Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Kunnen jullie rondkomen ? Wat kan het kabinet nog doen ?

Miepjecody schreef op 10-09-2022 om 11:07:

[..]

??? Denk je dat iedereen geld heeft voor zonnepanelen? Onder welke steen leef jij?

Die kun je ook huren. Onder welke steen leef jij??

Poezie schreef op 10-09-2022 om 12:19:

[..]

Die kun je ook huren. Onder welke steen leef jij??

En jij denkt dat iedereen het geld heeft om ze te huren?

Lollypopje schreef op 10-09-2022 om 12:20:

[..]

En jij denkt dat iedereen het geld heeft om ze te huren?

Wat denk jij dat dat kost? 14 euro per maand met een opbrengst van minimaal 20 euro per maand .

Poezie schreef op 10-09-2022 om 12:23:

[..]

Wat denk jij dat dat kost? 14 euro per maand met een opbrengst van minimaal 20 euro per maand .

Plus een nieuwe ketel die niet op gas werkt etc.

Maar waar maak je je zo druk om? Als die mensen dat zo met elkaar geregeld hebben is het toch prima? Misschien kwam het voorstel wel van zoon zelf.

Steak schreef op 10-09-2022 om 12:26:

[..]

Plus een nieuwe ketel die niet op gas werkt etc.

Maar waar maak je je zo druk om? Als die mensen dat zo met elkaar geregeld hebben is het toch prima? Misschien kwam het voorstel wel van zoon zelf.

Euh nee hoor geen nieuwe ketel. 

En waar ik me druk om maak? Ik zie steeds meer dat volwassen mensen zich afhankelijk opstellen. Dat vind ik erg.

Poezie schreef op 10-09-2022 om 12:29:

En waar ik me druk om maak? Ik zie steeds meer dat volwassen mensen zich afhankelijk opstellen. Dat vind ik erg.

Zonde van je energie, en die wil je nu juist besparen. Zolang ze niet bij jou komen douchen kan je je beter druk maken over zaken die jou wel aangaan.

Moxxie schreef op 10-09-2022 om 12:31:

[..]

Zonde van je energie, en die wil je nu juist besparen. Zolang ze niet bij jou komen douchen kan je je beter druk maken over zaken die jou wel aangaan.

Wie denk je dat de rekening gepresenteerd gaat krijgen van die mensen die in de zomer een dure vakantie hebben gevierd en nu hun energierekening niet kunnen of willen betalen? 

Poezie schreef op 10-09-2022 om 12:37:

[..]

Wie denk je dat de rekening gepresenteerd gaat krijgen van die mensen die in de zomer een dure vakantie hebben gevierd en nu hun energierekening niet kunnen of willen betalen?

Zit je iets dwars of zo? Misschien zijn deze mensen al jaren niet op vakantie geweest. En ze regelen de dingen nu juist zo zodat ze de rekening nog wel kunnen betalen. 

Steak schreef op 10-09-2022 om 12:40:

[..]

Zit je iets dwars of zo? Misschien zijn deze mensen al jaren niet op vakantie geweest. En ze regelen de dingen nu juist zo zodat ze de rekening nog wel kunnen betalen.

Je leest toch wat mij dwars zit? Mensen moeten zich niet zo afhankelijk opstellen. 

BTW: ik ben ook al jaren niet op vakantie geweest. Dus????

Poezie schreef op 10-09-2022 om 12:46:

[..]

Je leest toch wat mij dwars zit? Mensen moeten zich niet zo afhankelijk opstellen.

Dus je mag elkaar niet meer helpen, want dan is de één afhankelijk van de ander. We zijn allemaal op één of andere manier afhankelijk van anderen.

Misschien is die zoon wel weer afhankelijk van zijn ouders voor de opvang van zijn kinderen.

Steak schreef op 10-09-2022 om 12:48:

[..]

Dus je mag elkaar niet meer helpen, want dan is de één afhankelijk van de ander. We zijn allemaal op één of andere manier afhankelijk van anderen.

Misschien is die zoon wel weer afhankelijk van zijn ouders voor de opvang van zijn kinderen.

Hoe help je een ander als je de problemen uit handen neemt? Helpen oplossen vind ik heel wat anders. 

ZanyHeron88

ZanyHeron88

10-09-2022 om 12:58

Poezie schreef op 10-09-2022 om 12:50:

[..]

Hoe help je een ander als je de problemen uit handen neemt? Helpen oplossen vind ik heel wat anders.

Ja, laten we vooral niet meer naar elkaar om kijken en niet meer voor elkaar zorgen, daarmee krijgen we een betere wereld. 

Iedereen lekker zelfstandig op zijn eigen eiland. En heb je toch hulp nodig, dan heb je gefaald in het leven. 

Paracelsus schreef op 10-09-2022 om 12:58:

[..]

Ja, laten we vooral niet meer naar elkaar om kijken en niet meer voor elkaar zorgen, daarmee krijgen we een betere wereld.

Iedereen lekker zelfstandig op zijn eigen eiland. En heb je toch hulp nodig, dan heb je gefaald in het leven.

HELPEN OPLOSSEN schreef ik. 

ZanyHeron88

ZanyHeron88

10-09-2022 om 13:12

Poezie schreef op 10-09-2022 om 13:06:

[..]

HELPEN OPLOSSEN schreef ik.

Dat doen de toch ook? Ze mogen douchen bij hun zoon. De gasprijs is nou eenmaal niet naar beneden op te lossen op dit moment 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.