Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Kunnen jullie rondkomen ? Wat kan het kabinet nog doen ?

NippyDunlin42

NippyDunlin42

22-09-2022 om 22:44

Derksen dan. Die heeft een aangifte aan zijn broek, wsl niet de eerste en niet de laatste.

Paracelsus schreef op 22-09-2022 om 22:41:

[..]

Deze insinuatie is ook om te janken! Blijkbaar moet je Baudet tot de grond afbranden , afstand van nemen, doodwensen of weet ik veel wat , want anders ben je aan aanhanger

DIe grootse woorden komen niet uit mijn pen.
Maar je praat hem letterlijk na en doet alsof je zijn punt niet begrijpt.
Dat is precies de wijze waarop Baudet handelt.
Jouw bovenstaande citaat komt ook aardig in de buurt. 

ZanyHeron88

ZanyHeron88

22-09-2022 om 22:45

Elaine68 schreef op 22-09-2022 om 22:44:

Derksen dan. Die heeft een aangifte aan zijn broek, wsl niet de eerste en niet de laatste.

Nee, die spaart ze geloof ik. Volgens mij heeft hij vandaag ook alweer een domme uitspraak gedaan over Frans Bauer? Of is dat een oude uitspraak van een tijd geleden. 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

22-09-2022 om 22:45

Paracelsus schreef op 22-09-2022 om 22:44:

[..]

Weet je hoeveel mensen bedreigd worden? Tegenwoordig hoef je maar iets te twitteren waar iemand aanstaat aanneemt en je wordt bedreigd. Er zijn wel meer kamerleden die bedreigd worden. Het gaat niet echt lekker op het moment .

Wat is je punt? Er kunnen nog een paar volksvertegenwoordigers bij?

ZanyHeron88

ZanyHeron88

22-09-2022 om 22:46

FallAgain schreef op 22-09-2022 om 22:44:

[..]

DIe grootse woorden komen niet uit mijn pen.
Maar je praat hem letterlijk na en doet alsof je zijn punt niet begrijpt.
Dat is precies de wijze waarop Baudet handelt.
Jouw bovenstaande citaat komt ook aardig in de buurt.

Ja duh! Ik schrijf op wat hij heeft gezegd. 

Paracelsus schreef op 22-09-2022 om 22:41:

[..]

Deze insinuatie is ook om te janken! Blijkbaar moet je Baudet tot de grond afbranden , afstand van nemen, doodwensen of weet ik veel wat , want anders ben je aan aanhanger

Jij verdedigt hem, dat is het andere uiterste. 

ZanyHeron88

ZanyHeron88

22-09-2022 om 22:46

Hetvrijewoord schreef op 22-09-2022 om 22:45:

[..]

Wat is je punt? Er kunnen nog een paar volksvertegenwoordigers bij?

Punt is, het gaat niet echt de goede kant op. En er hebben meer mensen schuld aan de sfeer die wordt geschept. 

Paracelsus schreef op 22-09-2022 om 22:46:

[..]

Punt is, het gaat niet echt de goede kant op. En er hebben meer mensen schuld aan de sfeer die wordt geschept.

Ja, Wilders o.a.

Rondstruiner schreef op 22-09-2022 om 22:46:

[..]

Jij verdedigt hem, dat is het andere uiterste.

En bagatelliseert de bedreigingen aan het adres van Sigrid Kaag (en haar gezin).

ZanyHeron88

ZanyHeron88

22-09-2022 om 22:50

Rondstruiner schreef op 22-09-2022 om 22:48:

[..]

Ja, Wilders.

Het is niet eerlijk om dit bij 1 iemand neer te leggen, de kamer doet net zo goed mee. Je kan kamerleden niet voor stinkend varkensvet uitmaken en zo zijn er nog meer dingen. 

maar goed genoeg negativiteit voor vandaag. Ik ga wat leuks doen. 

ZanyHeron88

ZanyHeron88

22-09-2022 om 22:51

Moxxie schreef op 22-09-2022 om 22:49:

[..]

En bagatelliseert de bedreigingen aan het adres van Sigrid Kaag (en haar gezin).

Nee hoor, dat is zeer ernstig. Maar zij is niet de enige die bedreigd wordt. En voor die mensen is dat net zo ernstig. 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

22-09-2022 om 22:51

[..]

Je whataboutism is logisch aangezien je geen punt hebt.

Er wordt iemand falselijk beschuldigd, met verregaande gevolgen. Tja, de sfeer was toch al kut.

[..]

Ja duh! Ik schrijf op wat hij heeft gezegd.

Waarvan je zegt het punt niet te begrijpen. (Dûh).

En als je dat niet begrijpt, kun je dus ook niet oordelen of de reactie van anderen te heftig was of niet.

Die Thierry stookt fikkies om vervolgens onschuldig naar de fik te gaan staan kijken.

Gevaarlijk is dat.

Misschien moet 'ie het gevaar daar eens van opzoeken in geschiedenisboekjes.

Hij is dol op geschiedenis. 

Paracelsus schreef op 22-09-2022 om 22:50:

[..]

Het is niet eerlijk om dit bij 1 iemand neer te leggen, de kamer doet net zo goed mee. Je kan kamerleden niet voor stinkend varkensvet uitmaken en zo zijn er nog meer dingen.

maar goed genoeg negativiteit voor vandaag. Ik ga wat leuks doen.

Niet eerlijk?  Hou in godsnaam op zeg.

Serieus, doe niet net alsof Baudet gewoon een normaal fatsoenlijk kamerlid met een andere mening is aub. Ik vind fvd een potentieel gevaar voor onze democratie.

Zie mijn eerdere post met wat schandalige uitspraken die zij hebben gedaan de afgelopen tijd.

Rondstruiner schreef op 22-09-2022 om 22:18:

[..]

Natuurlijk weten we dat wel. Ik zou bijna een Louis van Gaaltje tegen je doen.

Volg je überhaupt de politiek wel? Ik vind het erg lastig om mensen die baudet verdedigen serieus te nemen. Maar misschien weet je niet dat het een geradicaliseerde complotdenker is?

Woord voor woord mee eens en netjes verwoord. Ik heb minder geduld met dit soort uitlatingen. Ik probeer altijd alles van beidde standpunten te begrijpen en dat lukt me eigenlijk vrijwel altijd. Maar hier begrijp ik dus echt niks van, sterker nog, ik kan me totaal niet verplaatsen in dit soort denkwijze en alles wat daaruit voortvloeit. Eigenlijk ben je dan gelijk af voor mij als gesprekspartner en kan ik je totaal niet meer serieus nemen.

Ik heb er al een aantal contacten voor verbroken. Ik meng me dus eigenlijk ook nooit in dit soort discussies omdat ik het geduld niet heb om het zo netjes en duidelijk te verwoorden en daarbij niet op de man te gaan als jij nu doet. Chapeau! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.