Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Israel nieuwe oorlog

Wat een ellende en verschrikkingen weer. Er zijn geen winnaars, alleen maar verliezers

en hoe is het mogelijk dat mensen zo makkelijk in staat zijn andere mensen te misbruiken, verkrachten, vermoorden. 

Muurbloem1985 schreef op 23-02-2026 om 20:14:

[..]

Jij ook weer? Heb jij mijn filmpje net gezien? Overal burgeroorlogen veroorzaken, met als negatief Koeweit waar de palestijnen werden opgevangen en ze dezelfde mensen een mes in de rug staken, dat zijn feiten, dus bespaar mij je gezeur met Baby's enz.

Alweer zo vriendelijk, met 'jij ook weer' en 'gezeur'. Moet dat nou echt, zo op de persoon om je heen meppen?

Had je gelezen wat ik schreef over die filmpjes? Je hoeft me niet ervan te proberen te overtuigen dat er Palestijnen zijn die verschrikkelijke dingen doen, want dat betwist ik helemaal niet. Je probeert me van iets te overtuigen waar we het gewoon over eens zijn. Het enige wat ik erbij zeg is dat dit over een déél van de Palestijnen gaat en niet over álle. Dat jij baby's die doodgaan of lijden gelijkstelt met Hamas terroristen en dat als ik dat aankaart dat wegzet als gezeur dat vind ik ten hemel schreiend.

Amboise schreef op 23-02-2026 om 21:21:

[..]

Alweer zo vriendelijk, met 'jij ook weer' en 'gezeur'. Moet dat nou echt, zo op de persoon om je heen meppen?

Had je gelezen wat ik schreef over die filmpjes? Je hoeft me niet ervan te proberen te overtuigen dat er Palestijnen zijn die verschrikkelijke dingen doen, want dat betwist ik helemaal niet. Je probeert me van iets te overtuigen waar we het gewoon over eens zijn. Het enige wat ik erbij zeg is dat dit over een déél van de Palestijnen gaat en niet over álle. Dat jij baby's die doodgaan of lijden gelijkstelt met Hamas terroristen en dat als ik dat aankaart dat wegzet als gezeur dat vind ik ten hemel schreiend.

En dat diezelfde baby's in de situatie zitten door hamas en hamas alleen snap jij dan weer niet? Palestijnen baby's zijn niet waardevoller dan andere baby's dus dat schuldgevoel aanpraten dat doet mij echt helemaal niks. 

Muurbloem1985 schreef op 23-02-2026 om 21:25:

[..]

En dat diezelfde baby's in de situatie zitten door hamas en hamas alleen snap jij dan weer niet? Palestijnen baby's zijn niet waardevoller dan andere baby's dus dat schuldgevoel aanpraten dat doet mij echt helemaal niks.

Niemand zegt dat Palestijnse baby’s waardevoller zijn dan andere baby’s, dat maak jij er zelf van. Waarom zeg je dat eigenlijk?

Zilver_gray schreef op 23-02-2026 om 21:27:

[..]

Niemand zegt dat Palestijnse baby’s waardevoller zijn dan andere baby’s, dat maak jij er zelf van. Waarom zeg je dat eigenlijk?

Omdat linkse mensen blijkbaar palestijnen baby's als slachtoffer hebben geadopteerd? Ik hoor ze nooit over Afrikaanse baby's of baby's die 7 oktober zijn afgeslacht vreemd.

Muurbloem1985 schreef op 23-02-2026 om 21:25:

[..]

Nee, ze zitten in die situatie door Hamas en Israël. 

En ik zeg nergens dat ik Palestijnse baby's waardevoller vindt, waarom leg je me dat in de mond en verdraai je de discussie? Ik vind Palestijnse baby's even waardevol als Israëlische, daar ben ik volgens mij vrij consistent in hier. 

De vraag is waarom vind jij Palestijnse baby's minder waardevol dan Israëlische?

Muurbloem1985 schreef op 23-02-2026 om 21:32:

[..]

Omdat linkse mensen blijkbaar palestijnen baby's als slachtoffer hebben geadopteerd? Ik hoor ze nooit over Afrikaanse baby's of baby's die 7 oktober zijn afgeslacht vreemd.

Ik hoor jou ook nooit over Afrikaanse baby’s. Vind jij Israëlische baby’s waardevoller dan Afrikaanse baby’s? 

Zilver_gray schreef op 23-02-2026 om 21:38:

[..]

Ik hoor jou ook nooit over Afrikaanse baby’s. Vind jij Israëlische baby’s waardevoller dan Afrikaanse baby’s?

Ik speel het niet de hele tijd op emoties door het over baby's te hebben zo vermoeiend 

Amboise schreef op 23-02-2026 om 21:35:

[..]

Nee, ze zitten in die situatie door Hamas en Israël.

En ik zeg nergens dat ik Palestijnse baby's waardevoller vindt, waarom leg je me dat in de mond en verdraai je de discussie? Ik vind Palestijnse baby's even waardevol als Israëlische, daar ben ik volgens mij vrij consistent in hier.

De vraag is waarom vind jij Palestijnse baby's minder waardevol dan Israëlische?

Nee door hamas en gazanen die 7 oktober een oorlog zijn gestart en wat een domme vraag 

Muurbloem1985 schreef op 23-02-2026 om 21:40:

[..]

Ik speel het niet de hele tijd op emoties door het over baby's te hebben zo vermoeiend

Ik denk ook niet dat men op jouw gevoel probeert in te spelen. Ik denk eerder dat men het verbijsterend vind hoe jij over onschuldige kinderen en baby’s praat. 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 23-02-2026 om 20:53:

[..]

Trump staat klaar, Nethanyahu staat klaar, leden van de "board of peace" staan klaar. Ze staan allemaal klaar met plannen voor Gaza. Plannen waar rijke mensen en hun vriendjes nog rijker van worden.

https://www.theguardian.com/us-news/2026/feb/19/trump-gaza-military-plan

https://www.youtube.com/watch?v=ybtb1nAghBM

https://www.theguardian.com/us-news/2026/feb/19/trump-gaza-military-plan

Under the plan, authority is centred in the BoP, chaired by President Trump himself. This authority will be exercised through the Gaza Executive Board (GE, which does not include any Palestinian or Israeli members, while a temporary International Stabilization Force (ISF) made up of multinational soldiers will provide security.

Second, UNSCR 2803’s narrow focus on Gaza risks cutting the enclave’s remaining political and economic ties with the West Bank and closing off all pathways to Palestinian statehood.

The ‘New Gaza’ plan unveiled by Jared Kushner in Davos last month recasts the entire enclave as a real‑estate redevelopment project. It divides Gaza into designated districts that replace existing neighbourhoods and resemble modern Gulf cities like Dubai.

The plan treats Gaza as vacant beachfront real estate rather than as part of a Palestinian state. It was formulated without meaningful Palestinian consultation and prioritizes the development of economic zones over the needs and rights of Gaza’s population.

Vreselijk! De Palestijnse burgers zijn een speelbal geworden van Hamas, Netanyahu, Trump en hun rijke vriendjes. 

Misschien kunnen we beter niet meer op Muurbloem1985 reageren? Ook voor haar eigen bestwil?

Muurbloem1985 schreef op 23-02-2026 om 21:32:

[..]

Over welke linkse mensen heb je het? Heb je het nou tegen Zilver_Gray en mij of weer tegen niet hier aanwezige XR demonstranten?

Ik ben persoonlijk altijd vrij duidelijk in dit topic dat ik geen onderscheid maak in volken en medelijden. Jij zelf wel volgens mij. Ik heb je in ieder geval vrij selectief medelijden zien hebben met enkel het Israëlische volk, of heb ik iets gemist? Waar kan ik jouw medeleven lezen over Afrikaanse baby's, over Palestijnse? Wat jij daarover zegt gaat nog wel heel veel verder dan 'je er niet over horen', het is een snoeihard 'ik heb er geen medelijden mee' en 'gezeur over baby's'. 

Zilver_gray schreef op 23-02-2026 om 21:54:

[..]

Ik denk ook niet dat men op jouw gevoel probeert in te spelen. Ik denk eerder dat men het verbijsterend vind hoe jij over onschuldige kinderen en baby’s praat.

Inderdaad...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.