Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Met je piemel in de dameskleedkamer


willem1959

willem1959

01-09-2021 om 15:56 Topicstarter

Lees nou eerst mijn bovenstaande bericht eens.

Julali schreef op 01-09-2021 om 15:54:

Eens. Denk je echt dat iedereen die gebruikmaakt van een damestoilet, of kleedkamer bang is voor piemels?

Ik denk eerder dat het onderscheid tussen mannen en vrouwen wc's en kleedhokjes ooit is gemaakt toen de wereld nog veel traditioneler was en nu is het zoals het is en doen we er allemaal aan mee uit gewoonte.

Maar als het morgen wordt afgeschaft zou ik er vrede mee hebben. Dat moeilijke gedoe. Mensen die iets grensoverschrijdends willen doen, die doen dat toch wel, ze laten zich nu immers ook niet tegenhouden door een vrouwenkleedhokje.

Dat denk ik ook. Dat zie je nu ook in landen die nog een sterk verschil maken tussen en mannen en vrouwen, daar moet ook alles gescheiden. 

AcidicShark11

AcidicShark11

01-09-2021 om 16:13

willem1959 schreef op 01-09-2021 om 15:56:

Lees nou eerst mijn bovenstaande bericht eens.

Gedaan. En nu?

Jung himself is trouwens ondertussen op een aantal van zijn punten eveneens obsoleet. Zelfde geld voor Freud, vroeger mentor van Jung. Iets met voortschrijdend inzicht. Oh, en in dames kleedkamers wordt er niet om een ander 'heen gedraaid.' Dus ook niet door een trans persoon die wel nog een piemel heeft. Maar hey, dat jij graag met je pieltje in een vrouwenkleedkamer wil staan glauwen snap ik hoor, maar hou het maar bij je brommer.

willem1959 schreef op 01-09-2021 om 15:56:

Lees nou eerst mijn bovenstaande bericht eens.

Al plaats je nog 30 linkjes, denk je nou echt dat dat mijn mening of dat van anderen zal doen veranderen? Deal with it, er zijn wel ergere dingen op/in de wereld.

willem1959

willem1959

02-09-2021 om 11:00 Topicstarter

Krijg nou tieten. Deze vrouw wil de adellijke lijn doorgeven en laat zich als man registreren. Geen transitie maar het haar in een ander model en mannenschoenen aan.

https://www.volkskrant.nl/mensen/ik-laat-me-niet-vertellen-wat-ik-wel-of-niet-kan~b24b4755/?utm_campaign=shared_earned&utm_medium=social&utm_source=twitter

willem1959

willem1959

02-09-2021 om 11:16 Topicstarter

willem1959 schreef op 02-09-2021 om 11:00:

Krijg nou tieten. Deze vrouw wil de adellijke lijn doorgeven en laat zich als man registreren. Geen transitie maar het haar in een ander model en mannenschoenen aan.

https://www.volkskrant.nl/mensen/ik-laat-me-niet-vertellen-wat-ik-wel-of-niet-kan~b24b4755/?utm_campaign=shared_earned&utm_medium=social&utm_source=twitter

'Hij' is hetero dus valt op vrouwen maar vriendin is lesbisch. Wat een chaos.

willem1959 schreef op 02-09-2021 om 11:16:

[..]

'Hij' is hetero dus valt op vrouwen maar vriendin is lesbisch. Wat een chaos.

Chaos voor wie, voor jou bedoel je? Ik zie geen chaos hoor. 

Jammer hè, dat je niet de gewenste bijval van de meerderheid krijgt 

willem1959

willem1959

02-09-2021 om 11:47 Topicstarter

Desire schreef op 02-09-2021 om 11:23:

[..]

Chaos voor wie, voor jou bedoel je? Ik zie geen chaos hoor.

Jammer hè, dat je niet de gewenste bijval van de meerderheid krijgt

Jij ziet geen chaos? Wat zie je dan wel?

willem1959 schreef op 02-09-2021 om 11:16:

[..]

'Hij' is hetero dus valt op vrouwen maar vriendin is lesbisch. Wat een chaos.

Echt hoor... welke chaos? 

De jaren '50 hebben net gebeld die willen graag hun denkwijzen terug van je... 

Misschien ben jij in de verkeerde tijd geboren en daardoor zo in de war. Een tijdgender? 

Miraval schreef op 02-09-2021 om 12:33:

[..]

Echt hoor... welke chaos?

De jaren '50 hebben net gebeld die willen graag hun denkwijzen terug van je...

Misschien ben jij in de verkeerde tijd geboren en daardoor zo in de war. Een tijdgender?

ja het doet me een beetje denken aan de protesten van boeren begin vorige eeuw toen er een trein van Amsterdam naar Haarlem zou gaan rijden: chaos! De koeien zouden geen melk meer gaan geven.... 

willem1959 schreef op 02-09-2021 om 11:47:

[..]

Jij ziet geen chaos? Wat zie je dan wel?

Wat boeit het jou hoe die mensen zich noemen? Je komt ze toch nooit tegen dus je krijgt er niks mee te schoften. Ik vind het hele gendergedoetje ook nogal een hype maar dit soort dingen boeien me dan weer niet, whatever floats your goat denk ik dan maar.

willem1959 schreef op 02-09-2021 om 11:16:

[..]

'Hij' is hetero dus valt op vrouwen maar vriendin is lesbisch. Wat een chaos.

Ik snap aan de ene kant wat je bedoelt... heel eerlijk ik vind het persoonlijk sommige situaties erg verwarrend, maar dat maakt niet dat ik het taboe vind.

Wat ik hier lees, Is dat hij zich idd transgender man voelt, maar gewoon de operaties niet wil ondergaan, of daar voor kiest niet te ondergaan.. ik kan me daar wel wat bij voorstellen... het zou niet zo moeten zijn dat hij zich niet man kan voelen omdat hij simpelweg ervoor kiest de operaties niet te ondergaan..

Oke dan is de vriendin lesbisch, hier was ik wel even verward.. want ik dacht.. maar als hij zich als man voelt en wil zijn ongeacht het geslacht..zichzelf ook hetero noemt, dan gaat de vriendin als lebische vrouw eigenlijk toch met een man..? of hoe moet ik dat zien denk ik dan eerlijk gezegd?

Voor de rest zou ik me er eigenlijk zelf niet zo bezig mee houden, maar tis dat ik dit artikel las en jou reactie dat ik me even in dat artikel ging verdiepen, daar kwam uiteindelijk die laatste kleine verwarring van mij vandaan..

Voor de rest vind ik het allemaal goed zolang ik ook mezelf kan blijven, en zolang de keuzes voor de kinderen niet gemaakt worden voordat ze daar zelf inbreng over hebben.

Voor de rest mag iedereen zijn wat die wil zijn. Ja kvind het soms verwarrend.. maar heb tot nu toe niet het idee dat me iets ontnomen wordt. Wel wil ik niet dat het voorgeschoteld wordt of met de paplepel aangeboden wordt. 

Nogmaals voor de rest helemaal geen problemen mee hoor.

Rockstar schreef op 02-09-2021 om 12:48:

[..]

Wat boeit het jou hoe die mensen zich noemen? Je komt ze toch nooit tegen dus je krijgt er niks mee te schoften. Ik vind het hele gendergedoetje ook nogal een hype maar dit soort dingen boeien me dan weer niet, whatever floats your goat denk ik dan maar.

Dit inderdaad! Alleen boat dan, kdenk niet dat een geit blijft drijven 😬😜😜

willem1959

willem1959

02-09-2021 om 13:29 Topicstarter

Rockstar schreef op 02-09-2021 om 12:48:

[..]

Wat boeit het jou hoe die mensen zich noemen? Je komt ze toch nooit tegen dus je krijgt er niks mee te schoften. Ik vind het hele gendergedoetje ook nogal een hype maar dit soort dingen boeien me dan weer niet, whatever floats your goat denk ik dan maar.

Wat mij dat boeit? Dat je dus gewoon de V bij de gemeente laat veranderen in een M en dan als gewoon M door het leven gaat. Zo simpel is het. Er wordt niet meer uitgegaan van wat je bent bij geboorte (HOERA een meisje! - ook al niet meer gewenst; wordt HOERA een mensje!), wat je dus gewoon kunt zien, maar wat zich in iemands hoofd afspeelt.

V: Waarom is deze persoon niet gewoon lesbisch?
A: Omdat hij/zij de adellijke stand wil doorgeven aan eventuele nakomers.

willem1959 schreef op 02-09-2021 om 13:29:

[..]

Wat mij dat boeit? Dat je dus gewoon de V bij de gemeente laat veranderen in een M en dan als gewoon M door het leven gaat. Zo simpel is het. Er wordt niet meer uitgegaan van wat je bent bij geboorte (HOERA een meisje! - ook al niet meer gewenst; wordt HOERA een mensje!), wat je dus gewoon kunt zien, maar wat zich in iemands hoofd afspeelt.

V: Waarom is deze persoon niet gewoon lesbisch?
A: Omdat hij/zij de adellijke stand wil doorgeven aan eventuele nakomers.

Ja of dat de lesbisch vriendin gewoon biseksueel is...

Want ik begrijp het zo dat hij graag gewoon een man is. 

Dit is voor mij dus een beetje verwarrend... dat vriendin dus lesbisch is maar haar vriend een man.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.