Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Met je piemel in de dameskleedkamer

....of in de vrouwengevangenis, of op het islamitische vrouwenzwemuurtje, of in de vrouwensport.

Vrouwen verliezen bijna AL hun rechten als iedere man zich mag uitroepen tot vrouw. Google maar eens op Transgenderwet en op genderzelfregistratie en zie wat er allemaal te gebeuren staat. Je hoeft geen geslachtsveranderende operatie te ondergaan om voor de wet vrouw te zijn. Laat in je paspoort m veranderen in v en je kunt je lekker mengen met vrouwen. Maar of die daar zo blij mee zijn? Een kleine zeurderige minderheid verpest het voor een groot deel van de vrouwen. Is er ooit nagedacht over de gevolgen van deze wet op de samenleving?

Waarom heeft niemand het hier over? Bang om door woke-Nederland voor homofoob uitgemaakt te worden?
Dit gaat een heleboel ellende veroorzaken.

https://mensenrechten.nl/nl/oordeel/2018-101
https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2021/05/06/vereenvoudiging-transgenderwet-wijziging-geslacht-in-geboorteakte-makkelijker
https://www.hpdetijd.nl/2021-07-21/de-anti-daglichtstrategie-van-de-transbeweging/?share_code=4mnGxxBXNnhv


Wat is het probleem? Iedereen die zich vrouw voelt is welkom in de vrouwenkleedkamer en in de wc. Daar word ik toch niet minder van?

Ik vind het onderscheid tussen mannen en vrouwen erg geforceerd overkomem. Voor mijn gevoel is het een glijdende schaal, een spectrum. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

25-07-2021 om 12:44

Er zullen vast veel mannen gebruik maken van de mogelijkheden die deze nieuwe wet biedt. Dat dit kan in Nederland zeg!

Ik vind dit ook een slechte ontwikkeling. 
In sport heb je ook niet voor niks een scheiding tussen mannen- en vrouwencompetities. 

Julali schreef op 25-07-2021 om 12:44:

Wat is het probleem? Iedereen die zich vrouw voelt is welkom in de vrouwenkleedkamer en in de wc. Daar word ik toch niet minder van?

Ik vind het onderscheid tussen mannen en vrouwen erg geforceerd overkomem. Voor mijn gevoel is het een glijdende schaal, een spectrum.

Dus jij vind 't prima ergens in je nakie te moeten omkleden tussen de mannen? 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

25-07-2021 om 12:48

Julali schreef op 25-07-2021 om 12:44:

Wat is het probleem? Iedereen die zich vrouw voelt is welkom in de vrouwenkleedkamer en in de wc. Daar word ik toch niet minder van?

Ik vind het onderscheid tussen mannen en vrouwen erg geforceerd overkomem. Voor mijn gevoel is het een glijdende schaal, een spectrum.

Elke mafklapper kan nu dus zonder problemen zijn geslacht laten veranderen, niet alleen mannen die zich vrouw voelen. 

BlueHeart schreef op 25-07-2021 om 12:48:

[..]

Elke mafklapper kan nu dus zonder problemen zijn geslacht laten veranderen, niet alleen mannen die zich vrouw voelen.

En jij denkt echt dat daar gretig gebruik van gemaakt gaat worden?

willem1959

willem1959

25-07-2021 om 12:51 Topicstarter

BlueHeart schreef op 25-07-2021 om 12:48:

[..]

Elke mafklapper kan nu dus zonder problemen zijn geslacht laten veranderen, niet alleen mannen die zich vrouw voelen.

Ja, precies. En je hoeft geen geslachtsveranderende operatie te ondergaan. Niets. Gewoon v in je paspoort en lekker gluren bij het omkleden in de vrouwenkleedkamer.

Degenen die zich echt om laten bouwen, tot daaraan toe, maar die privileges zouden ook gaan gelden enkel voor mannen die zeggen zich vrouw te voelen. Ze hebben echter wel gewoon het XY chromosoom en de mannelijke hormonen en kracht. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

25-07-2021 om 12:54

MMcGonagall schreef op 25-07-2021 om 12:50:

[..]

En jij denkt echt dat daar gretig gebruik van gemaakt gaat worden?

Dat zie ik best gebeuren.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

25-07-2021 om 12:54

MMcGonagall schreef op 25-07-2021 om 12:50:

[..]

En jij denkt echt dat daar gretig gebruik van gemaakt gaat worden?


Precies dit, ik denk dat het zo’n vaart niet zal lopen.

willem1959

willem1959

25-07-2021 om 12:56 Topicstarter

Er zijn al enkele honderden vrouwen met een piemel.

Vind het een enorm glijdende schaal dat mensen nu een X in hun paspoort mogen zetten ipv man of vrouw. Een paspoort is voor identificatiedoeleinden en dan laat je één van de belangrijkste kenmerken weg? 

willem1959

willem1959

25-07-2021 om 12:59 Topicstarter

Er is zelfs een petitie die je kunt ondertekenen.
Het dringt niet tot mensen door dat dit een hellend vlak is en de omstandigheden voor vrouwen zal aantasten.

https://petities.nl/petitions/mannen-kunnen-geen-vrouw-worden-stop-zelfidentificatie-en-behoud-vrouwenrechten?locale=nl

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

25-07-2021 om 12:59

willem1959 schreef op 25-07-2021 om 12:56:

Er zijn al enkele honderden vrouwen met een piemel.


Dat bedoelde ik dan ook niet, ik bedoelde het als reactie op de post van Blueheart en het ‘gretig gebruik maken van’

Ik vind het ook ronduit belachelijk en een hele slechte zaak. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.