Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Met je piemel in de dameskleedkamer


majorette2005 schreef op 17-04-2022 om 17:38:

[..]

Sinds 2021 worden in New Jersey gevangenen ’gehuisvest’ naar de genderidentiteit van hun voorkeur. Als een man als gendervoorkeur opgeeft "vrouw" zie ik het nog steeds als een man.
Vindt dit wel een heel gemakkelijke manier om tussen vrouwen te zitten.

Heel slim. Menig man kan in die plaats zijn detentie uitzitten in een paradijs.

wat is Cis? Echt, ik hou het allemaal niet meer uit elkaar.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

18-04-2022 om 08:51

Giggly schreef op 18-04-2022 om 08:42:

wat is Cis? Echt, ik hou het allemaal niet meer uit elkaar.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cisgender

Kortom: ik, jij waarschijnlijk en verreweg de meeste mensen op dit forum. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

28-04-2022 om 18:54

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220428_95692099

Leuke maatregel, ben direct voorstander. 

willem1959

willem1959

28-04-2022 om 19:44 Topicstarter

Valdemar schreef op 28-04-2022 om 18:54:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220428_95692099

Leuke maatregel, ben direct voorstander.

Een vrouw met blote borsten die zegt dat ze man is. Ja ja, zo kan het ook.


Maar wat sport betreft, dat gaat veranderen. 

Verwijderd, provoceren en stemmingmakerij. 

Hoop dat de maatschappij snel weer bij zinnen komt. 

Lily. schreef op 17-04-2022 om 18:59:

[..]

Inderdaad. Vrouwen hebben er hard zat voor moeten knokken en dat wordt op deze manier helemaal verpest. Niet acceptabel!

Dat ben ik het helemaal mee eens. Ikzelf ben een soort van transgender, androgyn noemt men dat dan en soms heerlijk vrouwelijk. Dus niet non binair, absoluut niet en ik ben ook soms (heel soms) een CIS man. Ook wil ik geen vrouw worden, maar wel als ik vrouw ben, naar het vrouwentoilet (dan ben ik een CIS vrouw).

Die discussie op twitter door die R. McK die nu trouwens Ivy nogwattes heet. Blijf ik ver ver vandaan. Die is zo verschrikkelijk giftig (die discussie), daar is de gemiddelde covid wappie (discussie) een knuffeldier bij. 


Nou 2 aliena's getypt de 1e is dan giftig en de 2e is reden. Maar die "reden" is heel veel discussies gewoon verloren. Maakt niet uit waar je over hebt links tegen rechts, zwart tegen wit, roze tegen cyclaan. Alles moet zo op de rand tegenwoordig.

Vaak ben ik gewoon droevig en lees ik alles en reageer niet want, wat heeft het voor zin.

Misschien moeten we weer terug naar kijken waarom we gescheiden man/vrouw kleedkamers hebben. En pas daarna bedenken of het dan onwenselijk is of iemand met een piemel bij de vrouwen zit...

willem1959

willem1959

02-06-2022 om 10:48 Topicstarter

Zeefietser schreef op 08-05-2022 om 18:27:

[..]

Dat ben ik het helemaal mee eens. Ikzelf ben een soort van transgender, androgyn noemt men dat dan en soms heerlijk vrouwelijk. Dus niet non binair, absoluut niet en ik ben ook soms (heel soms) een CIS man. Ook wil ik geen vrouw worden, maar wel als ik vrouw ben, naar het vrouwentoilet (dan ben ik een CIS vrouw).

Die discussie op twitter door die R. McK die nu trouwens Ivy nogwattes heet. Blijf ik ver ver vandaan. Die is zo verschrikkelijk giftig (die discussie), daar is de gemiddelde covid wappie (discussie) een knuffeldier bij.


Nou 2 aliena's getypt de 1e is dan giftig en de 2e is reden. Maar die "reden" is heel veel discussies gewoon verloren. Maakt niet uit waar je over hebt links tegen rechts, zwart tegen wit, roze tegen cyclaan. Alles moet zo op de rand tegenwoordig.

Vaak ben ik gewoon droevig en lees ik alles en reageer niet want, wat heeft het voor zin.

Dus als ik het goed begrijp ben je een man, voel je je soms vrouw en loop je dus als man de dameskleedkamer in. Zoiets?

willem1959 schreef op 02-06-2022 om 10:48:

[..]

Dus als ik het goed begrijp ben je een man, voel je je soms vrouw en loop je dus als man de dameskleedkamer in. Zoiets?

Nee niet zoiets, pas als ik helemaal vrouwelijk ben, zoals op mijn avatar.

willem1959

willem1959

16-06-2022 om 16:35 Topicstarter

https://www.msn.com/en-gb/entertainment/music/scots-should-be-allowed-to-change-gender-as-many-times-as-they-like/ar-AAYpq8U?ocid=st

Prof Sharon Cowan, een academicus van de rechtenfaculteit van de Universiteit van Edinburgh, beweerde dat sommige transgenders een "verschuivend besef" van hun identiteit hadden en dat een voorgestelde herziening van de genderwetgeving zou moeten worden uitgebreid om de groep tegemoet te komen.

willem1959 schreef op 16-06-2022 om 16:35:


Prof Sharon Cowan, een academicus van de rechtenfaculteit van de Universiteit van Edinburgh, beweerde dat sommige transgenders een "verschuivend besef" van hun identiteit hadden en dat een voorgestelde herziening van de genderwetgeving zou moeten worden uitgebreid om de groep tegemoet te komen.

Is het niet gewoon beter om de registratie van gender gewoon achterwege te laten? We hebben al gelijke rechten, dus wat voegt het toe?

willem1959

willem1959

16-06-2022 om 23:16 Topicstarter

Wat dacht je van een vrouwenquotum bij bedrijven, van vrouwenuurtjes in de sauna, van een vrouwenarts die allochtone vrouwen onderzoekt, enz. enz.

willem1959 schreef op 16-06-2022 om 23:16:

Wat dacht je van een vrouwenquotum bij bedrijven, van vrouwenuurtjes in de sauna, van een vrouwenarts die allochtone vrouwen onderzoekt, enz. enz.

Dat hoef je toch niet te registreren? Dat zie je gewoon. 

willem1959

willem1959

16-06-2022 om 23:24 Topicstarter

DS1971 schreef op 16-06-2022 om 23:18:

[..]

Dat hoef je toch niet te registreren? Dat zie je gewoon.

Zie je gewoon? Nou, dat is dus niet zo he.

Een harige bouwvakker met een piemel kan ook een vrouw zijn. Want zo willen we dat tegenwoordig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.