Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Met je piemel in de dameskleedkamer


DS1971 schreef op 29-08-2022 om 19:12:

[..]

Ik dacht ook eerst aan De Speld.

Ja ik ook! 

Kersje schreef op 29-08-2022 om 19:09:

[..]

Natuurlijk is dit niet echt en als je dit al wel serieus neemt mis je wel wat flesjes in het kratje hoor

Ik zie tegenwoordig zoveel dat ik denk dat het een artikel uit De Speld moet zijn en dan blijkt het gewoon te kloppen.

Zo ver zijn we dus al heen.

DS1971 schreef op 29-08-2022 om 19:13:

[..]

Ik zie tegenwoordig zoveel dat ik denk dat het een artikel uit De Speld moet zijn en dan blijkt het gewoon te kloppen.

Zo ver zijn we dus al heen.

Zal best, maar ik slaap er iig geen seconde minder om 😁

Kersje schreef op 29-08-2022 om 19:46:

[..]

Zal best, maar ik slaap er iig geen seconde minder om 😁

Ik vind dit bericht wel grappig. Waar of niet.

Maar als je denkt dat het satire moet zijn kan ik je The Life of Brian aanbevelen. 

willem1959

willem1959

29-08-2022 om 21:27 Topicstarter

DS1971 schreef op 29-08-2022 om 19:13:

[..]

Ik zie tegenwoordig zoveel dat ik denk dat het een artikel uit De Speld moet zijn en dan blijkt het gewoon te kloppen.

Zo ver zijn we dus al heen.



In Lisse hoefde ze zich voor het eerst niet om te kleden in een aparte ruimte, maar was ze welkom in de dameskleedkamer: ‘Het mooiste cadeau dat ik kon krijgen.’


Ja, het mooiste cadeau. Dat zou ik ook wel willen, in de kleedkamer met jonge vrouwen. Maar dan ben IK een pedo.

De wereld is compleet idioot geworden als we dit faciliteren. Met je piemel in de dameskleedkamer.

willem1959 schreef op 29-08-2022 om 21:23:

https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/opinie-nieuwe-transgenderwet-is-forse-inbreuk-op-de-rechten-van-vrouwen-en-meisjes~babb27dc/

Helemaal doorgeslagen! Vooral dat ze mannelijke gevangenen in een vrouwengevangenis kunnen plaatsen als die man zegt dat ie zich identificeert als vrouw. 

redbulletje schreef op 29-08-2022 om 21:33:

[..]

Helemaal doorgeslagen! Vooral dat ze mannelijke gevangenen in een vrouwengevangenis kunnen plaatsen als die man zegt dat ie zich identificeert als vrouw.

Dat hebben ze in de VS al geprobeerd. Resultaat: 2 zwangere gevangenen in New Jersey. 

Tja.

zoals ik het lees is Marjolein al in transitie gegaan en is ze volledig vrouw. Dan zie ik het probleem van de dameskleedkamer of het meespelen met een amateur damesteam eigenlijk niet. Let wel het moet dan gaan om genoemde voorwaarden. Meespelen met een meisjesteam omdat je je identificeert als 15 jarige is natuurlijk echt te gek voor woorden. Ik hoop idd dat niet echt is. 

Maar denken jullie echt dat het vrouwen wat uitmaakt of een transvrouw, helemaal in transitie geweest, gebruik maakt van een dameskleedkamer tijdens het sporten? Zo intolerant moeten we toch niet zijn met zijn allen? Ik ken ook iemand die transvrouw is maar nog niet in transitie is vanwege de absurd lange wachttijden. Zij is al zo lang ik weet een echte vrouw voor mij en ik zou er zonder enige moeite mee naar de sauna of wat dan ook gaan. 

Topsport vind ik persoonlijk wel een heel ander verhaal. Maar het niveau van de amateur damesvoetbal is zo laag dat je zou denken dat ze bij ieder team meer dan welkom is. 😉 We praten over amateursport he? Voor de lol en waar de 3e helft vaak het belangrijkste is. 

willem1959 schreef op 29-08-2022 om 21:27:

[..]



In Lisse hoefde ze zich voor het eerst niet om te kleden in een aparte ruimte, maar was ze welkom in de dameskleedkamer: ‘Het mooiste cadeau dat ik kon krijgen.’


Ja, het mooiste cadeau. Dat zou ik ook wel willen, in de kleedkamer met jonge vrouwen. Maar dan ben IK een pedo.

De wereld is compleet idioot geworden als we dit faciliteren. Met je piemel in de dameskleedkamer.

Ken jij eigenlijk wel transvrouwen? Want degenen die ik ken zijn van uiterlijk met kleding aan op en top vrouw. Dat zijn geen mannen met een jurk aan even bot gezegd. En ik heb het idee dat jij dat wel zo ziet. Alle kenmerken van een man behalve de kleding... en dat is echt onjuist. 

Malibu2 schreef op 29-08-2022 om 22:37:

[..]

Dat hebben ze in de VS al geprobeerd. Resultaat: 2 zwangere gevangenen in New Jersey.

Tja.

Waarom beschermen ze vrouwen niet tegen mensen met een piemel? 

Miraval schreef op 30-08-2022 om 08:46:

[..]

Ken jij eigenlijk wel transvrouwen? Want degenen die ik ken zijn van uiterlijk met kleding aan op en top vrouw. Dat zijn geen mannen met een jurk aan even bot gezegd. En ik heb het idee dat jij dat wel zo ziet. Alle kenmerken van een man behalve de kleding... en dat is echt onjuist.

Je hebt duidelijk de foto van Marjolein niet gezien. 

Marjolein vind ik er op die foto gewoon uitzien als een vent.

majorette2005 schreef op 30-08-2022 om 09:02:

[..]

Je hebt duidelijk de foto van Marjolein niet gezien.

Jawel die heb ik wel gezien... maar ze is in transitie geweest dus volgens de wet een vrouw. Het gaat om amateurvoetbal he? Okee ik vind ook dat ze bij een dameselftal moet spelen vanwege haar leeftijd. De wens om met de jeugd mee te spelen gaat veel en veel te ver en slaat nergens op. Maar bij de volwassenen... tja daar heb ik eerlijk gezegd geen moeite mee. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.