Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Israel nieuwe oorlog (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
felija schreef op 24-02-2026 om 20:37:

[..]

Jij gebruikt het tegen ons, wanneer je door je 'argumenten' heen bent in de discussie hier. Dan begin je ineens over schreeuwen en muren bekladden noden haten, alsof wij daar als links gestemden automatisch aan mee doen. Enkel omdat we links zijn, zal het wel allemaal één pot nat zijn volgens jou.

Grappig dat jij zegt dat ik het tegen jou gebruik  terwijl als het over jodenhaat gaat jij komt met "nee bestaat niet op het forum dus ook niet in de buitenweld"

Zilver_gray schreef op 24-02-2026 om 20:41:

@muurbloem je reageerde op mijn post, maar ook weer niet; wat vind jij daar van?

Israël wil de doodstraf weer terug.

In de Westelijke Jordaanoever betekent dit dat de straf alleen van toepassing is op Palestijnse verdachten. Israëlische verdachten worden hier namelijk berecht op basis van het burgerlijke strafrecht. In Israël zal een Israëlische burger bovendien nooit de doodstraf krijgen voor een moord op een Palestijnse burger.

https://dekanttekening.nl/nieuws/israel-staat-op-het-punt-om-de-doodstraf-weer-uit-te-voeren-maar-alleen-voor-palestijnen/?amp

Geweldig idee!

Muurbloem1985 schreef op 24-02-2026 om 20:42:

[..]

Grappig dat jij zegt dat ik het tegen jou gebruik terwijl als het over jodenhaat gaat jij komt met "nee bestaat niet op het forum dus ook niet in de buitenweld"

Nee.....dat zeg ik juist niet. Het komt zeker en veel te vaak voor in de buitenwereld. Je doet voortdurend aannames die helemaal niet kloppen. Je wil dat we in jouw beperkte hokje passen. 

Koko67 schreef op 24-02-2026 om 20:38:

Mooi geschreven Makelovenotwar

Daar sluit ik me bij aan. 

Muurbloem1985 schreef op 24-02-2026 om 20:42:

[..]

Geweldig idee!

Ik geloof ook nog dat je het meent.

Zilver_gray schreef op 24-02-2026 om 20:51:

[..]

Ik weet het wel zeker. Op zijn Irans, mensen wreed behandelen en op een wrede wijze laten sterven. Op dat moment is de regering Netanyahu geen haar beter dan het ayatollah regime in Iran.

felija schreef op 23-02-2026 om 22:09:

Misschien kunnen we beter niet meer op Muurbloem1985 reageren? Ook voor haar eigen bestwil?

Laat ze zichzelf onder curatele plaatsen. Onverantwoord om dit los te laten op internet. 

PensioNada schreef op 24-02-2026 om 21:04:

[..]

Ik weet het wel zeker. Op zijn Irans, mensen wreed behandelen en op een wrede wijze laten sterven. Op dat moment is de regering Netanyahu geen haar beter dan het ayatollah regime in Iran.

De Israëlische regering is wel op meerdere fronten geen haar beter dan waar ze zogenaamd tegen vechten. 

felija schreef op 24-02-2026 om 20:44:

[..]

Nee.....dat zeg ik juist niet. Het komt zeker en veel te vaak voor in de buitenwereld. Je doet voortdurend aannames die helemaal niet kloppen. Je wil dat we in jouw beperkte hokje passen.

Alleen als het jou uitkomt zeg je dat het niet op het forum voorkomt hele speciale manier om je gelijk te halen 

PensioNada schreef op 24-02-2026 om 21:04:

[..]

Wow, heb je enig idee waar je het over hebt? 

Volgens mij niet, anders zou je nooit zoiets opschrijven. 

Het wordt hier steeds erger...

Zilver_gray schreef op 24-02-2026 om 20:51:

[..]

Jij bent echt de hele dag met Israël bezig he het lijkt wel een ziekte, misschien moet je even langs de dokter

Muurbloem1985 schreef op 24-02-2026 om 21:10:

[..]

Jij bent echt de hele dag met Israël bezig he het lijkt wel een ziekte, misschien moet je even langs de dokter

Dan ben jij net zo ziek; jij springt letterlijk op elke post die geplaatst wordt om je geliefde Israël te verdedigen. Slaap jij wel?

Zilver_gray schreef op 24-02-2026 om 21:08:

[..]

De Israëlische regering is wel op meerdere fronten geen haar beter dan waar ze zogenaamd tegen vechten.

Ook aan jou de vraag: heb je überhaupt enig idee waarover je het hebt?

Echt misselijkmakend dit..

Malibu2 schreef op 24-02-2026 om 21:09:

[..]

Wow, heb je enig idee waar je het over hebt?

Volgens mij niet, anders zou je nooit zoiets opschrijven.

Het wordt hier steeds erger...

Hoeveel erger kan het hier nog worden na alle haat die hier ten toon gespreid wordt tegen Palestijnen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.