13:04:
Ik ben wel klaar met die discussie over Fleurtje, dagen achter elkaar en het blijft maar duren. Hoe naar moet dit voor haar zijn, bah!
1.3 Het is niet toegestaan anderen te beledigen of opzettelijk te kwetsen. Openbaar aankondigen dat je iemand op je negeerlijst plaatst kan als kwetsend gezien worden.
O, dat wist ik niet! Goed dat je het zegt. Dat was niet mijn bedoeling. Ik hoop juist dat hierdoor zij, ik en de rest meer ontopic kunnen forummen.
Het is mijn probleem dat ik iemand onder de negeer zet, niet het probleem van die ander. Ik hoop oprecht dat ze hier zo makkelijker kan forummen, zonder dat ik er meteen bovenop spring.
Fleurtje heeft net zo veel recht als ieder ander om hier veilig te kunnen forummen.
Koko67
23-06-2025 om 13:52
Miraval schreef op 23-06-2025 om 13:14:
https://nos.nl/artikel/2572145-d66-verandert-migratiekoers-asielaanvragen-alleen-nog-buiten-de-eu
D66 stapt ook in in het migratieverhaal. Ik denk dat toch duidelijk wordt dat een meerderheid van de Nederlandse kiezers hier een oplossing voor willen.
Uiteraard , ze hebben in de peilingen 1 zetel verloren en ineens.....
Poezenmeisje
23-06-2025 om 15:29
Miraval schreef op 23-06-2025 om 13:14:
De verkiezingen komen eraan...
Yumi
23-06-2025 om 17:03
felija schreef op 23-06-2025 om 13:25:
[..]
O, dat wist ik niet! Goed dat je het zegt. Dat was niet mijn bedoeling. Ik hoop juist dat hierdoor zij, ik en de rest meer ontopic kunnen forummen.
Het is mijn probleem dat ik iemand onder de negeer zet, niet het probleem van die ander. Ik hoop oprecht dat ze hier zo makkelijker kan forummen, zonder dat ik er meteen bovenop spring.
Fleurtje heeft net zo veel recht als ieder ander om hier veilig te kunnen forummen.
Bedankt Felija!