Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Israel nieuwe oorlog

Wat een ellende en verschrikkingen weer. Er zijn geen winnaars, alleen maar verliezers

en hoe is het mogelijk dat mensen zo makkelijk in staat zijn andere mensen te misbruiken, verkrachten, vermoorden. 

Koko67 schreef op 15-02-2026 om 16:19:

[..]

Het zal nooit genoeg zijn totdat elke Jood dood is. En dan door naar andere vijanden ( christenen bv.) Er is voor miljoenen en miljoenen geld naar Gaza gegaan. En het werd gebruikt voor tunnels, raketten en wapens.

Alsof de bevolking ook maar iets te zeggen heeft over beslissingen die de autoriteit daar maakt. Moeten de burgers (Palestijnen) dan maar op een hoop worden gegooid met degenen die het daar verzieken?! Ik kan met mijn pet niet bij de beredenering van een aantal hier.

Zilver_gray schreef op 15-02-2026 om 16:30:

[..]

Alsof de bevolking ook maar iets te zeggen heeft over beslissingen die de autoriteit daar maakt. Moeten de burgers (Palestijnen) dan maar op een hoop worden gegooid met degenen die het daar verzieken?! Ik kan met mijn pet niet bij de beredenering van een aantal hier.

Inderdaad, Gazanen/Palestijnen worden zonder uitzondering op één hoop gegooid met Hamas.

felija schreef op 15-02-2026 om 16:33:

[..]

Inderdaad, Gazanen/Palestijnen worden op één hoop gegooid met Hamas.

Klopt! 

Denkt men hier nu echt dat deze mensen niet ook in een veilige samenleving met fatsoenlijke vooruitzichten willen leven?

[..]

Zolang dit soort terroristisch sausje er nooit af gaat gaat en ze hun kinderen deze onzin blijven leren gaat het nooit wat worden nee.

Hamas Mickey Mouse Farfour teaches Palestinian children Islamic world domination

[..]

Ik denk dat veel gazanen precies hetzelfde denken als Hamas, zeker als het om Joden gaat. 

Muurbloem1985 schreef op 15-02-2026 om 16:38:

[..]

Zolang dit soort terroristisch sausje er nooit af gaat gaat en ze hun kinderen deze onzin blijven leren gaat het nooit wat worden nee.

Hamas Mickey Mouse Farfour teaches Palestinian children Islamic world domination

Schiet toch op met je sneue “onderbouwing” van een Mickey Mouse YT filmpje uit het jaar 0. Hoe vaak heb je deze hier wel niet “trots” aangedragen als bewijsvoering? Hou op met me hoor!

Zilver_gray schreef op 15-02-2026 om 16:35:

[..]

Klopt!

Denkt men hier nu echt dat deze mensen niet ook in een veilige samenleving met fatsoenlijke vooruitzichten willen leven?

Nee joh, al die mensen deugen in hun genen al niet, allemaal terroristen in spé! Een inferieur minderwaardig ras die zonder uitzondering gewoon dood mogen  Sarcasmemodus.

felija schreef op 15-02-2026 om 16:40:

[..]

Nee joh, al die mensen deugen in hun genen al niet, allemaal terroristen in spé! Een inferieur minderwaardig ras die zonder uitzondering gewoon dood mogen Sarcasmemodus.

Ja zo denken een aantal hier inderdaad.

Zilver_gray schreef op 15-02-2026 om 16:40:

[..]

Schiet toch op met je sneue “onderbouwing” van een Mickey Mouse YT filmpje uit het jaar 0. Hoe vaak heb je deze hier wel niet “trots” aangedragen als bewijsvoering? Hou op met me hoor!

Ja ik weet dat het heel moeilijk is om te erkennen dat heel veel Palestijnen nog steeds zo denken en dat ze geweld niet schuwen, en dat ze nog steeds haat in hun hart hebben anders was er nu vrede, maar heel veel succes met de waarheid ontkennen, kom je ver mee.

Koko67 schreef op 15-02-2026 om 16:39:

[..]

Ik denk dat veel gazanen precies hetzelfde denken als Hamas, zeker als het om Joden gaat.

Wat voor optie hebben de Gazanen dan? Tegen het terroristische Hamas, hun regering ingaan? Wat gebeurt er dan met ze? Welke kant ze ook kiezen, men is er hoe dan ook op uit om ze uit te roeien of ze het leven onmogelijk te maken. Ze zitten als ratten in de val, linksom of rechtsom. 

Dat is moelijk te beseffen als je zelf in een veilig vrij land woont. 

Muurbloem1985 schreef op 15-02-2026 om 16:42:

[..]

Ja ik weet dat het heel moeilijk is om te erkennen dat heel veel Palestijnen nog steeds zo denken en dat ze geweld niet schuwen, en dat ze nog steeds haat in hun hart hebben anders was er nu vrede, maar heel veel succes met de waarheid ontkennen, kom je ver mee.

Want jij kent deze vele Palestijnen en weet exact wat ze allemaal denken 

felija schreef op 15-02-2026 om 16:43:

[..]

Wat voor optie hebben de Gazanen dan? Tegen het terroristische Hamas, hun regering ingaan? Wat gebeurt er dan met ze? Welke kant ze ook kiezen, men is er hoe dan ook op uit om ze uit te roeien of ze het leven onmogelijk te maken. Ze zitten als ratten in de val, linksom of rechtsom.

Ja dat is de treurige waarheid.

Zilver_gray schreef op 15-02-2026 om 16:45:

[..]

Jij wel?

Zilver_gray schreef op 15-02-2026 om 16:45:

[..]

Ja dit zijn je onschuldige schatjes, vieren hier 7 Oktober maar blijf maar geloven dat ze zo onschuldig zijn.

Viral video of Gazans celebrating the Oct 7 incident

Koko67 schreef op 15-02-2026 om 16:46:

[..]

Jij wel?

Nee ik ken ze niet, jij blijkbaar wel?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.